Fem klubber vil ha West
Mitt tips er at West ikke får fornyet kontrakt. De satser på Hoås, Wiig og Toth, så kommer det sikkert en ny spiss til neste år.
---------------------------
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg sitter bare og rister på hodet. Har nesten ikke ord for hvor håpløst jeg synes dette er av ledelsen. Her sitter klubben på en spiller helt utenom det vanlige, og han er tilsynelatende klar til å skrive under kontrakt, men så avventer FFK for å se at han skal gjøre det bra over tid i 90 minutter. Hallo!? Skjønner de ikke da at andre, større og mer attraktive klubber også vil komme på banen, og Brian West ønsker også sikkert å avklare fremtiden sin litt. Her synes jeg FFK-ledelsen gambler helt hinsides all fornuft, og jeg frykter at konsekvensen blir at West glipper...
Jeg skjønner godt at ffk avventer situasjonen. West har spilt under en tredjedel av tida sist sesong. Og ikke alltid like bra. Og jeg tipper at West krever mer enn knappenåler i lønn. West i form er helt konge. Men synes det faktisk er bedre med en stabil og litt dårligere spiss. Når det er sagt ber jeg hver kveld til gudene om at West blir helt frisk og skriver under langtidskontrakt :ffk:
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
De er sikkert usikker på skadesituasjonen hans. Det koster sikkert en hel hæv med dollar i lønn, så tenker de langsiktig med de talentene de har. (De har jo også donald og Tarik i bakhanda)
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Jeg sitter bare og rister på hodet. Har nesten ikke ord for hvor håpløst jeg synes dette er av ledelsen. Her sitter klubben på en spiller helt utenom det vanlige, og han er tilsynelatende klar til å skrive under kontrakt, men så avventer FFK for å se at han skal gjøre det bra over tid i 90 minutter. Hallo!? Skjønner de ikke da at andre, større og mer attraktive klubber også vil komme på banen, og Brian West ønsker også sikkert å avklare fremtiden sin litt. Her synes jeg FFK-ledelsen gambler helt hinsides all fornuft, og jeg frykter at konsekvensen blir at West glipper...jeg må le av dette. Du kan mene at vi skal skrive en gigant avtale og bruke han som super reserve om han ikke holder 90 min i flere kamper. vi trenger west ja, men ikke av det grunlaget at han kun skal være en super innbytter
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av keiko
Jeg sitter bare og rister på hodet. Har nesten ikke ord for hvor håpløst jeg synes dette er av ledelsen. Her sitter klubben på en spiller helt utenom det vanlige, og han er tilsynelatende klar til å skrive under kontrakt, men så avventer FFK for å se at han skal gjøre det bra over tid i 90 minutter. Hallo!? Skjønner de ikke da at andre, større og mer attraktive klubber også vil komme på banen, og Brian West ønsker også sikkert å avklare fremtiden sin litt. Her synes jeg FFK-ledelsen gambler helt hinsides all fornuft, og jeg frykter at konsekvensen blir at West glipper...jeg må le av dette. Du kan mene at vi skal skrive en gigant avtale og bruke han som super reserve om han ikke holder 90 min i flere kamper. vi trenger west ja, men ikke av det grunlaget at han kun skal være en super innbytter
Du ler av mye rart du Keiko. Jeg ler av deg.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Brian West hadde knapt nok vært skadet før han kom til FFK. Han spiller nærmere 3/4 av alle kampene i sesongen 2004, blir årets spiller, kommer på årets lag i VG og er i det hele tatt en utrolig viktig spiller for klubben, en profil. Både i FFK og Tippeligaen.
Dessverre tar han med seg skaden inn i 2005, og det tar tid å lege den. Likevel kan han spille nå og da, og han er typen som kanskje bare trenger 30 minutter i enkelte kamper for å snu den i vår favør slik at vi haler i land ekstra poeng.
Han er gull verdt uansett. Og poenget mitt er at det er tullete å gå ut i fra at han fortsatt kommer til å være skadet fremover. Det er utvilsomt verdt å ta sjansen på å skrive ny kontrakt med West NÅ. Jeg vil påstå at det er mye, mye høyere risiko knyttet til å avvente enda lenger. Da kan tapet bli stort.
FFK slår te ijænn!!
Opprinnelig postet av Vetlings
Håper for all del at FFK selger West! En av de viktigste spillerene i klubben.
Hvorfor vil du selge en av de viktigste spillerne i klubben?:D
Likevel startet han andre omgang og spilte vel en god stund:mad: Når man vet hvor utsatt han er skal det være unødvendig å ta noen sjanser i det hele tatt! Vet ikke hvorfor han startet andre omgang, men det var helt klart en tabbe som kunne blitt enda mer kostbar.
Se å få signert West nå, han har bevist hva han duger til nå, selv om han skulle bli skadet så kommer jo han seg i form igjen. I går var han jo helt "lysande" igjen. Konstant trussel for LYN og mange gode passninger. I tillegg orket han å bli med hjem og hjelpe til...
Vi får vel tromme sammen en kronerulling, så kan Plankehaugen kjøpe han og leie han ut til FFK ;)
West er knall god og trengs i FFK. Hoås og Wiig blir et for tynt strå og satse på etter min mening.
Trofast FFKer
savner "svensk magi" allerede
Jeg gjør som Keiko jeg og er enig med ledelsen. Synes dem vet hva dem gjør og gjør det bra ............
Haaaaaaaa, haaaaaaaa, haaaaaa... i dag er jeg i kjempeform , he he he . Seier i går, seier på lørdag.... 6 poeng, bra helg....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Nå syter dere som bare det ...
Jeg gjør som Keiko jeg og er enig med ledelsen. Synes dem vet hva dem gjør og gjør det bra ............
Haaaaaaaa, haaaaaaaa, haaaaaa... i dag er jeg i kjempeform , he he he . Seier i går, seier på lørdag.... 6 poeng, bra helg....
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Opprinnelig postet av Hubro7
De er sikkert usikker på skadesituasjonen hans. Det koster sikkert en hel hæv med dollar i lønn,
Når noen er skadet, blir ikke de sykemeldte da? og da betaler jo ikke klubben lønnen.
..::FFK::..
Opprinnelig postet av Dj Charlie
De er sikkert usikker på skadesituasjonen hans. Det koster sikkert en hel hæv med dollar i lønn,
Når noen er skadet, blir ikke de sykemeldte da? og da betaler jo ikke klubben lønnen.
Tror du virkelig staten dekker de sinnssyke lønningene til spillerne i England? Eller de best betalte i Rosenborg?
Mener å huske at det dekkes opp til 2G - som er ca 350.000.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Så er det spørs hva som er kontraktsfestet mellom spilleren og klubben da!! Kanskje det er en forsikring etc?
Hva hvis spiller er i trening, er han da sykemeldt? Trygden dekker vel antagelig eventuelt kun langtidsskader?
Hvis West har feks 1 mill i årslønn, så dekker uansett ikke trygden dette. Det er jeg forholdsvis sikker på. Jeg tipper de dekker 6G som er ca 380`
Generelle trygderegler er vel at det kan dekkes opp til 6G som er ca 380.000.
6G var det ja... Bomma litt der, men var inne på riktig tankegang i alle fall! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Kanskje er R. Russel en av de mulige høyre backene FFK vurderer. Om man da skal beholde West, er det kroken på døra for A-lags spill på MacDonald og Garro.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
West må nå få et tilbud. Se bare på kampen i går. Han er tilbake til fjorårsformen.
Fredd
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av oleberg
McDonald er en helt annen type en West. Kan ikke sammenligne de 2 da vet du. Mcdonald er playmaker, West er avslutter!!!
Men Mackie kan med fordel brukes som spiss han. Hadde vært moro å sett Mcdonald og West sammen på topp. Tror nok disse to hadde lagd et show vi ikke har sett maken til hittil i år.
Hvis FFK klarer å miste West til en annen klubb, ser jeg det som helt utilgivelig. Klubben har rett og slett ikke råd til å miste han. Kan ikke være noe å vente med lenger. West holdt jo hele kampen mot Lyn uten problmer.
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Eh joa trygdekontoret betaler lønn opptil ca 350 000,- og jeg håper West har mer betalt enn det for ellers forsvinner han sinnsykt fort ;)
Vi må da få si meningen vår uten at det skal bety at vi syter! Jeg synes at West er kjempeviktig for FFK og da må jeg da få si min mening om det vel???
Trofast FFKer
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914