Håkan Söderstjerna skriver under for Lanskrona til uken
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
ja jeg så flagget var vekk på söndag også. trist.
ellers mener jeg at peters er verdt å ta vare på. han er sikkert ikke så dyr i drift heller, og det er ikke helt utenkelig at vi skulle få bruk for en fjerde midtstopper i løpet av høsten.
med ffk til champions league!
La oss selge hele laget!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av FFK-pus
Keiko, nå ble jeg sur på deg åsså. Häkan er en fantastisk fyr!!
Drit i Keiko, han sier mye rart. Enig, Håkan er en meget sympatisk kar.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Lykke til videre Håkan!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av Kristian B
VEt ikke om keiko mente så mye slemt med det egentlig. Det er jo faktisk på tide at vi får sagt hadet bra til han. For begge parters del!Jeg er ikke noe ondskapsfull. så jeg vil bare si lykke til.. Vikrer ut som du kjenner meg Kristian B ;)
Lykke til videre Håkan!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Jeg håpet i utgangspunktet at jeg igjen skulle få se Håkan i den vakre FFKdrakta, men det håpet ga jeg opp for lenge siden.........
Lykke til, og takk for alt, Søder!
:) :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er egentlig mest glad over at jeg slipper å høre noe mer om den angivelige lønna til Håkan som alle vet hva har vært. Det skal bli herlig å slippe!! :)
Amen! :)
forsvinner de nevnte spillerne sitter vi igjen med 4keepere (myhre, ALH, sørlie, staw), 8 forsvarsspillere Bertil, bora, raio, helland, blixt, czwartek, magnussen, NY HBACK/STOPPER), 9 midtbanespillere (kvisvik, mackie, bjørkøy, ramberg, brenne, røn, garro, enerly, tarik), 4 angrepsspillere (wiig, hoås, west, toth)
totalt en stall på 25 spillere,hvor tarik, mackie, garro, magnussen, røn og staw er unge fremadstormende spillere,mens vi har en kjerne på 19 etablerte A-lags spillere.
til slutt vil jeg legge til at vi har 1keeper for mye. ALH vil bort etter denne sesongen uansett.det ideele hadde vært en deal med RBK som gir lov til å reise hjem nå.blir for dumt at han og sørlie skal krige om benkplass.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914