Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen vs Gressviktribunen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 05 aug 05, 18:38
Veldig bra at dere dro i gang Gressviktribunen i pausa med rød og hvite er de beste. Kan ikke stoppe nå. Frøet er sådd så nå må vi forsette med ett eller annet. Var deilig å få gapa skikkelig. Må begynne i det små. Blir nok i overkantå dra en sang sånn med en gang, men det finnes masse potensialet. Prøv mer.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 05 aug 05, 18:52
Dette skjedde jo kun fordi hovedtribunen ikke svarte da, stakkars sittende mennesker, de blir jo forvirra når noen skriker til dem i pausen, hehe... Hadde vært moro å fått med Gressvik mer, egentlig hadde det vært best om de var med sammen med Plankehaugen, så vi får enda mer trøkk over til Hoved!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 10 aug 05, 16:39
Jeg har personlig dratt igang mange ganger i klokkesvingen også, det er faktisk brukbart trøkk der når det er fullt.

Sittetribuna ved siden av PH er den slappeste gjengen på stadion så vidt jeg har kunnet observere.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 aug 05, 17:10

Jeg er helt enig med deg i at sitteplass ved siden av Plankehaugen er helt fjerne. Der burde jo sittefolket i Plankehaugen ha okkupert.

 


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 10 aug 05, 17:15
 Takk for det. Jeg sitter der de gangene jeg sitter. Men synger med. Gleder meg til nye stadion. Da blir det mye sang!

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f