Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomas Myhre skal trene med FFK idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 16 jul 05, 10:31
Hørte på nyhetene på P1 kl. 10.00 at Thomas Myhre skal trene med FFK i dag. Det ble også spekulert om Ringberg ble solgt for å gjøre plass til Myhre. Dette ble avvist av Mokkelbost som sa at vi selger ikke en spiss for å kjøpe en keeper.

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 16 jul 05, 10:49
Myhre

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 jul 05, 11:42
Skriver han under for FFK ut året og med opsjon på ett år til, ja tror jeg faktisk at jeg blir nødt til å juble høyt, høyt høyt... da vil antageligvis FFK med alle spillere skadefri, ha om mulig landets beste forsvar på sitt beste

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 16 jul 05, 12:49

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jul 05, 12:52
da bør oppstyre seg som brenner roes ned ellers skremmer vi han vekk

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 16 jul 05, 12:58
Hvis dette stemmer så tilgir jeg arve og drillo!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jul 05, 13:12
Dersom FFK tilbyr Myhre kontrakt, ja da kan det hende vi tilgir dem :ffk::D
Vi får se da vettu, tror ikke dem tilbyr kontrakt til han :)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jul 05, 13:14
eller kanskje dem gjør det? ;) er ikke umulig ;)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jul 05, 13:16
Nå får de bruke hele potten de fikk inn av Ringberg-salget og overføre til det Myhre sin lønnskonto. Mener FFK bør strekke seg LANGT om det er mulig å få Myhre til klubben. En så god keeper kan være forskjellen på mange poeng...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 13:29
Lønnsutgifter på Ringberg 500000 og salg 1, 5 mill er 2,3 millioner til Thomas Myhre. Hvor mye tror dere han skal i lønn

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 16 jul 05, 13:55
Endret: 16 jul 05, 13:57
Er skeptisk til å får Myhre til klubben. Han er utrolig god, bevares. Men å binde opp så mye penger i han synes jeg er unødvendig, om ikke det er eksterne investorer som betaler moroa. Myhre kommer til å sprenge klubbkassa lett.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jul 05, 13:56
Hadde vært morsomt om han fikk spille litt mot Vålerenga på mandag :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jul 05, 13:57
Thomas Myhre vil også være en god læremester for Lasse Staw.....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 14:03
Jeg tror overgangen er ganske nær, Arve Mokkelbost er på vestlandet og fortiden er det Thoralf Hvidsen i FFK Sport ASA som jobber med Myhre. Alle som vet hvem Toralf er, vet at han jobber med økonomiske, da har kanskje Arve gjort jobben sin og Thoralf fulfører med underskrift og det økonomiske

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 16 jul 05, 14:47
Endret: 16 jul 05, 14:48
Opprinnelig postet av seal_dm
Er skeptisk til å få Myhre til klubben. Han er utrolig god, bevares. Men å binde opp så mye penger i han synes jeg er unødvendig, om ikke det er eksterne investorer som betaler moroa. Myhre kommer til å sprenge klubbkassa lett.


Ved tanke på at Myhre er den klart beste keeperen det norske landslaget har, så er det klart at FFK må gjøre hva de kan for å sikre en spiller av et slikt kaliber :rolleyes:

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 16 jul 05, 15:11
Endret: 16 jul 05, 15:11
Thomas Myhre vil jo være en såkalt "storfisk". Regner med at alle skjønner at man må betale mye mer for "storfisker" enn abbor og småreker.

Er helt enig med Costanza som sier at vi snarest bør bruke pengene vi fikk for Ringberg som agn og håpe at Myhre biter på. Fra spøk til alvor; skal vi hente spillere som har et "navn" så må vi være villige til å betale. Får være grenser på hvor mye vi skal kritisere. Myhre vil være en solid tilvekst, både som person og spiller.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jul 05, 17:03
Har ikke Myhre blitt linket til Brann tidligere? Litt rart om han går til FFK om han kan spille for Brann som er med i gullkampen. Kanskje for å komme nærmere familie og slikt? Jeg trodde egentlig han var innbitt mossing jeg, men ser at enkelte mossesupportere mener han ikke er det etter uttalser om at hjertet banket for Viking og at han var mer Viking-mann enn mossing.

Får vi muligheten til å hente inn landslagskeeperen så skal vi selvsagt gjøre det meste for at det skal bli en realitet. Med Myhre bak og Piraya, Bora, Bertel og Blixt bak der så lukter det et meget godt forsvar hos oss. Om vi skulle få beholde samtlige til neste sesong og kanskje få inn en god høyreback så har vi snart Norges beste forsvar.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jul 05, 17:17
Myhre er ingen innbitt mossing selv om han kanskje startet karrieren der. Er heller ikke så lenge siden han sa at kun Viking var aktuelt den dagen han vendte tilbake til norsk fotball. Det er det som er laget i hans hjerte etter alle sesongene han spilte for den klubben. Men Viking har jo bra dekning på keeperplass nå...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 jul 05, 17:55
Jaja. Da mister vi vel Super-Lund og nå da.... Jahoo...

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 17:58
Nå har Fredrikstadfk forandret informasjonen om Thomas Myhre. Fra å være store, er det blitt forandret til sjansene er absolutt til stede.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340