Husk meg
Brukernavn
Passord

Uoffisiell liste over FFK-spillernes kontrakter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 apr 06, 08:25
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei, 1 August skrev jeg at forlengelse av kontrakten til Simen burde reforhandles........ Vi ser nå at det kommer til å bli dyrt at vi ikke gjorde det......


Nå bekreftet Eggen under årsmøtet at Simen faktisk HADDE fått kontraktstilbud tidligere:

"På spørsmål om hvorfor FFK ikke tilbød Brenne ny kontrakt på et tidligere tidspunkt, svarte Eggen:
– Det skjedde faktisk allerede i høst. Han fikk, i mine øyne, et meget godt tilbud økonomisk. Det var snakk om en lengre kontrakt. Men han takket nei da også, fortalte Eggen."

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060330/FFK/103300033/1017/AKTUELT

(mulig dette ikke har noe i denne tråden å gjøre - i så fall kan innlegget sikkert fjernes. ;))

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Supporteren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jun 06
Innlegg: 13

Lagt til: 16 jun 06, 14:17
bra at Piiroja forlenga til 2009 .. Fredrikstad trenger han fryktelig

---------------------------

Fredrikstad for alltid!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 06, 14:56

Jeg har hørt rykter om Simen kan forvinne i sommer, klubben er i samtaler med en midtbanespiller og er ikke det grunn nok til å lure på det?


Supporteren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jun 06
Innlegg: 13

Lagt til: 16 jun 06, 14:59
ja.. fredrikstad trenger simen veldig!!! håpoer ikke han går tli neste sommer.. 
hans styrer midtbanene.. men piiroja er sjef i forsvaret.. vi trenger han å

---------------------------

Fredrikstad for alltid!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 jun 06, 22:05
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om Simen kan forvinne i sommer, klubben er i samtaler med en midtbanespiller og er ikke det grunn nok til å lure på det?



Nei, dersom vi forsterker med en klassemidbanespiller er det vel ikke Simen som må vike... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 06, 00:54
Endret: 17 jun 06, 00:55
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om Simen kan forvinne i sommer, klubben er i samtaler med en midtbanespiller og er ikke det grunn nok til å lure på det?



Nei, dersom vi forsterker med en klassemidbanespiller er det vel ikke Simen som må vike... 


Det eneste jeg har hørt er at det vil skje mye i sommer,både med spillere ut, spillere inn og litt med ledelsen.

Det med ledelsen er vel i ferd med å skje, ved at Harry går tilbake til sin jobb som spillerutvikler og at en ny lokal person kommer inn som Arve Mokkelbost sin midlertidige erstatter.

Det som forøvrig får meg til å bli litt urolig er at, iflg det jeg hørte, så vil ikke alt som kommer til å skje i sommer bli mottatt like postivt.

Kanskje er det noe i dette med at Simen forsvinner? FFK vil kanskje selge ham mens man kan få noen penger for ham?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jun 06, 08:57
Jeg har hørt at det er en gammel kjenning som muligens skal erstatte han

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jun 06, 09:04
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om Simen kan forvinne i sommer, klubben er i samtaler med en midtbanespiller og er ikke det grunn nok til å lure på det?



Nei, dersom vi forsterker med en klassemidbanespiller er det vel ikke Simen som må vike... 


Det eneste jeg har hørt er at det vil skje mye i sommer,både med spillere ut, spillere inn og litt med ledelsen.

Det med ledelsen er vel i ferd med å skje, ved at Harry går tilbake til sin jobb som spillerutvikler og at en ny lokal person kommer inn som Arve Mokkelbost sin midlertidige erstatter.

Det som forøvrig får meg til å bli litt urolig er at, iflg det jeg hørte, så vil ikke alt som kommer til å skje i sommer bli mottatt like postivt.

Kanskje er det noe i dette med at Simen forsvinner? FFK vil kanskje selge ham mens man kan få noen penger for ham?



Lars Blixt tilbake

Dersom det går slik ledelsen i Nybergsund håper, er også Lars Blixt snart tilbake i Nybergsund. Han har ikke fått spilletid i eliteserien for Fredrikstad denne sesongen, og når Knut Thorbjørn Eggen antyder at han skal handle to, tre nye forsvarsspillere, blir det neppe mer plass til Blixt.

Ola Brenden svarer slik på spørsmålet om Blixt kommer tilbake til Nybergsund:

– Han er ikke uaktuell i hvert fall, men vi kan ikke løse ut noen spillere fra kontraktsforhold, sier Brenden.

Han anser heller ikke Dag Frode Hornseth for å være uaktuell sier han til Hamar Arbeiderblad.



Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jun 06, 12:05
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har hørt at det muligens er en gammel kjenning som skal erstatte han

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 16 jul 06, 19:44
[quote=Bedreviteren]Da boor dem forlenge med Simen med engang, ellers saa skjer det samme med han som med Ringberg. At en middelmaadig klubb verdsetter han dobbelt saa hoeyt og vips saa er en ny baerebjelke forsvunnet...[/quote

For ikke å nevne Roger Risholt...]

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 aug 06, 02:12

Opprinnelig postet av Holters
1 Rami Shaaban
2 Pål André Czwartek
3 Patrik Gerrbrant
4 Trond Erik Bertelsen
5 Are Tronseth
6 Christian Petersen (Tamas Szekeres)
7 Simen Brenne
8 -
9 Raio Piiroja
10 Øyvind Hoås
11 Brian West
12 Lasse Staw
13 Tarik El Younoussi
14 Raymond Kvisvik
15 Hans Erik Ramberg
16 
17 Jørgen Magnussen
18 Christian Berg
19 -
20 Michael Røn
21 Mihàly Tòth
22 

23 John Anders Bjørkøy
24 Miika Multiharjo
25 -
26 Yherland McDonald
27 -
28 José Garro
29 -
30 -

 

En liten oppdatering.. Men jeg ser at Tamas Szekeres og Christian Petersen har samme draktnr på www.fredrikstadfk.no... Betyr dette at Christian Petersen er sendt ut porten ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 25 aug 06, 10:44

Nei de deler drakt nr 6

 

http://www.follo-fotball.no/christian-petersen-fra-fredrikstad-til-follo-fk-.332739-48768.html

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340