Husk meg
Brukernavn
Passord

Sure gamle gubber??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 19 jul 05, 11:43
Dette blir det sikkert bråk av, men...

Noen av dere minner meg om de sure gamle gubbene jeg hatet da jeg gikk på stadion når vi var i 2.divisjon. Trodde de var på gamlehjem nå, men der tok jeg feil

Dere sitter mest og kritiserer det som er galt, og glemmer nesten å nevne alt som er bra. Samme gjør dere når dere er på tribunen.

En ting er å slenge en sleivete kommentar på stadion når en spiller driter seg ut. Men når kritikken begynner å bli ondsinnet og til og med blir personkritikk i ett forum, da blir det for dumt.

Akkurat som om man har ett trist liv og vil ta det ut over noen.."vi plukker Hoås feks og prøver å gjøre livet hans like trist som dems eget."

Føl dere truffet dere som vil...

Heldigvis ikke mange av dere her inne... de fleste har saklige innlegg og konstruktiv kritikk, man skal få høre det når man ikke gir alt det er jeg enig i, men at man er talentløs, elendig osv, blir feil, da hadde de ikke vært i troppen Men at de kan være for dårlige for laget er jo en fair sak, det går opp og ned i en fotballkarriere.

Hva om vi heller prøver å gi skryt til de som gjør det bra og prøver å sparke de andre litt på leggen med konstruktiv kritikk og sette fokus på hva de kan gjøre for å bli bedre..tror faktisk at noen av de leser noen av foraene vi skriver i...

Langt innlegg dette, men måtte få det ut...klarer ikke folk som sutrer (ref: de som ikke er konstruktive) uten grunn...vi ligger bedre ann nå en på over 20 år, noe må jo være riktig...eller hva?

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 19 jul 05, 11:48
Hør hør. Meget godt sagt. En nevnte tidligere i dag om å pisse i egen brønn. Skal vi bygge oss videre opp som klubb må vi ha takhøyde for at alle kan gjøre feil. Både spillere, ledere og ikke minst supportere. Da skal de selvfølgelig få høre det. Men skal vi vokse på de feilene må kritikken være konstruktiv. Ikke med klar beskjed om å pelle deg til h... vekk.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 jul 05, 12:06
Helt enig med deg ecupeventyrsnart. Med deg også Mcphisto. Konstruktiv kritikk er greit innenfor rimelighetens grense.

Om 30-40 stk skriver at en spiller er rævva syns jeg er uholdbart. Trist for spilleren som leser dette. Syns virkelig synd på Hoås om dagen. Han spilte jo mye bedre i begynnelsen da publikum var med ham. Kritikk i lengden fra nok folk utvikler seg raskt til hets og mobbing. Syns fler burde ta avstand fra slikt.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 20 jul 05, 10:51
Enig med alle! Negativ fokus er aldri bra! I tillegg så klarer jeg bare ikke å fatte hva enkelte klarer å skrive om personer i egen klubb, det er ufattelig.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 20 jul 05, 12:08
Dette var bra. Må få litt mere positive bølger her. Tror også flesteparten er av en positiv mening, se bare det meget bra antallet av tilskuere som møtte opp til kamp på mandagskvelden...

---------------------------

FFK til Royal League.......


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 jul 05, 13:37
bra innlegg. Apropos det her: Jeg ble skikkelig flau på stadion her om da`n. En liten guttunge satt bak oss og slang dritt til Hoås. gutten var sju - åtte år ass!!! Og det skulle jo vise seg hvor han har det fra. Faren var enda værre. Altså fra FØR kampen begynner til vi er helt ute av porten får vi gang på gang høre piss. Så det er ikke bare gamle gubber nei. Blir flau jeg. Det her var på hovedtribuna forresten. Pleier ikke å være der borte, og blir muligens lenge til neste gang. Mye talentløse uttaleser der borte :)

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 20 jul 05, 13:49
Endret: 20 jul 05, 13:49
innertier. fikk Flashback på de få, men dog noen kamper jeg var på i 2.div.

Jeg virkelig hate(r/t) å sitte i nærheten av de som ikke gjorde annet enn å kritisere under kamp.

Derfor så deilig når Plankehaugen har blitt så store, og hittil vært så godt som utelukkende positive til laget.

Samme med dette forumet, som frem til nå stort sett har vært positivt laddet. Når drillo ble ansatt så forsøkte folk å se det positivet i det.

Husker bl.a. at "antidrillo" skiftet nick. Prisverdig og korrekt!

Støtte laget selvom man er litt uenig. Bevare entusiasmen. Svlege noen kameler.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340