Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg æres aristokrat!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scrotum

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 mai 05
Innlegg: 3

Lagt til: 16 jul 05, 21:33
Virker som om nesten hele Fredrikstad gråter med Ringberg. Han er FFK og FFK er han! Som supportere har vi vokst med Ringberg. Fra han kom til ffk i 2. divisjon og til i dag har både FFK og plankehaugen vokst. Ringberg har gjort oss stolte og gitt oss mye å glede oss over. Han har løftet oss, og vært en viktig kilde til at Fredrikstad igjen er en fotballby. Enkelte spillere blir vi mer glad i enn andre, og Ringberg er en slik spiller.

Ringberg må bli æresmedlem i plankehaugen og æres aristokrat. For alt han har gjort for FFK og byen. Og fordi han har betydd så mye for oss supportere...

Ja vi vill savne ham, men nå har vi en oppgave: Løfte resten av laget frem til nye triumfer.
Ringberg: Hvis du kommer alene mot Sørli, så regner jeg med at du setter ballen pent til side for mål...
:ffk:

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 jul 05, 21:35
Bare husk at hvis han fullfører kontrakten (les: hvis ikke HamKam kjøper en bedre spiss) med Kamma har han vært der lenger enn han var her. Ringberg er motstander nå!

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


ffkforalltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 7

Lagt til: 16 jul 05, 21:37
Jeg støtter denne denne!Etter å ha hørt intervjuet med Ringberg er det ikke tvil om at han er en aristokrat. Vi vil alltid være takknemlig for hva du har gjort for klubben Ringberg. Og Markus kan gjøre som Raymond snakket om.(Jeg håper Kvisvik fleipa, men Ringberg kan gjøre alvor av det.) Sett ballen over de syv fjell!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340