Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Petersen til Hønefoss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jul 05, 21:54
Endret: 17 jul 05, 21:57
Ringerikes Blad spelkulerer i Christian Petersen er på vei til Hønefoss i morgen da han vil bli prsenteret som ny spiller, men de mener at det kan være Rune Hagen også som har spilt i Strømsgodset tidligere

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 05, 22:24
håper det er Christian Petersen. det hadde vært deilig

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 jul 05, 22:26
Det er bedre det en Risholt!!!!!!!han har ikke gjort så mye så jeg tror ikke plankehaugen vil reagere like voldsomt som da markus ble solgt nei!!!!

---------------------------

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jul 05, 22:27
Endret: 17 jul 05, 22:28
Er jo ikke så lenge siden Christian Petersen IKKE ville til Hønefoss, så blir litt overrasket om det skjer... Man vet aldri, men tviler på at det er Peters.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 17 jul 05, 22:33
det er ikke så mange dager siden vi trodde at Markus ikke ville velge HamKam heller Costanza. Eller at Risholt ville gå fra FFK. Som du sier: man vet aldri..

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 23:03
Christian Petersen forsvarer nok ikke en plass på laget lenger, men ærlig talt, hva har han gjort som fortjener en slik omtale? Herlig at han forsvinner? Det er mennesker som omtales her, ikke en irriterende stolpe. Skjerpings!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 23:05
Opprinnelig postet av keiko
håper det er Christian Petersen. det hadde vært deilig


keiko nå begynner jeg å lure på om det er noe flere mennesker du synes er bra på FFK. bortsett fra Drillo og Arve selvfølgelig.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 23:10
Folk har blitt gale. Veit ikke forskjell på opp og ned lengre. Samme hva som gjøres så er det feil.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jul 05, 23:11
Christian Petersen har gjort manns jobb i FFK, og kanskje også fått færre sjanser til å vise seg frem enn han kanskje har fortjent i år. Dessuten likte jeg innstillingen hans da han plutselig ble omskolert til midtstopper i fjor høst. Han tok utfordringen på strak arm og gjorde mange veldig gode kamper.

Selv om han kanskje ikke er god nok for startoppstillingen når alle er friske, så er han en nyttig spiller. Ikke minst fordi han kan bekle mange ulike roller, og det virker som han stort sett har en profesjonell innstilling. Det er sikkert heller ikke tilfeldig at han er spillernes talsmann.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 jul 05, 23:14
Å ha Peters på benken er gull verdt. Er ikke mange spillere som er like allsidig som han.

---------------------------

Fredd


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 05, 23:18
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av keiko
håper det er Christian Petersen. det hadde vært deilig


keiko nå begynner jeg å lure på om det er noe flere mennesker du synes er bra på FFK. bortsett fra Drillo og Arve selvfølgelig.

ja da slapp av det har jeg, men skal vi bli ett topp lag så må vi nok kvitte oss med en del som ikke tilføyer laget.. tror nok wiig også kan ligge fare truende til, men da må vi ha en spiss til da...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 jul 05, 23:46
jeg liker ikke at peters drar, men har forståelse for at han kanskje vil vekk selv..
men så skadeutsatt som vi er, er det utrolig kjekt å ha en så allsidig spiller som han

dessuten så har han bra holdninger ser det ut til

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 jul 05, 23:57
helt greit at peters drar,har ikke noe verdens ting å tillføye den klubben her

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 18 jul 05, 00:24
Ta Med Hoås også da. Peters gir i hvertfall fra seg ballen!!!!

---------------------------

GO WEST!!!!!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 jul 05, 00:33
Har vi noen bra igjen!? Lurer litt på om jeg rett og slett skal begynne å holde med enga eller rbk istedet....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jul 05, 00:36
Virker som folk her tar det for gitt at Peters drar. Trådstarter viser jo bare til spekulasjoner og har tydeligvis glemt et spørsmålstegn i topic. Og Peters nektet å dra til Hønefoss da FFK ville bytte han mot Bjørkøy, så lite tyder egentlig på at han drar dit nå. Virker bare som folk her tar nyheten om at han drar på forskudd...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 18 jul 05, 01:15
Nå må folk slutte å skrive så mye negativt om FFK-spillere. Støtt de i stedet. Ekte supportere skriver ikke dritt om sine egne spillere.

Klokkesvingen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 25

Lagt til: 18 jul 05, 01:20
Ja hva er dette??? Virker som mange her vil bytte ut hele laget syns jeg! Støtt laget litt da for svarte!

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 18 jul 05, 01:30
Opprinnelig postet av keiko
håper det er Christian Petersen. det hadde vært deilig

er du helt tett eller, keiko?!?! hva tenker du at spillerne er?? "ting" som bare løper rundt etter en ball på en bane? de er faktisk mennesker med følelser de også! hva om vi i plankehaugen hadde fått nyss om at en av oss skulle flytte, og utbrøt:"håper det er keiko. det hadde vært deilig", hvordan hadde du følt deg da? jeg synes du heller skal bruke den tiden du bruker her på forumet til å støtte peters, ikke si at det hadde vært deilig om han forsvant! og peters er en bra mann å ha i stallen! han kan benyttes overalt! og i fjord da vi ikke hadde stoppere, hvem var det da som steppa inn i en posisjon han aldri før har spilt i og til tider leverte glimrende spill? jo det var peters det! så jeg syns du skal tenke litt over hva du sier og faktisk støtte guttane, ikke ønske at de forsvinner! skjerp deg for #¤!&

---------------------------

Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340