Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor mye publikum taper FFK på Arves uttalelse

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jul 05, 12:05
Skjeller ut sine egne supportere, er vel ikke slik man skaffe publikum til kampene, er spendt på hvor mange som kommer i de første kampene mot Vålerenga og Lyn hjemme

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 12:10
Her kommer enda en tråd om at Mokkelbost har skjelt ut supporterne.

Er det utskjelling av Klokan du snakker om eller at han i VG ber om edruelighet? Mokkelbost uttaler seg meget vagt i forhold til det han kunne ha gjort etter alt som er blitt sagt feilaktig om hans rolle i overgangen.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 12:10
Tror ikke vi taper noe i det heletatt. Vi er trossalt ikke her p.g.a. Arve men klubben. hvis det blir slikt at folk nekter å gå på stadion og støtte laget etter å ha lest aviser og forumet da .....
Skjer dette da må jeg bare beklage alt jeg skrev og mente for jeg var en ev de første som begynte å reagere og reagerte starkest. Trodde vi støttet klubben i tykt og tynt uansett mennesker innad.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 17 jul 05, 12:11
de som blir hjemme pga arve mokkelbost fortjener harde slag med pisken

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 17 jul 05, 12:11
Kommer det mindre ser vi jo virkelig hvem som holder med klubben og hvem som er medgangssupportere.

Hvis folk blir hjemme fordi at Ringberg ble solgt og at Arve sa ifra at nå er det nok, ja da kan de holde seg hjemme de neste 50 åra også.

Synes det var meget bra av Arve å gå ut å si ifra at det var nok med slik hets og ubegrunnet frustrasjon. Alle ser vel i etterkant at det har vært litt mye storm i vannglass her inne.. Tragisk!!

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 17 jul 05, 12:13
hadde vært rart ja...skulle noen bli hjemme må det jo være pga alt det negative som blir sagt..og det er det ikke mokkelbost som står for

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 12:14
Endret: 17 jul 05, 12:15
Opprinnelig postet av DeKjök
Her kommer enda en tråd om at Mokkelbost har skjelt ut supporterne.

Er det utskjelling av Klokan du snakker om eller at han i VG ber om edruelighet? Mokkelbost uttaler seg meget vagt i forhold til det han kunne ha gjort etter alt som er blitt sagt feilaktig om hans rolle i overgangen.


utskjelling og utskjelling. Det som skjedde i vinteren har ingenting med saken å gjøre. Jeg håper innmari at en sånn fylleting kan glemmes. Egentlig angrer nå at jeg nevnte det i forbifart i innleget mitt en eller annen gang.
Tok det mer som eksempel. Er ikke langsint og er åpen for forsoning like fort som om å "hoppe på barikader" ...

vennligst husk at :ffk: er viktigst her

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Det ordner seg alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 17

Lagt til: 17 jul 05, 12:15
Opprinnelig postet av Klokan
Tror ikke vi taper noe i det heletatt. Vi er trossalt ikke her p.g.a. Arve men klubben. hvis det blir slikt at folk nekter å gå på stadion og støtte laget etter å ha lest aviser og forumet da .....
Skjer dette da må jeg bare beklage alt jeg skrev og mente for jeg var en ev de første som begynte å reagere og reagerte starkest. Trodde vi støttet klubben i tykt og tynt uansett mennesker innad.


Fint å se kloke ord fra deg Klokan...

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 12:19
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid
Opprinnelig postet av Klokan
Tror ikke vi taper noe i det heletatt. Vi er trossalt ikke her p.g.a. Arve men klubben. hvis det blir slikt at folk nekter å gå på stadion og støtte laget etter å ha lest aviser og forumet da .....
Skjer dette da må jeg bare beklage alt jeg skrev og mente for jeg var en ev de første som begynte å reagere og reagerte starkest. Trodde vi støttet klubben i tykt og tynt uansett mennesker innad.


Fint å se kloke ord fra deg Klokan...


hvis du og jeg har forskjelligge meninger i enkeltsaker må det bety at alt jeg skriver er dumt ellers ?:D

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Det ordner seg alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 17

Lagt til: 17 jul 05, 12:21
Opprinnelig postet av Patrioten
Skjeller ut sine egne supportere, er vel ikke slik man skaffe publikum til kampene, er spendt på hvor mange som kommer i de første kampene mot Vålerenga og Lyn hjemme


Hvor enkle kan man være....
At VG setter en slik overskrift hefter vel ikke ved Mokkelbost? Ingenting tilsier at dette er utskjelling av supportere.

Jeg får heller følelsen av at det nok en gang dreier seg om VG`s forhold til Drillo. Alle som følger med litt, vet at VG i mange år har vært ute etter å ta Drillo. Så ta alle fremtidige VG-overskrifter om FFK for hva det egentlig handler om.

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 17 jul 05, 12:24
Støtter deg i det ja ;=)

En overskrift så er det opprør pga noe han har sagt...journalister er en egen rase med rett til å skrive det de vil...gagner ikke klubben å lage masse oppstyr pga noe som mest sannsynelig ikke er blitt sagt =)

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Det ordner seg alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 17

Lagt til: 17 jul 05, 12:26
Endret: 17 jul 05, 12:54
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid
Opprinnelig postet av Klokan
Tror ikke vi taper noe i det heletatt. Vi er trossalt ikke her p.g.a. Arve men klubben. hvis det blir slikt at folk nekter å gå på stadion og støtte laget etter å ha lest aviser og forumet da .....
Skjer dette da må jeg bare beklage alt jeg skrev og mente for jeg var en ev de første som begynte å reagere og reagerte starkest. Trodde vi støttet klubben i tykt og tynt uansett mennesker innad.


Fint å se kloke ord fra deg Klokan...


hvis du og jeg har forskjelligge meninger i enkeltsaker må det bety at alt jeg skriver er dumt ellers ?:D


Selvsagt ikke Klokan.
Jeg håper kun på 2 ting her i Forumet.

1) At flere kan evne å se en sak fra flere sider, og argumentere ut fra det i Forumet.

2) At skjellsord og hetsing går av moten. Da blir det mye mer interessant å diskutere de sakene vi er uenige om.

Hva tror du om mine ønsker Klokan...?
Er det håp?

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 12:55
Drillo var også ute i forkant når han ble ansatt og advarte både oss supportere og spillerne at det ville bli et annet mediatrøkk med han.

Klokan, jeg tenkte heller ikke på deg mht hva som var utsjelling, men jeg lurer på hva patrioten kaller utskjelling.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 13:37
Endret: 17 jul 05, 13:38
Håp om hva ???
Forumet er her for å kommentere saker... hvis du mener at vi ksal slutte å kreve folk å gå av og kaller dette for hetsing da er det ikke noe vits om å skrive ting her. Vi har vært heldig og hatt et sted hvor vi kunne skrive det vi mener. greit, å kalle folk for idioter , drittsekker og annet er kanskje i overkant men jeg kan ikke love deg at jeg skal slutte å kreve avgang av enkeltmennesker så lenge jeg synes disse fortjener dette.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 13:39
ja og grunnen at denne siden har blitt så poppular er akkurat det at vi motsatte oss ting som har skjedd i siste tiden.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 17 jul 05, 13:46
Synes uansett det er usakelig å skjelle ut enkeltpersoner slik som det har vært gjort her.
Det at man tydeligvis har tatt feil av situasjonen, og ikke er i stand til å innse det når fakta er på bordet, gjør ikke saken noe bedre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 14:30
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Synes uansett det er usakelig å skjelle ut enkeltpersoner slik som det har vært gjort her.
Det at man tydeligvis har tatt feil av situasjonen, og ikke er i stand til å innse det når fakta er på bordet, gjør ikke saken noe bedre.


Og nå vil du at jeg skal inrømme at vi har aldri vært bedre og aldri hatt bedre trener. At situasjonen innad i klubben er bare røde roser og at situasjonen rundt Ringberg og Risholt har vært taklet på en utmerket måte. At drillo er norges beste trener (det synes jeg er hån mot bl.a Solied, Eggen sr, høgmo, Nordlie hareide og andre) og Arve her ikke gjort en eneste feil siden han kom til FFK ......

Ja no generaliserer jeg litt men .... er det noe slikt du vil jeg skal innrømme ???

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 17 jul 05, 14:34
Endret: 17 jul 05, 14:35
Tror du vet hva jeg mener Klokan. Det er brukt veldig sterke ord. Med informasjonen som kom i går kveld og i dag, er det vel mulig å innrømme at man tok feil? Selv om man ikke er 100% enig med Drillo og Mokkelbost i et og alt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 14:40
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror du vet hva jeg mener Klokan. Det er brukt veldig sterke ord. Med informasjonen som kom i går kveld og i dag, er det vel mulig å innrømme at man tok feil? Selv om man ikke er 100% enig med Drillo og Mokkelbost i et og alt.

Og hvilken informasjon er det du peker til ? Det er gamelt nytt for meg. Og atter en gang ..... Ringber saken er kun utløsende faktor. Hadde ledere gjort jobben slik dem skulle så hadde vi aldri kommet opp i situasjonen hvor spillere viser misnøye både innad og ute i media... men nå orker jeg ikke mer å diskutere med deg. uansett hvordan en snur det så er du ikke fornøyd. navnet ditt sier alt. Du vet jo alt så ,.......:D

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 14:50
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Synes uansett det er usakelig å skjelle ut enkeltpersoner slik som det har vært gjort her.
Det at man tydeligvis har tatt feil av situasjonen, og ikke er i stand til å innse det når fakta er på bordet, gjør ikke saken noe bedre.


Skjønner ikke helt hvordan du klarer å vri det slik at det har kommet store oppklarende nyheter i saken det siste døgnet. Men du som er selvutropt Orakel og alltid sitter med fasit kan jo gjerne fortelle oss andre hva vi har gått glipp av. Foreslår at du leser deg opp litt først.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340