Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt-sangen og Kvisvik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 07 aug 05, 02:38
Håper det var spontant, men det ble liksom litt feil å gjøre om Risholt-sangen til Kvisvik. Risholt i form er vel en mer steintøff spiller enn Kvisvik, selv om det ikke var noe å si på innsatsen på søndag :-) .

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 aug 05, 02:54
Endret: 07 aug 05, 02:54
Vi prøvde å fåmed folk på "han er super, Raymond", istedenfor "han er steintøff, Roger", når vi først skulle bruke den sangen. Men det blir jo litt feil. Liker ikke "He`s red, he`s white..." heller, selv om den originalt ikke er på en annen FFK-er.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 aug 05, 15:29

Hmmm...

Husker ikke Rogersangen jeg??

kan noen skrive den så kommer jeg nok på den??

Nei,ikke bruk den snagen på Raymond,Raymond fortjener en ny å fin en!!!

Å ikke noe han hadde i Brann,finn heller på noe eget!

Syns heller ikke vi skal kalle han "Super-Ray",det var bergenserene sin greie,la oss helelr finne på noe eget!!!

---------------------------

"Som people belive football is a matter of life and death.
Im very dissepointed with that attitude!
i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"
Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.
"Røde og hvite er de beste!"


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 aug 05, 15:34

"Det er Roger Risholt [klapp x 4]

Roger Risholt er vår

Han er steintøff, Roger

Ja, Roger er vår"

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 07 aug 05, 20:05
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Vi prøvde å fåmed folk på "han er super, Raymond", istedenfor "han er steintøff, Roger", når vi først skulle bruke den sangen. Men det blir jo litt feil. Liker ikke "He`s red, he`s white..." heller, selv om den originalt ikke er på en annen FFK-er.
Var ikke let å få med folket på dette nei, var ikke fler en 5-8 stk som sang "super-Raymond".

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 14:36
Jeg synes uansett at det er litt dumt å ta en sang som er skrevet til en spille og gi den til en annen og si at det er greit fordi man har bytta om på et ord eller to. Vi er da mer kreative enn at det skal være nødvendig!

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 aug 05, 03:38
jeg synes den sangen er så bra at vi bør fortsette og bruke den om en annen spiller. raymond kvisvik er helt greit, men da bør vi bytte ut steintøff med super.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 aug 05, 14:19
Opprinnelig postet av ajg
jeg synes den sangen er så bra at vi bør fortsette og bruke den om en annen spiller. raymond kvisvik er helt greit, men da bør vi bytte ut steintøff med super.
mmmmm den smake bra.. jeg sang den med super.. den skal jeg dra i gang på PH lørdag mot kamma

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 05, 23:32

Hm, vi snakker om fotball horer ...

Keiko tenk deg denne secenario da. Roger om tre år .. 29 år gammel, fri spiller og kanskje landlagsspiller (hvis han kjerper seg som i fjor hvorfor ikke). han er sagt selv at han vil en eller annen gang tilbake til Fredrikstad. Hvem skal du synge til da.

 jeg mener greit å bytte på navn på sånne sanger som nanana, navn, klapp klapp. men å bytte navn på så spessielle sanger nei . dette holder jeg meg langt unna. Vi er utrolig mange her på forumet og hvis vi ikke klarer å dikte opp en ny sang til han Raymond , da trenger vi ikke å synge heller.

Det er jo bare å være litt kreativ og sette i gang. Eller er det som er vanskelig med denne "forum gjengen" .. å sette i gang da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 09 aug 05, 23:47
Jeg kan ord rimelig bra, men hvilke melodier som funker vet jeg ikke. Men er hypp på å skrive.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 aug 05, 23:51
Opprinnelig postet av Klokan

Hm, vi snakker om fotball horer ...

Keiko tenk deg denne secenario da. Roger om tre år .. 29 år gammel, fri spiller og kanskje landlagsspiller (hvis han kjerper seg som i fjor hvorfor ikke). han er sagt selv at han vil en eller annen gang tilbake til Fredrikstad. Hvem skal du synge til da.

 jeg mener greit å bytte på navn på sånne sanger som nanana, navn, klapp klapp. men å bytte navn på så spessielle sanger nei . dette holder jeg meg langt unna. Vi er utrolig mange her på forumet og hvis vi ikke klarer å dikte opp en ny sang til han Raymond , da trenger vi ikke å synge heller.

Det er jo bare å være litt kreativ og sette i gang. Eller er det som er vanskelig med denne "forum gjengen" .. å sette i gang da....

her snakkes det ikke om fotball horer   om 3 år kan mye forandres...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 05, 23:58
Endret: 10 aug 05, 00:01

Keiko en ting til. Altså denne sangen har noen laget og lagt sitt sjel i den og nå skal du og andre like deg forrandre den. Da sier jeg , sett dere heller ned og lag en ny sang.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 aug 05, 00:03

Opprinnelig postet av Rhythmatist
Jeg kan ord rimelig bra, men hvilke melodier som funker vet jeg ikke. Men er hypp på å skrive.

 

Jeg har foreslått melodien ..... "Hvor er min koneeeeee"

passer bra med Raaaaymond Kvisvik tralalalalalallala

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 aug 05, 00:14
Opprinnelig postet av Klokan

Hm, vi snakker om fotball horer ...

Keiko tenk deg denne secenario da. Roger om tre år .. 29 år gammel, fri spiller og kanskje landlagsspiller (hvis han kjerper seg som i fjor hvorfor ikke). han er sagt selv at han vil en eller annen gang tilbake til Fredrikstad. Hvem skal du synge til da.

 jeg mener greit å bytte på navn på sånne sanger som nanana, navn, klapp klapp. men å bytte navn på så spessielle sanger nei . dette holder jeg meg langt unna. Vi er utrolig mange her på forumet og hvis vi ikke klarer å dikte opp en ny sang til han Raymond , da trenger vi ikke å synge heller.

Det er jo bare å være litt kreativ og sette i gang. Eller er det som er vanskelig med denne "forum gjengen" .. å sette i gang da....

Jeg synes godt man kan bruke melodien, klokan.

Men teksten må lages helt ny, det blir for enkelt og dumt og bare bytte ut Roger Risholt med Raymon Kvisvik.

Men selvfølgelig så er det beste å finne en ny fengende melodi og så lage tekst til den. Det dukker nok opp noen forslag etterhvert.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 10 aug 05, 00:14
Kan ikke den melodien, jeg...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 10 aug 05, 09:52
Endret: 10 aug 05, 09:53
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Jeg kan ord rimelig bra, men hvilke melodier som funker vet jeg ikke. Men er hypp på å skrive.


Har hørt fra England en del ganger når de bruker den engelske julesangen... den der "five golden riiiings..." (noen som skjønner hva jeg snakker om, eller? ) Det er faktisk ganske tøft å høre på. 
Har ikke hørt noen andre i Norge bruker den. Hadde ikke vært mulig å bruke den i noen sammenheng, da? Om Kvisvik, Toth eller hele laget?

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 10 aug 05, 10:08
Endret: 10 aug 05, 10:08

Opprinnelig postet av Acromion
  den der "five golden riiiings..."  

Den sangen hadde vært tøft å fått til noe på! Kunne laget en sang for hele laget! Vi har vel plenty av gode skribenter i haugen...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 05, 17:13
Opprinnelig postet av Klokan

Keiko en ting til. Altså denne sangen har noen laget og lagt sitt sjel i den og nå skal du og andre like deg forrandre den. Da sier jeg , sett dere heller ned og lag en ny sang.

 



Hør, hør. Sangen er skrevet til Roger, ingen andre. Jeg har tatt ut opphavsrett på melodien i spillersangøyemed, og den kan dermed ikke brukes på andre spillere, bortsett fra dersom teksten blir endret

---------------------------

Macka fra start!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 10 aug 05, 17:20

Opprinnelig postet av Acromion
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Jeg kan ord rimelig bra, men hvilke melodier som funker vet jeg ikke. Men er hypp på å skrive.


Har hørt fra England en del ganger når de bruker den engelske julesangen... den der "five golden riiiings..." (noen som skjønner hva jeg snakker om, eller? ) Det er faktisk ganske tøft å høre på. 
Har ikke hørt noen andre i Norge bruker den. Hadde ikke vært mulig å bruke den i noen sammenheng, da? Om Kvisvik, Toth eller hele laget?

 

 

Er det den som begynner "On the first day of Christmas... " ?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 10 aug 05, 20:21
Jepp, det er den.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f