Husk meg
Brukernavn
Passord

fotball og psykologi

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

torgar

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 5

Lagt til: 16 jul 05, 00:58
Jeg føler at noe er galt med kjemien i trenerduoen. Tror at Eggen har følt at han må ta mer ansvar dette året enn de 25% han er ansatt i fordi han mer enn Drillo forstår at en guttegjeng som spillerne faktisk er trenger en sterk, klar og verbal trener. Har en følelse av at det nok en gang bevises at totrenersystemer lett skaper uro i en gruppe. Den beste løsningen vil være at Eggen og Drillo og Mykleb. er voksne nok til å drøfte omfordeling av arbeidsoppgavene trenerduoen imellom og at resultatet etter mitt syn ble:rolleyes: at Eggen tar hovedansvaret og Drillo med sin dybdekunnskap supplerer Eggen
Enig?

---------------------------

Østfolds fotballstolthet før og for alltid, FFK


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 16 jul 05, 01:01
ingen dum tanke med eggen som hovedtrener, og drillo som en slags rådgiver.

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 16 jul 05, 01:29
Eller bare hermet maksimalt etter Rosenborg..syns ikke det har funka så bra der oppe ass..Selvom jeg tror Drillo har mye å tilføye FFK defensivt..

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 16 jul 05, 01:39
Hadde vært bra om noe sånt skjedde.
Jeg ser på Rosenborg-forumet at man er blitt smått stressa pga dagens supporteropprør på FFKsupporter.net. Der gjelder det visst å få sikret seg Eggen jr fortere enn svint nå. Ålreit å se at *noen* tar en seriøst iallefall. :cool:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3