Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 02 aug 05, 14:53
Litt skeptisk, iom. at Bjørkøy visstnok selv har sagt at han ikke liker å spille back. Da hadde det vært bedre å latt Blixt eller 2PAC spille.
Men vi får se. Går det så går det. Går det ikke, så regner jeg med at de skyver Bjørkøy fram på midten og setter inn Blixt eller Czwartek.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 02 aug 05, 15:17
Statistikken tilsier at FFK har sluppet motstanderne for lett til sjanser. Dermed synes jeg det er helt greit at de prøver å endre i forsvars fireren. Tidligere i år har omkvedet vært at midtbane spillerne har hjulpet forsvaret for lite, spes de på kant. Vet ikke om noen har oversikt over hvor motstanderne har skapt sjansene sine, men det kunne vært interesant. Nå synes jeg ikke Blixt har imponert og med de tre andre i forsvars fireren så bør det være vannskelig for motstanderne å skape sjanser. Viking produserte vel omlag 10 sjanser, og det er for mye. Hvis Bjørkrøy kan fungere på h. back plass så har vi jo et flush av gode midtbane spillere. Synes dette er spennende.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 05, 00:19
jeg leser i fb at bjørkøy kun har spilt back i 90 min før.. er det en risk å sette 3 valget på den plassen.. ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 aug 05, 00:33
Opprinnelig postet av keiko
jeg leser i fb at bjørkøy kun har spilt back i 90 min før.. er det en risk å sette 3 valget på den plassen.. ?


Jeg tror dette er et fornuftig valg av Drillo, keiko.
Bjørkøy ble jo flyttet ned på høyrebackplassen i treningskampen mot Vålerenga og gjorde det meget bra.
Dette vil etter min mening kun styrke forsvarsfireren.
Ramberg har gjort det bra på treningene, derfor går han inn på midten sammen med Brenne.
Håper vi får se litt mere av Tóth denne gangen. Han kommer vel inn når vi leder 3-0, tenker jeg. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 05, 06:45
en drøm som jeg håper går i oppfyllese føre kampen. ffk tar avsparket raymond sender west på løp... west kommer inn i felte og skyter jaaaaaaaaa det er mål 1-0 :ffk: Brian west :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 03 aug 05, 10:02
Opprinnelig postet av keiko
jeg leser i fb at bjørkøy kun har spilt back i 90 min før.. er det en risk å sette 3 valget på den plassen.. ?


kanskje tredjevalget ditt, men tydeligvis ikke drillos`.

nå gleder jeg meg som en unge til match! det her blir en lang dag på jobb

---------------------------

med ffk til champions league!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 05, 12:36
Opprinnelig postet av knut
Opprinnelig postet av keiko
jeg leser i fb at bjørkøy kun har spilt back i 90 min før.. er det en risk å sette 3 valget på den plassen.. ?


kanskje tredjevalget ditt, men tydeligvis ikke drillos`.

nå gleder jeg meg som en unge til match! det her blir en lang dag på jobb
der bommer du totalt.. det er drillo selv som har sagt at han er ett 3 valg på den plassen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 03 aug 05, 12:40
etter alt jeg vet, så er vel både pål og lars friske. det betyr vel i praksis at han ikke er noe tredjevalg.

---------------------------

med ffk til champions league!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 05, 13:44
Opprinnelig postet av knut
etter alt jeg vet, så er vel både pål og lars friske. det betyr vel i praksis at han ikke er noe tredjevalg.
du bør følge med i fredrikstad blad du.. det sto der for en stund siden. hvorfor drillo velger han frem for pål og lars må du spørre drillo om.. ;)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 03 aug 05, 14:05
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av knut
etter alt jeg vet, så er vel både pål og lars friske. det betyr vel i praksis at han ikke er noe tredjevalg.
du bør følge med i fredrikstad blad du.. det sto der for en stund siden. hvorfor drillo velger han frem for pål og lars må du spørre drillo om.. ;)


Nettopp! For som vi alle vet; Det som står i F-B, det er jo alltid sant!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 03 aug 05, 14:19
Jeg håper FFK vinner 3 - 2 idag, jeg understreker HÅPER. Hva jeg tror er en annen sak...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.

Står vi èn for alle, og alle for èn!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 05, 14:52
Opprinnelig postet av FFK-pus
Jeg håper FFK vinner 3 - 2 idag, jeg understreker HÅPER. Hva jeg tror er en annen sak...
på oddsen er ffk seier 3,40 og rbk seier bare 1,70.. så RBK er favoritter på FFK sin hjemme arena

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 03 aug 05, 14:56
:eek: blæææææææææææææ

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.

Står vi èn for alle, og alle for èn!


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 03 aug 05, 15:01
Opprinnelig postet av keiko
på oddsen er ffk seier 3,40 og rbk seier bare 1,70.. så RBK er favoritter på FFK sin hjemme arena


Fikk 4.10 på betandwin.de for FFK-seier. Fikser guttane det i kveld, blir jeg noen hundrelapper rikere.

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 03 aug 05, 15:16
Greie odds på playit.com også...
Vinner guttane 3-0 (40 i odds) blir det en god slump penger ja ;-)

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


superffk-fan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 2

Lagt til: 03 aug 05, 16:16
ffk græier det ffk vinner 2-1 over rbk, rbk skall rykke ned seh! ffk er nøtt til og sette ut på west og tot.

---------------------------

ffk for ever!!!!!!


K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 03 aug 05, 21:54
Sier bare SYKT, jeg!!

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 aug 05, 23:55
k1m: var du i phfeltet med bodødrakt på deg idag?

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 aug 05, 00:39
Opprinnelig postet av KeJ
FFK kommer til å gå ut i 110, det holder i 25 min, så får vi se, har vi scora så vinner vi, har vi ikke fått hull på byllen etter 30 min, ja så frykter jeg tap


Er du synsk KeJ? Fantastisk treffende må jeg si;)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 05, 01:07
5-1 til ffk over rbk.. jeg tror forsatt det er en drøm.. ikke siden 1971 hørte jeg på canaldigital at ffk har vunnet over rbk.. dette smakte godt :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f