Husk meg
Brukernavn
Passord

kjøre bil til Stadion Onsdag? neppe

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 29 jul 05, 21:37
Endret: 29 jul 05, 22:51
mulig folk bør være tidlig ute på stadion onsdag for å rekke kampen, drar du i siste liten rekker du neppe kampen..
veiene blir jo stengt for tall ship race kun par veier som er åpne

Kjøre bil til stadion?
lykke til parkerings plasser er alle leid ut til tall ship race kr 150 pr parkering...
skal bli spennende å se hvordan man løser ting denne dagen
med bilfritt sentrum
10 000 mennesker som skal på kamp
par tusen som skal på cc cowboys osv
glad jeg bor v stadion


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 jul 05, 22:00
Fire dager med kaos...ti tusen som skal på kamp er jo ingenting i forhold til hva de visstnok venter av besøk til byen da men...

Greit å kjenne folk man kan parkere hos :D

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jul 05, 22:09
Hm. Jeg pleier å parkere på det store FMV-området, gå over gangbroa og til Stadion. Håper virkelig ikke alle parkeringsplassene der er opptatt pga TSR. Et ideelt sted å parkere før Stadion (særlig om man kommer fra Kråkerøy/Hvaler da)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 05, 22:20
Endret: 29 jul 05, 22:21
godt jeg vet om ett privat sted i sentrum som jeg kan parkere på.. for heller komme lenge føre.. rekker det med å være der kl 16 eller ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 29 jul 05, 22:41
Hmm... har jeg ikke tenkt på... Pleier også å parkere på FMV-området eller oppe ved Stadion. Det må vel være en del parkeringsplasser for de som skal på Stadion også? Er jo ikke alle som kan ta bussen...

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 29 jul 05, 22:55
Endret: 29 jul 05, 23:00
blir jo litt feil at folk skal betale 150 kr for å parkere på de plassene man kanskje har stått gratis på eller 20/30 kr, her trenges det mere informasjon....
om jeg ikke tar feil gjelder parkerings betingelsene i byn/sentrum fra 1 agust pga alt som skal på plass.....

rekker kampen om du har parkeringsplass og er der kl 16 tror du rekker at spillerne kommer også...
kanskje de åpner sleipner for privat biler også.... skal sjekke med Arrangement ansvarlig i FFK om de har parkeringsplassene rundt stadion osv til disp onsdag

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 jul 05, 23:16
går vel ann å parkere på gressvik vel? så far man heller knæbbe en båt om man ikke orker å gå?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 05, 00:22
gikk det bra å møte opp kl 16 ?
eller må jeg komme 15 ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 30 jul 05, 01:26
Hvorfor skal du være der 4 timer før kampen starter da...?

---------------------------

Sjefskodærn


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 05, 05:03
Opprinnelig postet av marle
Hvorfor skal du være der 4 timer før kampen starter da...?
kjenner folk i fr.stad jeg å :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 05, 08:20
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av marle
Hvorfor skal du være der 4 timer før kampen starter da...?
kjenner folk i fr.stad jeg å :D


Da er det vel ikke noe problem? Du kan vel parkere hos døm du kjenner.:ffk:

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 30 jul 05, 09:30
Endret: 30 jul 05, 09:31
evt blir det båt til fjeldberg hvis det går... men mener å ha hørt at elva er stengt p.g.a Tall S R... Stemmer det?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.

Står vi èn for alle, og alle for èn!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 jul 05, 12:46
Skal vi se. Det er minst 2 plasser hjemme hos meg. To.m. flere så hvis noen trenger P plass si ifra. jeg bor jo 943 meter fra stadion eller hja 3,48 minutter gange da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 30 jul 05, 12:59
Elva skal være stengt av, men jeg er ikke sikker på hvor de stenger av. Det kan jo hende det går å ta båten til Fjeldberg.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 30 jul 05, 13:07
Elva blir stengt mellom NTP/FMV og Tollboden/Isegran. FMV område er i sin helhet avsatt til parkering for TSR. All parkering i sentrum medfører borttauing hvis man ikke har "parkeringsbevis". Slike utstedes hos Servicetorget. Tlf 69306000. Der får man kun "Sonebevis" for det området hvor man bor. Sentrum blir helt stengt for all biltransport i perioden 1000-ca 0300. Tror ikke Fjeldberg Båthavn er stengt for "gratis" parkering da dette er privat område.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 30 jul 05, 14:52
Kjipt for oss som kommer "langveisfra" da.
Jeg slutter på jobben kl 17 som er på Skedsmokorset.....her bør det kjøres alt hva den Toyota`n kan gitt......
Jeg får finne meg ett lurt sted å parkere litt utenfør selve sentrum da...er det noen som har gode tips?

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 30 jul 05, 15:07
Er vel en liten parkeringsplass ved Simo-butikken. Tror ikke den blir så mye brukt.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 30 jul 05, 15:18
Men køen inn til Fr.stad er vel laaaang.
Pleier å kjøre E6 ned til avkjøringen ved Shell/By the Way (kan vel også ta av til Greåker her) og så ta av der og kjøre gjennom skaugen (seppoveien, evenrødveien og så inn på Veumveien) så man kommer ned ved Rema og Hydro Texaco i rundkjøringa der. Pleier å parkere ved Rema. Er det noen som vet om det er stengt her?

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 30 jul 05, 15:56
Eller over Veumskævven, ned til Sonjas og kjøpe en Lollipop og la bilen stå. Har funket før. Eller en Kick på Rimi i Chr.lundskrysset og la bilen stå der. Til sist foreslås å sette bilen hjemme og sykle. Sånn...

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 30 jul 05, 18:14
men hva med de som ikke tør å sykle eller gå over Fr.Stad brua...det er litt skummelt... fergene tar visst ikke med sykler... men man kan jo ta med syklen i båten og parkere båten ett sted... kjedelig hvis det regner liksom.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.

Står vi èn for alle, og alle for èn!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f