Husk meg
Brukernavn
Passord

Det er egentlig veldig enkelt!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 13:25
Ringberg vile ha en ny deal som ikke FFK kunne matche.

Risholt er en bråkebøtte som ikke klubben er tjent med å ha ettersom han ikke presterer like bra lengre.

"Blood in blod out"

Vi har da også en alt for stor tropp i forhold til økonomien, noe måtte skje.
Jeg ser lys i enden av denne tunellen.

Håper ikke Roger skaper for mye bråk på mandagen, da håper jeg i allefall at klubben slår tilbake mot ham.

Det virker som det er noen som ikke tåler konkurranse om plassene her.

Jeg tror både Drillo og Mokkelbost er råflinke i jobbene sine!

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 17 jul 05, 13:30
Kan være mye riktig i det du sier Shadar. Men hva er forskjellen på en bråkebøtte, og en som gir konstruktiv kritikk? Jeg er enig i at bråk for bråkets skyld er unødvendig. Men hvis Roger har meninger som er konstruktive og av den grunn må ut fordi mottakerne av kritikken ikke takler dette blir det en annen sak. Hva med å vente med å kommentere Risholts utsagn til han faktisk har kommet med de?

Min frykt ligger i at en missfornøyd prestasjonsgruppe gis dårlige kår for å prestere. Eller skal vi bare selge Enerly, Brenne, West m. fler også

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Det ordner seg alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 17

Lagt til: 17 jul 05, 13:49
Opprinnelig postet av Fjedjik
Kan være mye riktig i det du sier Shadar. Men hva er forskjellen på en bråkebøtte, og en som gir konstruktiv kritikk? Jeg er enig i at bråk for bråkets skyld er unødvendig. Men hvis Roger har meninger som er konstruktive og av den grunn må ut fordi mottakerne av kritikken ikke takler dette blir det en annen sak. Hva med å vente med å kommentere Risholts utsagn til han faktisk har kommet med de?

Min frykt ligger i at en missfornøyd prestasjonsgruppe gis dårlige kår for å prestere. Eller skal vi bare selge Enerly, Brenne, West m. fler også


Forskjellen på en bråkebøtte og en som gir konstruktiv kritikk, er at bråkebøtta aldri gir seg, selv etter at alle har hørt på ham. En bråkebøtte gir seg ikke før han har fått gjenomslag. Slike svulster må bort fra klubben omgående, før skadeomfanget blir for stort.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 13:50
Nei, selvfølgelig skal vi ikke det. Men jeg tror ikke at Roger er i stand til å si noe konstruktivt i det hele tatt. Han er jo dum som et brød!!!
Alle som har med ham å gjøre i klubben sier det jo. Han må leies hele tiden for at han skal klare noe.
Kan ikke tenke meg at Risholt har sagt i fra noe lurt på en ordentlig måte. Da tror jeg heller at griser kan fly til månen!

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 jul 05, 13:51
Enig med siste skriver!

Eller skribent, heter det kanskje...

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 13:55
"Hadde jeg visst at jeg skulle komme på landslaget, hadde jeg trent hardere", Roger Risholt.

Midt i sesongoppkjøringa holder han bare 1 omgang.

Jævlig lurt å si. Det sier også det meste om han.

Etter 1-0 målet mot molde:
"Dette her er sånt som skjer bare 1 gang i løpet millioner av mitt liv, så jeg er glad det skjedde i dette livet her"

Makes sense? Skjønner jo hva du mener men..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 17 jul 05, 13:57
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid
Forskjellen på en bråkebøtte og en som gir konstruktiv kritikk, er at bråkebøtta aldri gir seg, selv etter at alle har hørt på ham. En bråkebøtte gir seg ikke før han har fått gjenomslag. Slike svulster må bort fra klubben omgående, før skadeomfanget blir for stort.

Den slags spillere har vi heldigvis vært skånet for i denne klubben. Da snakker du om typer som for eksempel Runar Normann. Og der er vi helt enige.

Men når spillere viser uenighet med treneren er ikke det synonymt med å være en bråkmaker.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 13:59
Opprinnelig postet av Pelle
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid
Forskjellen på en bråkebøtte og en som gir konstruktiv kritikk, er at bråkebøtta aldri gir seg, selv etter at alle har hørt på ham. En bråkebøtte gir seg ikke før han har fått gjenomslag. Slike svulster må bort fra klubben omgående, før skadeomfanget blir for stort.

Den slags spillere har vi heldigvis vært skånet for i denne klubben. Da snakker du om typer som for eksempel Runar Normann. Og der er vi helt enige.

Men når spillere viser uenighet med treneren er ikke det synonymt med å være en bråkmaker.


Det er ikke det det er snakk om heller.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 17 jul 05, 14:17
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid
Opprinnelig postet av Fjedjik
Kan være mye riktig i det du sier Shadar. Men hva er forskjellen på en bråkebøtte, og en som gir konstruktiv kritikk? Jeg er enig i at bråk for bråkets skyld er unødvendig. Men hvis Roger har meninger som er konstruktive og av den grunn må ut fordi mottakerne av kritikken ikke takler dette blir det en annen sak. Hva med å vente med å kommentere Risholts utsagn til han faktisk har kommet med de?

Min frykt ligger i at en missfornøyd prestasjonsgruppe gis dårlige kår for å prestere. Eller skal vi bare selge Enerly, Brenne, West m. fler også


Forskjellen på en bråkebøtte og en som gir konstruktiv kritikk, er at bråkebøtta aldri gir seg, selv etter at alle har hørt på ham. En bråkebøtte gir seg ikke før han har fått gjenomslag. Slike svulster må bort fra klubben omgående, før skadeomfanget blir for stort.


Riktig definisjon. Men RR har ikke kritisert enda så du vet ikke om det dreier seg om en bråkebøtte eller en konstruktiv kritikk. Men jeg tror det blir vanskelig for FFK å erstatte alle disse spillerne som nå sliter med å motivere seg

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Det ordner seg alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 17

Lagt til: 17 jul 05, 15:02
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid
Opprinnelig postet av Fjedjik
Kan være mye riktig i det du sier Shadar. Men hva er forskjellen på en bråkebøtte, og en som gir konstruktiv kritikk? Jeg er enig i at bråk for bråkets skyld er unødvendig. Men hvis Roger har meninger som er konstruktive og av den grunn må ut fordi mottakerne av kritikken ikke takler dette blir det en annen sak. Hva med å vente med å kommentere Risholts utsagn til han faktisk har kommet med de?

Min frykt ligger i at en missfornøyd prestasjonsgruppe gis dårlige kår for å prestere. Eller skal vi bare selge Enerly, Brenne, West m. fler også


Forskjellen på en bråkebøtte og en som gir konstruktiv kritikk, er at bråkebøtta aldri gir seg, selv etter at alle har hørt på ham. En bråkebøtte gir seg ikke før han har fått gjenomslag. Slike svulster må bort fra klubben omgående, før skadeomfanget blir for stort.


Riktig definisjon. Men RR har ikke kritisert enda så du vet ikke om det dreier seg om en bråkebøtte eller en konstruktiv kritikk. Men jeg tror det blir vanskelig for FFK å erstatte alle disse spillerne som nå sliter med å motivere seg


Roger HAR kritisert så det holder (men foreløpig ikke i pressen), det er litt av hans problem nå. Han har ikke klart å innrette seg Drillo`s system. Derfor må han bort.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 15:08
Han klarer ikke å innrette seg etter de som bestemmer. Det er et problem i lengden. Det er ikke han som coucher..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 15:08
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid

Roger HAR kritisert så det holder (men foreløpig ikke i pressen), det er litt av hans problem nå. Han har ikke klart å innrette seg Drillo`s system. Derfor må han bort.


Hvordan vet DU dette?? Hva er din tilknytning til klubbledelsen?

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 15:17
Tror folk hører noe støtt og stadig, men vil sjeldent oppgi kildene sine. Det er som regel noe i det folk sier.

Men det kan jo også hende det fins bløffmakere her på forumet også, som gjerne vil ha noe å fortelle..

Jeg syns forholdet mellom klubb og supportere er litt for åpent til tider.
Det er ikke alt man har godt av å høre om favorittlaget sitt hele tiden. Og det velkjente "1 fjær til 10 høns"-fenomenet råder vel fremdeles. Og da har det lett for å bli ståhei ut av det.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 17 jul 05, 16:02
Hadde vi hatt den åpenheten du synes vi har for mye av, hadde vi fått vite hva som skjer i klubben. Da hadde ikke en fjær trengt å bli til 10 høns...

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 16:08
Ja, jeg mente ikke nødvendigvis fra ledelsen sin side. Der kunne vi trengt litt mer åpenhet.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340