Husk meg
Brukernavn
Passord

Mandag skjer det igjen....Risholt slutter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 16 jul 05, 23:50
Kan det bli verre enn det er nå? Se nå å bli kvitt Drillo nå da. La KTE ta over hvis det er mulig. Dette går ikke lenger. Hvordan kan de la Risholt gå gratis?

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 jul 05, 23:52
Opprinnelig postet av Holters
...er det lojalt mot klubben som reddet han fra utfrysningen i Start å gå ut i media og slenge dritt i det han signerer for en ny klubb?

Jeg bare spør.


Var Drillo og AM der da?? jeg bare spør.

Er faktisk slik at de jager vekk en etter en fra klubben. At de ikke drar dem til togperrongen, betyr ikke nødvendigvis at de ikke bruker andre metoder. Vi vet at Drillo ikke tåler kritikk, derfor flytter han rundt på spillerne slik at de sakte men sikkert mistrives, og "går frivillig".
Dette er et klassisk eksempel på Psykisk terror/krigføring/utfrysing eller mobbing om du vil. Meget kjent innenfor lederskaps teori. Det handler om å skape eller fjerne trygghet hos individet.

Synes du en slik trener er stas å ha??

Jeg bare spør.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jul 05, 23:52
Tror ikke de lar ham gå gratis...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jul 05, 23:52
Når var sist Risholt preget en Tippeligakamp...?

Vi MÅ ut med noen spillere og inne med enda bedre.

Forlater også Hornseth, Tero og Stjerna i sommer, så begynner det å ligne noe.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 16 jul 05, 23:53
Opprinnelig postet av Propellen
Er nok ikke klubben som får høre det. Er vel heller AM og Drillo som får passet påskrevet. Selvfølgelig kan man si at klubben blir skadelidende av den grunn, men hva med skaden de to nevnte påfører klubben over lengre tid?


Kunne ikke vært mer enig! Forhåpentligvis vil folk til slutt skjønne at visse personer er i ferd med å kjøre klubben totalt i dass.
Drillo har selv fortalt meg at han synes måten Hareide oppførte seg mot Semb i tiden før og rundt trenerskiftet (fra Semb til Hareide) var direkte ufin, og at Hareide kunne være en skikkelig drittsekk. Men Drillo (og Mokkelbost) mangler tydelivis noe på personbehandling selv - og enda verre når det er mot sine egne spillere!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 16 jul 05, 23:59
Risholt fikk beskjed om at han ikke var med i fremtidsplanene FØR Drillo ble FFK trener.

Har ikke dere som klager å syter som mest forstått at dere har driti dere ut nok allerede med Ringberg saken?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 17 jul 05, 00:00
Endret: 17 jul 05, 00:04
Siden Mokkelbost ble ansatt enda sener kan vel strengt tatt ikke han heller beskyldes for dette.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 jul 05, 00:01
Er det noen som driter seg ut så er det vel du kanogvetingenting........

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 00:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Siden Mookelbost ble ansatt enda sener kan vel strengt tatt ikke han heller beskyldes for dette.


Om Roger ble fortalt at han var ute fra før, retter ikke det opp all den totale mangel på lederskap som her blir utvist. AM er og blir en totalt uduglig leder hva personbehandling og omgang med media angår. Det må forventes bedre av en mann i hans stilling. Og det er derfor både han og Drillo nå kritiseres av mange. Håndteringen av spillerne og media har vært under pari.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 jul 05, 00:27
Dersom den infoen du sitter med er korrekt Propellen, så vil jeg herved påstå at Roger Rsholt holder meg og alle andre for narr når han uttaler seg på denne måten

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 00:37
Vent og se, etter mandag skjer det ting...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 jul 05, 01:33
That`s my point, RR er ikke verdt 5 sure sild dersom han kan stå og si at han IKKE vil vekk fra FFK og at han trives i dagens FB, for så og forsvinne og prate dritt om AM og Drillo i ettertid...

Ellers minnes jeg at RR hadde en liten disput med KTE i fjor også, og jeg tenker ikke nødvendigvis på denne "la meg slå lens på byen" historien...

Nei RR, hold deg for god til å rakke ned på andre når du ikke klarer å holde din egen dør ren for møkk

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 01:47
Tror vel det han mener er at han ikke vil vekk fra byen og klubben, men at han vil vekk fra Drillos og AM`s diktatur og personhets. Så vidt meg bekjent har RR og Eggen skværet opp for mange måneder siden. dette var jo noe av det som ga RR ekstra tenning i fjor høst. Han hadde noe og bevise for Eggen...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 17 jul 05, 07:23
Dessverre forlater Risholt oss nå......
Han vill aller helst etablere seg i FFK og fredrikstad, men den gang ei......

har vært positiv så å si hele veien men nå er begeret i ferd med å flyte over......
Er det noen som prøver å ødelegge klubben??? greit nok at ikke risholt var veldig god når han spilte i år....men han har et veldig godt utviklings potensialet og en framtidig toppspiller med det rette støtteapperat......

Ikke noe negatiuvt om Røn, men når Risholt får beskjed om at han blir prioritert bak nevnte røn....da begynner jeg å lure.......

har dem ikke gjort nok faen skap nå!!!!!

VÅKN OPP FFK!!!!!

---------------------------

Lenge leve hjørnet


snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 17 jul 05, 07:29
Det som er det latterligste er at FFK gir fra seg Risholt gratis!!!!!!

---------------------------

Lenge leve hjørnet


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 jul 05, 07:49
Har Risholt vært positiv hele veien? Du om det, jeg har sjelden sett en mer sutrete type...

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 11:47
Propellen,
Risholt presiserer at dialogen han har hatt underveis med Arve Mokkelbost og Drillo har vært fin. Nå har han noe å bevise for Drillo!

Ido,
Risholt er ingen sutrekopp, men tvert imot en av FFK`s mest engasjerte spillere og svært delaktig i at FFK er i TL. Han har vært opp og ned, men når han er på er han virkelig god. Det er få som jobber så hardt som han da.

Men her har vi enda en spiller som har fått en real beskjed og som kan vurdere om han er god nok til å tilkjempe seg en plass eller gå. Han trives her, Roger bli her og kjemp!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 17 jul 05, 12:17
Jada, Drillo er real og åpen, forteller spillerne at de ikke er med i fremtidsplanene hans.
Men så kan man spørre: hva er det som gjør at ingen av de spillerne som sprudla i fjor, klarer å gjenskape den prestasjonen så langt i år? Bora har vært god, men ikke så god som i høst. Enerly, Brenne, Risholt og de andre har vært milevis unna den formen de viste i fjor. Virker som om humøret i gruppa er borte. Det som etter hvert har kommet frem, viser vel tydelig at det er misnøye i troppen, og at den misnøyen rettes mot Drillo og spillestil. Da er det vel lett for Drillo å fortelle at en spiller ikke er med i fremtidsplanene, og ”kvitte” seg med en bråkmaker på den måten. Det gjorde han jo på landslaget også, med Myggen for eksempel.

Kan ikke si jeg liker den utviklinga vi ser i klubben nå om dagen. De siste årene har det blitt rydda opp i klubben. Klubben har bestrebet seg på å bli en åpen klubb for medlemmer, supportere osv. Hvor er denne åpenheten i år? Og med åpenhet mener jeg ikke at man skal gå ut med navnet på spillere man forhandler med. Med åpenhet snakker vi om informasjon, lunsjtilbud på klubbhuset, takhøyde osv. Det kan ikke bli sånn at man kvitter seg med spillere som har egne meninger, og innsigelser mot spillestil. Det må være takhøyde i klubben sånn at alle kan få si hva de mener uten at det skal få konsekvenser. Foreløpig er det bare antydninger i avisintervjuer med spillerne, og rykter på forumet her. Men HVIS det viser seg at det er sånn, synes jeg det er helt greit at Risholt tar et oppgjør med de personene det gjelder, HVIS han nå blir borte. Klubben kan ikke leve med indre stridigheter, misfornøyde spillere, som blir kneblet og truet til stillhet. Da vil vi fort være tilbake i ørkenvandringen igjen. Så får vi heller krype til korset og be Forsberg, Høili og de andre gamle guttane komme tilbake. Kanskje Drillestad kan ta et par år som trener igjen også.

Regner med en del reaksjoner på dette innlegget. Vil ikke være negativ, men det som skjer nå bekymrer meg som FFK-patiot. Jeg vil ikke at den positive utviklinga vi har hatt de siste 3-4 årene skal ødelegges på grunn av enkeltmennesker hersketrang.

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 17 jul 05, 12:34
Spillere fortjener å vite hva klubben tenker rundt deres fremtid

Drillo har vært trener lenge..selvsagt kan du finne eksempler som passer dine formål..uansett hva du mener...

Risholt har vært skadet..og spilte dårlig fra sesongstarten av, i forhold til ifjor, hvor han var veldig god...det går rykter om dårlige holdninger...Klubben har ikke kastet han ut, men , slik jeg oppfatter det, gitt ham en mulighet til å bytte klubb..eller kjempe for en plass i FFK...Risholt har vel selv sagt at han vil gjøre det siste...Så gjennstår det og se hva han gjør....

Det at klubben ikke vil fortelle om alt som skjer rundt klubben og overganger, støtter jeg fullt ut...jeg vil gjerne ha signaturer ..ikke se at spilleren signerer for andre klubber =)

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 17 jul 05, 12:35
Endret: 17 jul 05, 12:36
Veldig godt innlegg, Pelle. Jeg er helt enig, og bekymret over utviklingen.

Når det gjelder Risholt, så håper jeg vi får beholde ham. Men jeg ser ikke for meg at en personlighet som Drillo har mye tålmodighet med folk som Roger. Han sier vel det han vil, Risholt`n.

Men er tempermentet til RR som gjør han til noe så spesielt. Som da han slo på kortlomma til dommeren fordi han ikke ga kort til en RBK-spiller (tror det var mot RBK) hjemme på stadion i fjor. :D


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f