Wiig blir i FFK
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Wiig??:confused: Går trolig ikke å finne en mer slækk og "giddelaus" spiller!
FFK slår te ijænn!!
Tror faktisk at Drillo er rimelig god på det området.
Hvis FB artikkelen er troverdig nok, kan det se ut o om Drillo ønkser at West blir
Link
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Opprinnelig postet av Patrioten
Kej du får arestere denne karen også angående Martin Wiig
eh? hæ?
Tenker du på at han har postet to innlegg om samme tema? I så fall ser jeg ingen grunn til å reagere, hans andre innlegg er ikke ment som et suplement til hovedinnlegget, men som et svar til en annen debatant... I alle fall min tolkning, hadde han derimot lagt inn den meldingen under sin første, da er jeg enig med deg :D
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Kjenner han personlig også og han er en kjernekar! :)
En spiller for fremtiden! :ffk:
Men det dukker også opp noe annet interessant i artikkelen, der Drillo snakker om spissene klubben råder over:
- Det jeg kan si er at Martin i øyeblikket er en av fire spisser vi har i stallen vår. Etter at Markus Ringberg gikk til Ham-Kam, har vi, litt forenklet sagt, to møtende spisser og to bakromsspisser i stallen. Mikaly Toth og Brian West er bakrommsspissene, mens vi satser på Øivind Hoås og Martin Wiig som aktuelle oppspillsspisser.
Altså nevnes ikke Yherland McDonald som noe spissalternativ i det hele tatt... McDonald har jo også sagt selv at han trives best på midtbanen (dvs venstre kant) og med Kvisvik på plass, så kan det nok bli veldig lite spilletid utover høsten. Men han fikk jo noen minutter som spiss mot Enga, og var forsåvidt et frisk pust da...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
;)
Tror nok det heller det er bevisst tåkelegging ved behov.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er fint at du vil ha orden her inne KEJ, men det er så mange innlegg som går i hverandre, at det er håløst enkelte ganger, spør Holters kanskje du kan være moderater for den;)
Helt enig, også blir jeg bare forvirra når x antall personer starter en ny tråd om det samme emnet... Blir uoversiktlig og vanskelig å engasjere seg...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Drillo sier han er for nær første11ren til å selges.
Håper han er der til søndag som spiss. Tror han kan slå til og bli den store overraskelsen i høstsesongen.
Bare gi han tilliten,og han vil slå til ;-)
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Lenge leve "hjørnet"!
Han har ikke fått mye tillit på spissplassen i år. Bare følg med,hvis han får tilliten her ;-)
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914