nye brukere
har lagt merke til at det er mange nye brukere her, har også fått m meg at det er flere her inne som opererer med flere nick?
hvorfor?
er nyskjerrig
hvorfor?
er nyskjerrig
Jeg er ny... Jeg har ikke operert med flere nick, men hvordan vet du det!?
---------------------------
FFK slår te ijænn!!
mener ikke at flere har laga nye nick/navn her inne nå men har hørt at det er flere som operer med dobble nick... litt dumt
men kanskje noen gjør det for å bakke opp når dem skriver noe:)
velkommen
Vetlings:)
men kanskje noen gjør det for å bakke opp når dem skriver noe:)
velkommen
Vetlings:)
det hadde kanskje vært noe ja. Hver gang man kommer med noe litt radikalt hiver man inn opp-backende innlegg fra 3 "andre" brukere :p
Hvor har du hørt det mr_max. Gi beskjed til moderatorene via E-post så ordner de opp.
har ikke lyst å grave formye i det jeg har slengt ut, men at det er flere ja....
så vær litt obs på det før man svarer på innlegg her å les igjennom tråden først
så vær litt obs på det før man svarer på innlegg her å les igjennom tråden først
hehe... hvis ingen andre svarer på ditt innlegg, er det jo kanskje greit å svare på d sjæl med et annet nick:confused:
Men d er bare teit! :ffk:
Men d er bare teit! :ffk:
hallo? svensker!!!???
I disse særdeles turbulente tider hadde det vel absolutt vært på sin plass med at vi brukere også hadde fulgt med i denne rivende utviklingen. Vi kunne vel for eksempel legge ut våre "nick" til salgs. Noen "nick" er sikkert svært ettertraktede i markedet, mens mange andre sikkert kan selges for knapper og glansbilder.
Dessuten kan man sikkert prøve å selge unna de mest brysomme og kverulerende brukerne til andre klubbers diskusjonsforum eller eventuelt inngå bytteavtaler etc.
Sannelig ingen dum idè for Holters & co... :)
Dessuten kan man sikkert prøve å selge unna de mest brysomme og kverulerende brukerne til andre klubbers diskusjonsforum eller eventuelt inngå bytteavtaler etc.
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
I disse særdeles turbulente tider hadde det vel absolutt vært på sin plass med at vi brukere også hadde fulgt med i denne rivende utviklingen. Vi kunne vel for eksempel legge ut våre "nick" til salgs. Noen "nick" er sikkert svært ettertraktede i markedet, mens mange andre sikkert kan selges for knapper og glansbilder.ikke send dem til meg ;) du for sikkert solgt nick på QXL vett du der selger en alt en ikke vil ha. jeg ble kvitt den møkka filmen til nesten 100 kr :D så da er det sikkert mulig og selge nick navn ;)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
I disse særdeles turbulente tider hadde det vel absolutt vært på sin plass med at vi brukere også hadde fulgt med i denne rivende utviklingen. Vi kunne vel for eksempel legge ut våre "nick" til salgs. Noen "nick" er sikkert svært ettertraktede i markedet, mens mange andre sikkert kan selges for knapper og glansbilder.
Strålende idé!! Noen spesielle du har i tankene!? Det er jo ikke helt umulig at vi ender opp med noen mosse-nick da... Men de har vi kanskje fra før...
Du er i hvert fall ikke til salgs, Olavesen...;)
FFK and Wisla Krakow forever...
Det er vel strengt tatt moderatorene som er "managere" her, og må ta de avgjørelsene der. "Silly nick season" Det hadde vært noe det :)
I disse særdeles turbul:D:D:Dente tider hadde det vel absolutt vært på sin plass med at vi brukere også hadde fulgt med i denne rivende utviklingen. Vi kunne vel for eksempel legge ut våre "nick" til salgs. Noen "nick" er sikkert svært ettertraktede i markedet, mens mange andre sikkert kan selges for knapper og glansbilder.
Jeg vil ihvertfall ikke bytte mitt.:p
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914