Husk meg
Brukernavn
Passord

drillo:hoås bedre enn markus

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 16 jul 05, 16:47
drillo uttaler at på sitt beste er hoås bedre enn markus
Utrolig teit uttalelse...det hoås til nå har vist er rett og slett elendig.....har vanskelig for å tro at han kan så mye mer!Ringberg ga alltid alt for oss,noe jeg mener det er veldig tydelig at Hoås ikke gjør....forstår ikke hva klubben driver med nå

---------------------------

PÅL


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 16 jul 05, 17:34
Er du fortsatt skuffet? Og vil slenge enda mer dritt om Drillo? Akkurat.

Hoås på sitt beste er knallgod! Og han er ung og blir garantert bedre! Tror du skjønner det selv også, men du vil vel bruke alt du kan mot Drillo fordi du er skuffet tenker jeg...

---------------------------

Ære være plankebyen!


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 16 jul 05, 17:37
Hoås er en medvindsspiller. Med på alt som er gøy, men trekker seg unna det ubehagelige.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 jul 05, 17:39
La Hoås få kjangsen som spiss så tror jeg han vil vise en del gode kvaliteter...men han trenger nok litt tid..og det gir vi han håper jeg...

---------------------------

Heia FFK


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 16 jul 05, 18:14
Hoås på sitt beste er kanskje bedre enn Markus, men i så fall er han tydeligvis UHYRE sjelden på sitt beste..! Og på sitt svakeste - (det er stort sett det vi har sett i år vel..?) - er han LANGT svakere enn Ringberg som sjelden spilte en direkte svak kamp!

Riktignok har Hoås sannsynligvis lidd under Drillos åpenbare forkjærlighet for å bruke spisser som kantspillere på midtbanen, og forhåpentligvis kan han få et løft hvis han får spille spiss.

Hvis derimot Drillo vil fortsette å bruke ham på kanten i et 4-5-1 system med Tòth på topp, skjønner jeg ikke helt hvorfor brukte Hoås som unnskyldning for selge Ringberg... Hvis ikke det da bare var akkurat det - en unnskyldning!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jul 05, 18:17
Stussa litt på det i førsten jeg også, men har fått svaret jeg ville ha :)
Men blir det 4 - 5 - 1 til høsten? eller blir det 4 - 4 - 2?

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 jul 05, 18:24
Spiller liten rolle, synes jeg, hvis spillerne yter maks vil resultatene komme. 4-5-1 er veldig likt 4-3-3, som er noe av det mest offensive man kan spille. Forskjellen ligger i om vingene er offensive eller defensive. 4-4-2 er en ganske låst formasjon, blir vingene med frem der, er man veldig utsatt for kontringer.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 16 jul 05, 18:36
Hoås er per i dag ikke i nærheten av å være en like god spiller som Markus. Drillos påstand er latterlig. At Hoås kanskje kan bli bedre enn Markus, ja det er ikke umulig, men da må han begynne å jobbe hardt, trene opp en god del muskler og først og fremst ta ansvar på banen.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 16 jul 05, 18:39
Endret: 16 jul 05, 18:39
Drillo sa: Hoås er bedre enn Marcus på sitt beste. På sitt dårligste er han betydelig dårligere enn Marcus på en dårlig dag. Drillo bruker ikke Hoås som unnskylding for å ha solgt Ringberg da salget skjedde helt å fullt på Ringbergs initiativ.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 16 jul 05, 19:01
Jeg sier ikke at Drillo bør gå...men syns den kommentaren var latterlig...rett og slett.Og ikke si at du tror på at ringberg gjorde dette på eget initiativ..han fikk beskjed om at han ikke lenger ville bli satset på..har du hørt han blir intervjuet må man jo forstå at han ikke ville dette selv.Det at vi har mistet markus er utrolig leit,også til en konkurrent også da...må være lov til å være skuffet over ledelsen i klubben da

---------------------------

PÅL


aendrzn

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 okt 04
Innlegg: 9

Lagt til: 16 jul 05, 19:09
Man må jo huske på at Hoås har en lang karriere igjen. Men om han er bedre enn Markus på sitt beste tviler jeg sterkt på!!!

---------------------------

fredrikstad er best!!!!


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 16 jul 05, 19:14
Helt greit det,mulig Hoås kan bli god...men ikke i år.Og det å da bruke det som en av grunnene til å kvitte seg med den mest populære spilleren og vår kaptein midt i sesongen er mildt sagt merkelig!
MArkus ringberg scorer mål,han scorer mååål....snufs

---------------------------

PÅL


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 16 jul 05, 19:24
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Drillo sa: Hoås er bedre enn Marcus på sitt beste. På sitt dårligste er han betydelig dårligere enn Marcus på en dårlig dag. Drillo bruker ikke Hoås som unnskylding for å ha solgt Ringberg da salget skjedde helt å fullt på Ringbergs initiativ.


På Ringbergs eget initativ?? Neppe!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 16 jul 05, 19:28
Forresten var det en av de bedre artiklene jeg har lest om denne saken. Alle parter får uttale seg, og synes speseilt Lars Thoresen formulerte seg bra!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


ffkforalltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 7

Lagt til: 16 jul 05, 21:14
Ringberg fikk beskjed om at han fikk mindre spilletid og kunne på bakgrunn av dette velge om han ville bli og kjempe seg tilbake eller dra. Han valgte å dra så enkelt er det. Til syvende og sist var det hans valg uansett hva slags signaler han har fått fra klubben.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340