Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-LYN

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 22 jul 05, 20:38
Noen som vet noe om lyn eller? hva har de gjort på transfermarkedet i sommer? Hvilket lag spiller de med og hvor gode er de? Har de noen skadet eller ute med karantene? Alt i alt, åssen er ståa i lyn før helgens kamp?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 22 jul 05, 21:20
Opprinnelig postet av Julekake
Noen som vet noe om lyn eller? hva har de gjort på transfermarkedet i sommer? Hvilket lag spiller de med og hvor gode er de? Har de noen skadet eller ute med karantene? Alt i alt, åssen er ståa i lyn før helgens kamp?


Du kan sikkert få den informasjonen du trenger ved å gå inn på Lyns hjemmesider. Det jeg imidlertid vet er at et par av ungguttene, bla. Kevin Larsen, er ute pga landskampsamlinger. Dessuten ble Leo skadet her om dagen...om han blir spilleklar, vet jeg ikke.

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 jul 05, 22:47
at leo er skadet er jo ikke positivt for oss...:p

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 22 jul 05, 22:52
De har kjøpt en eller annen gjøk fra tredje verden som jeg ikke husker navnet på. Skal vist være ganske bra. Som en annen sa her, det står på supportersidene til Liin men akkurat nå orker jeg ikke å gå inn der.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 jul 05, 10:16
Mener Lyn har et skadefritt og topptrent lag med seg til stadion i morgen. Bortsett fra Leonardsen da.. Men han vil vi jo skal spille mot oss..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 jul 05, 18:16
Hei igjen! Jeg befinner meg desverre i Oslo på kampdagen. Hvor vises kampen? Er det Shamrock som gjelder!?

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 23 jul 05, 18:34
Opprinnelig postet av Olavesen
Hei igjen! Jeg befinner meg desverre i Oslo på kampdagen. Hvor vises kampen? Er det Shamrock som gjelder!?


Hvilken som helst pub som har Canal+

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 24 jul 05, 13:56
Noen som vet hvor mange billetter som er solgt???

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 24 jul 05, 13:58
Hakke peiling..håper inderlig det blir fullt hus :ffk:

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jul 05, 18:53
Er visst bare jeg som ikke er på kamp. 1-1, kjemperedning av Myhre, hårreisende forsvarsspill på 0-1, og lekkerbisken av Brenne med utsiden av høyrefoten på 1-1.

Dessuten er det kanskje verdt å nevne at TV2 ikke er helt oppdatert. Visstnok er det en spiller ved navn Bjørnhøy på FFK. Registrerte også en P. Svindal Larsen på Odd? Pommy?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 05, 20:13
Nå er det vel på tide å skrive kontrakt Arve, han spilte jo 90 minutter også.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 jul 05, 20:26
Tullete å ikke skrive kontrakt med West. Og skjønner ikke at de skal vente så lenge. Fortsetter han å spille bra og holde i 90 minutter vil jo andre og større klubber komme på banen. Klør meg i hodet over at ledelsen nøler når det kommer til West.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jul 05, 20:35
Han var fantastisk altså!!Dere har helt rett,han MÅ få kontrakt!!
Fantastisk i dag!!!
Innlegget til Super-Ray var DRITBRA!!!

---------------------------

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 24 jul 05, 21:00
Litt skeptisk til at ledelsen har venta så lenge med å gi West ny kontrakt. God kamp i dag. To målgivende pasninger, er ikke så farlig om han ikke putter selv da. To av nykommerne ble matchvinnere i dag, Myhre og Kvisvik.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 24 jul 05, 23:43
West må prestere over litt lenger tid før de tør tenker jeg, han la jo inn en bra søknad i dag. Ble litt blek på slutten men ellers bra.

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 24 jul 05, 23:50
Tror egentlig ikke denne kampen gjorde så store forskjellen i forhold til om de tilbyr west kontrakt. De vet jo om hvor god han er, men spørsmålet er nok om han holder hele høsten. Holder brian seg skadefri og i form i de neste 4-5 kampene, så tror jeg de satser på han. Ikke ellers.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 jul 05, 00:08
Ja jeg tenker på kvisvik`s 2-1 scoring! en perle etter min mening! fantastisk, det målet alene var verdt ingangsbilletten i dag!!:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 jul 05, 00:10
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ja jeg tenker på kvisvik`s 2-1 scoring! en perle etter min mening! fantastisk, det målet alene var verdt ingangsbilletten i dag!!:ffk:

Er så enig så enig med deg :D

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..

Vil alltid være FFKsupporter!!


thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 25 jul 05, 00:13
West beviser gang på gang at han er verdt en ny kontrakt. Fyren har ikke noe stygg skadehistorikk før han kom til FFK. En kjip skade før sesongen i fjor og en "vi-ofrer-liv-og-helse-for-ny-plass"-innstilling på høsten i fjor forårsaka noen stygge strekker. Når han nå viser det han gjør i Lyn-kampen og vi legger til alle de fantastisk artige øyeblikka han har gitt oss i sin tid i FFK så bør saken være rimelig enkel: "Arve, ta med penn og papir på jobb i morgen og spør Brian om autografen hans!" Drøyer vi for lenge, så spør noen andre først. Fyren er skadefri og kommer til å blomstre sammen med Super-Ray.
Vi tåler å miste Ringberg og Risholt. Forsvinner West, så forsvinner mye av angrepsmoroa på Stadion!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 jul 05, 00:16
ingen børser ikveld?vel her er nå min...

myhre 6 ikke så altfor mye å gjøre,men har noen virkelige klasseredninger.ekstremt dyktig til å drille bakre 4ern!alltid på vakt når det skjer noe.bra utspill,igangsettinger.

czwartek 6 positiv overraskelse!klinte til med masse løping og sklitacklinger!dog noen klønete/dristige.bør holde blixt på benken mot viking.

bora 6 jobber og sliter.solid.avslørt på tempo innimellom.fungerer bedre når piiroja entrer banen.de to er "superteam".

piiroja 6 har gutten vært skada?duell spiller nm1.viser hva han kan bety for ffk utover høstsesongen.starter nok i stavanger.

bertelsen 7 blir bare bedre og bedre.før sesongen var dette vårt klart beste kjøp!et scoop!jobber som en hest,fine pasninger,herlig innstilling!

enerly 3 dagfinn sliter.jeg mener kapteinsbindet skal sitte på armen til en som gir 110% hele kampen.bora eller raio er mine valg.kommer ikke til sin rett idag.småfikst innimellom.

brenne 4 opp og ned med brenne idag.scoringen var det rett og slett klasse over!drar seg lekent forbi oppassern sin,før han skrur ballen i motsatt gjørne med utsiden av høyre foten.herlig!forsvinner i perioder,løpende imellom.lei tendens under drillo,midtbanespillerne kommer ikke oppi motstanderne.masse rom mellom bakre 4ern og midtbanen.

bjørkøy 5 fullgod erstatter for risholt!litt fomlete start,må vende seg til nivået i TL.hever seg betraktelig,jobber og sliter hele kampen.

kvisvik 5 hva skal man si?lite involvert i spillet,men når han dunker inn en volley med høyrefoten i det 84min er han alles helt!!MAGISK scoring.og det er ikke siste gang....

west 5+ opp og ned med han.gledelig at han holder 90min.skaper endel uro med farta,spesielt i 1omg.assist på kvisvik scoringen.

hoås 4 han prøver men det vil seg ikke helt,får nesten litt medfølelse for gutten.fine finter,løp og bevegelser idag.bra skudd i tverrligger.men gjør også mye rart.slurvet må legges igjen i garderoben!


helland var OK så lenge han spilte,men ble for kortvokst i duellene idag.klokt bytte enten det var pga skade eller ei.

ramberg kunne gitt mer av seg selv.synes han "dasser" for mye.bør kunne gi 110% når vi leder 2-1 i sluttminuttene.blir for opptatt av sonemarkering.

wiig fikk knapt noe til å stemme.virker veik.

men på en strålende dag hvor våre nye spillere viste seg meget godt frem må jeg trekke frem bakre 4ern og myhre.MEGET solid.midtbanen var under pari,angrepet OK.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24