Husk meg
Brukernavn
Passord

Mandag skjer det igjen....Risholt slutter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 jul 05, 23:13
Endret: 17 jul 05, 01:54
Da mister vi nok en spiller. Gjett hvem.... Han reiser på legesjekk for å så og signere den ferdige kontrakten. Dermed er det nesten fullbyrdet, nå blir det bare PAC og Sørlie igjen av den gode gamle kjernen som Eggen bygde opp etter Rosenborg modellen. Kontinuiteten og gla` fotballen er herved død. Takker for alt du har gjort for FFK Roger, du kommer til å bli savnet fra tribunen. Lykke til i Århus, og velkommen hjem til Fredrikstad når du blir pensjonist. Håper du får leid ut huset til noen hyggelige folk.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jul 05, 23:16
Nå er det strengt talt lenge siden Risholt storspilte og Bjørkøy kan vise seg å være en minst like så god spiller. Skulle gjerne hatt med Risholt videre, men dengang ei!

Lykke til videre, Roger! HVIS du skulle velge en annen klubb.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 jul 05, 23:19
Opprinnelig postet av Propellen
Da mister vi nok en spiller. Gjett hvem.... Han reiser på legesjekk for å så og signere den ferdige kontrakten. Dermed er det nesten fullbyrdet, nå blir det bare PAC og Sørlie igjen av den gode gamle kjernen som Eggen bygde opp etter Rosenborg modellen. Kontinuiteten og gla` fotballen er herved død. Takker for alt du har gjort for FFK Roger, du kommer til å bli savnet fra tribunen. Lykke til i Århus, og velkommen hjem til Fredrikstad når du blir pensjonist. Håper du får leid ut huset til noen hyggelige folk.


Hvor har du det fra?

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 jul 05, 23:22
Dette kommer fra hovedpersonen selv. Så det er 110% sikkert. Han går, og kommer til å ta et kraftig oppgjør med FFK Adm. i etterkant. Følg med i avisene og dere får mere nytt om AM og Drillos upopulære væremåte, og den generelle misnøyen i laget.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Klokkesvingen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 25

Lagt til: 16 jul 05, 23:24
Er det sikkert at Roger drar?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jul 05, 23:24
Endret: 16 jul 05, 23:25
Regnet med at han kom til å gå nå, og tror også bråket som har vært de siste dagene bare er en begynnelse på hva som vil komme. Dessverre.

Risholt kommer neppe til å spare på kruttet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 jul 05, 23:27
Tro meg, det gjør han ikke. Han skal ha skryt for at han har holdt ting internt i klubben, og ikke vært ute i media med sin frustrasjon. Det kaller jeg lojalitet og profesjonalitet!! Men som han selv sa, "Oppgjøret kommer nå når jeg slutter".

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jul 05, 23:27
Og det er fler enn Risholt og Ringberg som har vært misfornøyde......... Det blir ihvertfall spennende tider fremover mildt sagt.......... Og selvom Keiko snakker om gull neste år, så er jeg glad vi beholder plassen i jeg....

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 jul 05, 23:28
Hihi, Go Roger! Syng som en kanarifugl, gjerne noe saftig no`

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Det ordner seg alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 17

Lagt til: 16 jul 05, 23:29
Det at "Risholt neppe kommer til å spare på kruttet" forteller ALT om hvilken type han er. Ingen som heier på ytterligere bråk i FFK kan kalle seg en ekte supporter. INGEN...!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jul 05, 23:33
...er det lojalt mot klubben som reddet han fra utfrysningen i Start å gå ut i media og slenge dritt i det han signerer for en ny klubb?

Jeg bare spør.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 jul 05, 23:33
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Og det er fler enn Risholt og Ringberg som har vært misfornøyde........


Roger sa litt om det ja, det er en grunn til at Enerly, Lund Hansen, Bora, PAC, Tero, West, Ringberg og han selv ikke har vært helt på høyden i år. Det skorter på motivasjonen når man får beskjed om kun slå så høyt og langt som mulig på Hoås. Tidligere ble det jo spilt aktivt gjennom midtbanen, nå er det høyt opp til hoås som gjelder. MAO det lukter reprise av den kjente "Flo-pasningen".

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 jul 05, 23:33
Enig med "det ordner seg alltid". Klubben er ikke tjent med at risholt kjører en skikkelig utblåsning i avisene nå. Pokker.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 16 jul 05, 23:35
Opprinnelig postet av Det ordner seg alltid
Det at "Risholt neppe kommer til å spare på kruttet" forteller ALT om hvilken type han er. Ingen som heier på ytterligere bråk i FFK kan kalle seg en ekte supporter. INGEN...!!


..men allikevel, det hadde kanskje vært greit å få ting ut i lyset. regner med at Roger ikke er alene om å mene dette, da kan jo i tilfelle spillergruppen gå ut å motbevise det som roger evt sier.

vel, for meg er dette kun rykter før jeg ser noe konkret i media.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 jul 05, 23:35
Opprinnelig postet av Propellen
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Og det er fler enn Risholt og Ringberg som har vært misfornøyde........


Roger sa litt om det ja, det er en grunn til at Enerly, Lund Hansen, Bora, PAC, Tero, West, Ringberg og han selv ikke har vært helt på høyden i år. Det skorter på motivasjonen når man får beskjed om kun slå så høyt og langt som mulig på Hoås. Tidligere ble det jo spilt aktivt gjennom midtbanen, nå er det høyt opp til hoås som gjelder. MAO det lukter reprise av den kjente "Flo-pasningen".


Hmm... Hvis vi får inn spillere som gjør som trenerne sier uten å sutre, og får mye penger for de som bare klager, kanskje det ikke er så ille likevel.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 jul 05, 23:36
Er nok ikke klubben som får høre det. Er vel heller AM og Drillo som får passet påskrevet. Selvfølgelig kan man si at klubben blir skadelidende av den grunn, men hva med skaden de to nevnte påfører klubben over lengre tid?

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 jul 05, 23:38
Glemte en vesentlig ting, klubben får ingen penger på overgangen. Han går gratis.....

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 jul 05, 23:38
Synes Roger kan få lov til å håndtere dette slik han vil. Når noen forsøker å legger karriæren hans i grus, så må han jo få gjøre det grep han ønsker.

Jeg ser det bare som positivt at Arve får seg en verbal lusing. Kanskje styret kan bruke penga fra HamKam til til å sy sammen en sluttpakke til Arve?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jul 05, 23:40
og hvem blir dem neste? Bora, Enerly og ja kanskje Kvisvik........ Da må det vel etterhvert være lurere å skifte trener....... Og at det kommer nye spillere hjelper ikke det, kan vel hende den destruktive spillestilen og treningene blir kjedelig for dem også......

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 16 jul 05, 23:48
Hvor har folk dette fra?

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f