Husk meg
Brukernavn
Passord

Mandag skjer det igjen....Risholt slutter

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Jazzjenta

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 15

Lagt til: 17 jul 05, 18:21
Det er en SKAM å være FFK-supporter om dagen!

---------------------------

Jazzjenta


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 18:23
Eggen kvitta seg faktisk med noen som var gode nok, men de var uromomenter.

Pelle, hvis halve troppen virkelig er missfornøyde så stiller det seg anderledes, da er jeg enig i at Drillo kan være et stort problem, men det blir som du sier bare spekuslajoner. Dessuten tror jeg at avgjørelsen om at de ikke fant Ringberg verdt de pengene FFK måtte ut med for å beholde ham kontra HamKams tilbud er basert på at Drillo mener at Ringberg ikke har prestert bra nok.

Hvis Risholt har en slik kontrakt, så må vi få penger, jeg kan ikke skjønne annet. Men nå er vel alt dette med at han går gratis bare rykter og spekulasjoner? Og Lindbæk/Jönson saken viser vel at vi heller ikke skal stole på spekulasjonene til FB.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 17 jul 05, 18:34
Tror dere faktisk må se litt lenger enn det nesa rekker folkens. Først vil jeg bare si at jeg er en stor tilhenger av Ringberg og Risholt.
Når det gjelder Risholt, vet jeg med stor sikkerhet at Bjørkøy rt bedre. Når det gjelder Ringberg så tror jeg at han ble solgt for at Hoås heretter kommer til å spille på topp sammen med Toth eller West. Jeg har vært en av de som har kritisert Hoås, men jeg vet at han er bedre teknisk en det Ringberg er. Syns vi skal slutte å klage å syte så forbanna mye å heller se å støtte de som er igjen.
Jeg personlig tror at høstsesongen blir mye bedre enn vårsesongen.

Sportslig hilsen til alle i og rundt FFK

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 17 jul 05, 18:38
En gjennganger her inne den siste tiden er at man ikke skjønner hvorfor drillo for lov til å bygge sitt eget lag når han antageligvis gir seg om halvannet år.

Tror dere virkelig at det bare er drillo som bestemmer hvem spillere som kommer å går? Jeg tror faktisk drillo har relativt liten innflytelse på hvem som kommer og hvem som forsvinner jeg. Styret, med Mokkelbosten i spissen er de som bestemmer dette, men det kommer selvfølgelig etter henvisning og forslag fra trenerteamet, hvor jeg for øvrig tror at K.T.Eggen har like stor innflytelse som drillo. Uansett det er ikke drillo som kjøper og selger spillere i FFK, det er styret.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 05, 18:39
Hvordan kan du si at Bjørkøy med stor sikkerhet er bedre enn Risholt når han har til gode å spille en kamp i Tippeligaen? Han kan selvsagt være det, men det vel altfor tidlig å si noe slikt nå?

Og hvis det er slik at det er Hoås som skal ta plassen til Markus skjønner jeg enda mindre. Han har vel ikke spilt Ringberg ut av troppen slik jeg kan se det. Og når Drillo hevder at Hoås er bedre enn Ringberg når han er på sitt beste... Ja, det betyr vel at Drillo har sett Hoås på sitt beste allerede? I så fall kan han ikke være så utrolig god, for han har ikke bevist så all verden etter det jeg har sett av han.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 17 jul 05, 18:40
FFK mister sjela si nå. Skjønner ikke hva dem tenker på jeg, dem selger spillere som fansen elsker og henter inn ukjente folk uten følelser for klubben!

---------------------------

FFK til Royal League


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 05, 18:42
Til Julekake

Nå er det vel engang slik at Drillo gir beskjed til styret om hvilke spillere han vil ha? Det er ikke slik at Mokkebost finner spiller her og der og ber de møte opp på trening. Det er tross alt Drillo som hovedtrener som gir signaler om hvilke spiller/spillertyper han trenger, så blir det styrets jobb videre å finne slike spillere.

Jeg tror Drillo har stor innflytelse på hvilke spillere som forsvinner, og ikke minst når han forteller Ringberg at han ikke vil bli satset på, det uten at vi har noen soleklar erstatter som har spilt Ringberg ut av troppen/førsteelleveren.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Rinberg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 1

Lagt til: 17 jul 05, 18:48
Endret: 17 jul 05, 18:58
Hva er problemet med at Risholt forlater Fredrikstad?? Dere står jo bare og måker ballen over midtbanene alikevel. Drillo kunne ha spilt der selv!!!! Heia Ham Kam!! Velkommen Marcus:cool:

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 17 jul 05, 18:49
Endret: 17 jul 05, 18:52
En av grunnene til at Hoås ikke har fått vist skikkelig hva han kan er vel kanskje pga at han her spilt kant og ikke spiss.
At han ikke har visst det helt store på kanten er jeg enig i, men at han er meget mere teknisk enn Ringberg kan ingen diskutere. Om han er den samme målmaskinen som Ringberg har visst at han kan være er jeg mere i tvil om. Men at han kan gjøre bedre jobb med å spille frem andre er jeg ikke i tvil om.

Grunn til at jeg kan påstå at Bjørkøy er bedre enn Risholt er enkelt å greit at jeg har sett enn del kamper han har spilt. Han er en mye bedre toveisspiller enn det Risholt er, han har en mye større løpskapasitet enn det Risholt har.
Han er mye mere disiplinert i forhold til arbeidsoppgavene sine enn det Risholt er.
Jeg tror at Bjørkøy havner i Hareide sine øyne nå som han for spille på det øverste nivået i Norge.

kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05
Innlegg: 41

Lagt til: 17 jul 05, 19:06
noen som har laget en underskriftskampanje om å beholde risholt?

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 17 jul 05, 19:10
Opprinnelig postet av FFK1903
Jeg syns i hvert fall vi skulle fått på plass en trener som skulle være her over flere år før vi begynner å bygge opp et nytt lag. Jeg er utrolig skeptisk til det som skjer rundt klubben nå. Og hva om Eggen forsvinner og Drillo gir seg etter sesongen? Da har vi mistet to profiler som har vært her i tre år pga en trener som har vært her i et år.


Jeg deler fullt ut din bekymring.
Da Drillo kom inn som ny hovedtrener vant FFK kamper mot det som den gang var antatt bedre lag, og som i ettertid har vist seg å være det... ;)

Kan kanskje tilskrives både "Drillo-effekten" og at et lag med selvtillit og tro på framtiden faktisk ofte får flaksen på sin side?

Så begynte Drillos hjerte å flimre mer enn vanlig og han ble operert og operert. Eggen måtte ta over et lag som allerede var begynt å bli preget av Drillos opplegg.

Jeg har stor sans både for Drillos humor (som av og til glimter til i intervjuer), og hans trenergjerning på landslaget. Glemmer aldri da Myggen rundspilte brasilianske spillere på midtbanen. Fantastisk!
Men Myggen både røyka og drakk, og slikt tåles ikke av en Drillo. Så vekk med Myggen.

En annen ting, bortsett fra den pietistiske siden ved Drillo, er hans klokkertro på at han alltid har rett.
Drillo kan godt innrømme at "vi" spilte dårlig, men når han får spørsmål om eventuelle taktiske feilvurderinger som trener, så har han aldri gjort noen feil. Slikt skremmer meg.

For en stund siden ble han spurt noe om hans rigide opplegg kanskje kunne virke hemmende på spillerne og dermed påvirke spillet i negativ retning. Drillo svarte at hans opplegg ga spillerne større frihet enn de fleste andre trenere i tippeligaen ga sine spillere... Et slikt svar skremmer meg.

Så hvorfor savner jeg den lekne spillegleden? Hvis laget nå har så stor frihet?

Hvorfor savner jeg FFK fra i fjor høst? Nei, det er ikke bare på grunn av resultatene i fjor høst. Jeg savner West og Ringberg som to fantastiske makkere, jeg savner de plutselige innfallene - som kanskje ble mislykket, men ofte lyktes, og uansett var morsomme å se på.

Jeg vet at West har vært skadet. Jeg vet at ingenting er som det var. Og jeg håper at et superorganisert forsvar og en enslig spiss på topp vil gi resultater som hindrer nedrykk, og en bra plassering på tabellen i beste fall.

Men hva skjer hvis Drillos hjerte fortsetter å flimre? Og Eggen Jr forsvinner for å bli hovedtrener for et annet lag?

Jaja, jeg får gjøre som alle andre. Håpe på det beste, håpe at Kvisvik får opp humøret på oss alle og at de uskrevne bladene skriver historie om store framganger høsten 2005...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jul 05, 19:28
Det er nå bekrefet han går gratis til Danmark, han var forrøvrig veldig nær Start

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 jul 05, 19:34
Han hadde vel ikke spilt mye i start, hvis ikke han hadde hevet seg. Dessuten hadde vel Tom Nordlie tvunget ham til å trene hardt og greier...

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 17 jul 05, 19:36
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er nå bekrefet han går gratis til Danmark, han var forrøvrig veldig nær Start


Jeg er sjokkert! Dette er dråpen. Suporterne må kreve en forklaring på dette her, ikke bare noe svada. Hvor lenge er det disse folka skal få sitte og ødelegge klubben? Det må skje noe snart nå. Før de kjører hele klubben i grøfta.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 jul 05, 19:52
Risholt og Ringberg ut

Toth, Bjørkøy og Kvisvik inn

Kanskje ikke alle som er happy med det, men at det er å kjøre klubben i grøfta er jeg ikke enig i

antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 jul 05, 19:53
Jeg kan ikke skjønner hva FFK driver med!!!
å selge Risholt det går ikke an! Jeg tror ikke jeg har sett en så god spiller!!
Han er en skikkelig fighter! han er ikke en primadonnatulling som satser på frispark! Når han blir dratt i trøya fortsetter han å drar kanskje på motspilleren gult kort!!
Eller "gutane" får en scoring!Jeg ELSKER han!! ikke forsvinn Roger!

---------------------------

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 17 jul 05, 20:00
Endret: 17 jul 05, 20:01
Opprinnelig postet av Olavesen

men at det er å kjøre klubben i grøfta er jeg ikke enig i


Hvis de lar ham gå gratis, er det å kjøre klubben i grøfta. Han kan jo bli en kvalitetspiller igjen. De skulle hatt godt betalt for ham.

Det stiller seg selfølgelig anerledes hvis han bare blir leid ut i 6 måneder. Hvis det stemmer.

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 17 jul 05, 20:02
Jaja, uansett hva som skjer setter jeg klubben høyere enn spillerne!! Dette er en del av gamet med å drive toppidrett. Sier ikke at jeg liker det, men sånn er livet. Spillere kommer og går. Vi hadde aldri rykka opp til tippeligaen med den stallen vi hadde i 2.divisjon. Vi kommer aldri til å bli bedre enn det vi er nå hvis ikke nye spillere kommer til. Og da må nødvendigvis andre dra...

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 jul 05, 20:10
Driter litt i faglige argumenter for at Risholt skal gå.. Han har vært kongen og det er en jævla skam at han forsvinner.... Som sagt følelser dette her:mad::mad:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jul 05, 20:24
Kontrakten er på 3 år


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24