Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-LYN

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 25 jul 05, 23:39
Hoås er fortsatt ikke venn med ballen. Kan ikke akkurat si det var noen bra kamp av han nå heller. Jobber og sliter mer enn han har gjort på en stund. Men han forsvarer strengt tatt ikke en plass på laget. På tide å benke Hoås nå. Nå har han fått så mange sjangser. Har jo spilt 12 kamper og scoret 1 fattig mål. Dette holder ikke. Hvis ikke West får en ny makker på topp mot Viking, begynner jeg virkelig å lure på Drillos vurderingevne.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 26 jul 05, 00:03
Jeg mener det var offside når Dahl spilte ballen til Sørensen. Har ikke sett tv-bilder av situasjonen, men han spilte jo ballen fremover, så da var det vel offside??

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 jul 05, 00:20
syns hetsen mot Hoås som enkelte på hovedtribunen kom med rett å slett er
ræva..
vi var vel 3 stk 2 kompiser som bakka meg opp når jeg reiste meg opp for å klappe for gutten for god innsats mens alle andre satt

Vi skal støtte laget i tykt å tynt........







stigemannen(internt ph) *flirer*

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 26 jul 05, 00:55
Opprinnelig postet av Julekake
Jeg mener det var offside når Dahl spilte ballen til Sørensen. Har ikke sett tv-bilder av situasjonen, men han spilte jo ballen fremover, så da var det vel offside??


ikke så lenge Sørensen er på linje med eller bak Dahl når ballen spilles. Ikke det at jeg har sett om han er det eller ikke, men det at ballen spilles framover har vel ikke noe å si.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 26 jul 05, 01:17
Jeg tror ikke det er noe som heter på linje lenger. Det er nok at tærne på det ene benet til fremste angriper er innenfor nestsiste forsvarer, så er det offside. Det er egentlig en litt dum definisjon for det er det omtrent umulig for linjemannen å se.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 26 jul 05, 01:39
Opprinnelig postet av jashin
Jeg tror ikke det er noe som heter på linje lenger. Det er nok at tærne på det ene benet til fremste angriper er innenfor nestsiste forsvarer, så er det offside. Det er egentlig en litt dum definisjon for det er det omtrent umulig for linjemannen å se.

Tror, gjentår tror, det er kroppen det går på. Dvs hvis armenr eller bein flakser innenfor, så er ikke det offside. I alle fall ikke armer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 26 jul 05, 01:47
Endret: 26 jul 05, 02:24
Les innlegget med nye reglene som jeg la inn her for en stund siden. Orker ikke å lete etter det men den nye definisjon på Offside av i år sier at det er nok med et hode eller en fot, så er det offside. Armene teller ikke.

Gadd å lete likevel. Her er den nye definisjonen på offside som gjelder fra 1. juli 2005 :

* Offsideregelen defineres bedre. Med offsideposisjonen "nærmere motstanderens mållinje", menes at del av hode, kropp eller fot er nærmere motstanderens mållinje enn både ballen og nest siste forsvarer. Armene gjelder ikke. (Hvis det var noen som skjønte det).

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 26 jul 05, 09:09
I dagens fotball går det relativt fort, så jeg kommer aldr til å halshogge en linjedommer for feilaktig offside. Prøv å stå stille med et flagg i hånda og følg rykket til West når det kommer en stikker. De gutta har noen tøffe situasjoner i løpet av en kamp. Og bare tenk hvis dommertrioen skulle gjort like mange feil som snittet av spillerne. Dommerne blir unødvendig mye hetset, synes jeg, det er tross alt mennesker det og.

Hva børsen angår, er Bertelsen min beste spiller i denne kampen tett fulgt av Bjørkøy. At Hoås tapte 17 av 20 hodedueller som en skrev, er bare tull. Minuset er at han ikke klarer å styre headingene sine, enig med ham som skrev at de bare glir av hodet. Seriøst tror jeg han hadde fått mye bedre kontroll om han hadde skinnet seg, i tillegg til 203 cm har han nordlige halvkules høyeste hår. Kan minne litt om Kate Gulbrandsen i GP åra.:D:D:D


:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 05, 12:29
Opprinnelig postet av Julekake
Jeg mener det var offside når Dahl spilte ballen til Sørensen. Har ikke sett tv-bilder av situasjonen, men han spilte jo ballen fremover, så da var det vel offside??

Det var heller ikke offside. Greit at ballen blir spilt fremover, men Sørensen ligger BAK Dahl når han slår pasningen, så det er en klokkeklar onside. Ble overrasket over hvor klar ikke-offside begge situasjonene var da jeg så kampen i opptak på Canal+ senere på kvelden.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 26 jul 05, 13:29
Endret: 26 jul 05, 13:35
Jeg er ikke 100% sikker på at det ikke var offside. Mitt umiddelbare inntrykk når det skjedde - og jeg stod på linje - var at spiller nr 2 på venstrekanten til Lyn, var offside. Nå har jeg bare sett scoringen i en videosnutt på nettavisen og der ser man ikke lynspiller nr 2 når ballen blir spilt så jeg forbeholder meg retten til å tvile på om det var en korrekt scoring :) . Finnes det andre opptak på nettet som viser situasjonen bedre?

Det heter kanskje at ballen skal spilles i retning en spiller før han skal regnes som aktiv, men ballen ble spilt skrått ut mot venstre og da må han passes på, på lik linje med den spilleren som fikk ballen, mener nå jeg.

andycapp

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 jul 05
Innlegg: 1

Lagt til: 26 jul 05, 14:01
Endret: 26 jul 05, 14:23
Kvisviks mål er selvsagt nominert til rundens mål på Tippeligasiden. Stem her

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 05, 14:24
Hm. Jeg synes målet til Simen Brenne var rundens scoring. Den var ikke engang nominert ser jeg, så ser på dette som høyest useriøst :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 05, 14:36
Endret: 26 jul 05, 14:37
Jan Derek Sørensen(0-1) FFK-Lyn: Flott forarbeid av Christoffer Dahl. Kunne avsluttet selv alene med Thomas Myhre, men legger frekt til siden slik at Sørensen kunne putte ballen i tomt bur istedet.

--> Så dette målet var bedre enn Brenne sitt? Tre alene med Myhre, og han legger den til siden så Sørensen kan trille ballen inn? Wow, det må jeg si er en scoring jeg kommer til å huske i lang, lang tid... :|

Ah, det var Tippeligasiden sin kåring, de har vel ikke akkurat fagbrev innenfor fotball.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 05, 14:40
Endret: 26 jul 05, 14:40
Opprinnelig postet av FFK1903
Ah, det var Tippeligasiden sin kåring, de har vel ikke akkurat fagbrev innenfor fotball.

Mildt sagt. Det samme kan vel ikke sies om Nettavisen, men de har hvert fall klart å nominere Brenne-målet til rundens mål...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 05, 15:35
stem på raymond da gutter.. bruk mobilen og stem nå.. :ffk: :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 05, 15:36
Bruke 1 krone på Brenne isteden :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 05, 20:00
Opprinnelig postet av Costanza
Bruke 1 krone på Brenne isteden :)
ja det var lurt siden han var lengst unna til å vinne den.. raymond er nærmere da og raymond sitt var avgjørende, man smak er som baken delt i 2 :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 jul 05, 03:19
Opprinnelig postet av FFK1903
Jan Derek Sørensen(0-1) FFK-Lyn: Flott forarbeid av Christoffer Dahl. Kunne avsluttet selv alene med Thomas Myhre, men legger frekt til siden slik at Sørensen kunne putte ballen i tomt bur istedet.

--> Så dette målet var bedre enn Brenne sitt? Tre alene med Myhre, og han legger den til siden så Sørensen kan trille ballen inn? Wow, det må jeg si er en scoring jeg kommer til å huske i lang, lang tid... :|

Ah, det var Tippeligasiden sin kåring, de har vel ikke akkurat fagbrev innenfor fotball.

men hvem vant denne kåringa da? fant ikke resultatet jeg,,,,

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jul 05, 10:23
vinneren av rundens mål ble Pål Strand.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340