Eggen en luring
Hva om Eggen hadde en plan. Han så hva som måtte komme, tar 2 steg tilbake og henter Egil Slaktærn/kirurgen (bruk det som passer)Olsen.
Eggen visker de magiske ordene i hans øre og Olsen gjør jobben og får ta dritten, surner og går lei og trekker seg.
Jobben er utført og vips "Frelseren" Eggen stiger på ny inn i ringen, ren og klar.
(Dette innlegg bør ikke taes seriøst)
Opprinnelig postet av Snusmumrikken
I(Dette innlegg bør ikke taes seriøst)
Enda godt :)
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Macka fra start!
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Eggen har sagt at han ønsker å bli hovedtrener. Men, er det så sikkert at han ønsker å bli det i FFK? Klubben jaget to ungarere for noen uker siden. en av de er blitt FFK spiller, den andre TIL spiller.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Jeg støtter fullt ut tanken til trådstarter, men vil bare omformulere det til mine egne ord, Eggen er en sleiping. Han har manipulert hele dritten siden han begynte med det pisset om å trappe ned. Og ta dere en liten pause og tenk: Hva har HAN bygd opp? Et lag fullt av middelmådigheter som er iferd med å byttes ut en etter en. Et lag som ikke holder mål på våren to år på rad. Hvis ikke det laget som gikk ut på matta første kamp i vår hadde blitt så godt organisert som de ble, hadde det sett MYE verre ut til ferien. Å rykke opp med penger nok til å hente de spillerne han trenger til enhver situasjon, det er mye enklere enn å hente ut uante evner av et lag som ikke er helt på høyden.
Det der er noe av det teiteste jeg har lest her. Samme hvor mye penger FFK hadde hatt så var FFK i 2 og 1 divisjon. Da får man de spillerne som ikke er gode nok for TL lag. Noen klarer overgangen oppover, noen ikke. Bare det at vi hadde/har Eggen er et aktivum mht å få spillere hit.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Jeg støtter fullt ut tanken til trådstarter, men vil bare omformulere det til mine egne ord, Eggen er en sleiping. Han har manipulert hele dritten siden han begynte med det pisset om å trappe ned. Og ta dere en liten pause og tenk: Hva har HAN bygd opp? Et lag fullt av middelmådigheter som er iferd med å byttes ut en etter en. Et lag som ikke holder mål på våren to år på rad. Hvis ikke det laget som gikk ut på matta første kamp i vår hadde blitt så godt organisert som de ble, hadde det sett MYE verre ut til ferien. Å rykke opp med penger nok til å hente de spillerne han trenger til enhver situasjon, det er mye enklere enn å hente ut uante evner av et lag som ikke er helt på høyden.
Jeg støtter den Ida! Men jeg tror ikke Eggen er en sleiping slik din teori er.. hehe, det gjør vel innerst ikke du heller?
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914