Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 05, 15:58
Jonny Hansen og Christer George har gått god for Roger Risholt,Les her

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 jul 05, 16:12
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av Costanza
For en stygg "fotballstadion" Risholt skal spille på nå...


Forsiktig nå, Costanza - så du ikke får disse supporterne på nakken. Ha ha


Merklig at ikke de ekte supporterene kjeppgager sånne tapere!? Eller er det tøft?


det stå ingen steder at det er fotballsupportere da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 jul 05, 17:21
Hvis jeg husker riktig nå, så kommer Aarhus til å ha en sentrallinje med Johnny Hansen, Roger Risholt og Tobias Grahn. Minner litt om humørspillere disse her :)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 jul 05, 17:46
Fordi fotballspillerene er ganske oppegående mennesker som vet hva de selv er best og hva lagkameraten er best på. De har også lyst å vinne fotballkamper derfor bør de ha en mening om spillestilen.......

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 jul 05, 17:52
De gutta der er den type mennesker som i voksen alder begynner å grine hvis de får sopp på pizzaen selv om de bestilte uten...

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 18 jul 05, 21:27
Hvis ikke Risholt er sutrete, er det ingen som er. Han skal ha kred for avslutningsreplikken sin, og hvis man prøver å tenke kan det fort virke som han innerst inne vil dette. På sitt beste er han god, men det er sjelden og lenge siden. Det er bedre å ha en som er dårligere på det beste, men jevnere. Da blir det lettere for lagkamerater å sette spillet. Han gjør også en del rart utenfor banen, noe som får konsekvenser over tid.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 18 jul 05, 21:35
Ser ut som vi har fått en meget god erstatter for Risholt i Bjørkøy.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 18 jul 05, 22:03
Men er Riholt virkelig så vanskelig å bli kvitt at vi ikke kan få noen penger for ham. Den eneste FFK spilleren på 15 år som har landskamper, ikke viktige, men dog landskamper. Han er en sutre per og det kommer han alltid til å være, men han spilte alltid best når han sutret som værst. Er det noen som kan holde på en ball som han?

Alt i alt synes jeg at der greit at Risholt drar, men burde vi ikke krevd penger Arve?

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 18 jul 05, 22:09
Dette er bare synsing fra min side, men jeg sier det allikevel. Jeg tror det at FFK ikke fikk penger for Risholt er nøkkelen til hva som har skjedd i forhold til FFK og Risholt. Ingen klubb gir bort en spiller dersom de ikke føler ar de må. Nå vet jeg at en del her inne mener at AM er så amatøressig, men så ille kan det umulig være.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 18 jul 05, 22:49
Opprinnelig postet av McPhisto
Dette er bare synsing fra min side, men jeg sier det allikevel. Jeg tror det at FFK ikke fikk penger for Risholt er nøkkelen til hva som har skjedd i forhold til FFK og Risholt. Ingen klubb gir bort en spiller dersom de ikke føler ar de må. Nå vet jeg at en del her inne mener at AM er så amatøressig, men så ille kan det umulig være.


Tviler ikke på at det er en grunn. Men er grunnen god nok og til det beste for FFK som klubb, eller er det til beste for enkelt personer i klubben. Thats the question...

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 18 jul 05, 22:57
Hvilke enkeltpersoner skulle det være godt for at FFK ikke får penger for ham?

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 19 jul 05, 00:04
Lurer på om Tichonov hadde mye problemer med spillere som skulle mene noe om spillestil? Gutta hans så jo familien 3-4 uker iløpet av året, resten lå de på internat 2 per rom. Tenker Risholt og Ringberg hadde sklidd godt inn der....

Med unntak at jeg ikke skjønner vurderingen av Hoås kontra Ringberg så tror jeg mye riktig har skjedd i FFK de siste 2 ukene.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 19 jul 05, 18:15
Opprinnelig postet av McPhisto
Hvilke enkeltpersoner skulle det være godt for at FFK ikke får penger for ham?


Her missforstod du. Kanskje det var godt for enkelt personer at Roger forsvinner / forsvant.

Det var spørsmålet jeg fremmet.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 19 jul 05, 18:20
Kan nok hende jeg misforstod. Det jeg allikevel mente er at de(n) personen(e) som du mener ville bli kvitt ham ville vel også hatt penger inn for ham dersom det var mulig.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340