Husk meg
Brukernavn
Passord

– Jeg har spilt min siste kamp i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 15 jul 05, 11:34
Man skal ikke se bort fra at Solbakkens og Ham/Kams bud er veldig taktisk. Det er lett å si at man skal satse på Ringberg, men HamKam har fått en god del penger å sløse bort nå og byr kanskje primært for å ødelegge for en konkurrent. Ringberg bør ta en titt på Briskebybandens forum. Han har allerede fått en egen sang med "Rinberg hater FFK" som refreng. Han han virkelig lyst å spille og prøve å glede slike supportere??

For pokker, Drillo, er det virkelig umulig å justere kartet (spillemønster) etter terrenget (spillerne)? Selv om det er vanskelig å tenke noe nytt, så kan du i det minste jekke deg ned litt, ta ferie, la andre slippe til og bestemme.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 15 jul 05, 12:18
HVis Ringberg sier nei til Hamkam nå så antar jeg at han fortsatt har spilt sin siste kamp i FFK.
Da tar`n turen over den nye broa istedet!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jul 05, 12:51
Opprinnelig postet av Hubro7
HVis Ringberg sier nei til Hamkam nå så antar jeg at han fortsatt har spilt sin siste kamp i FFK.
Da tar`n turen over den nye broa istedet!


Og hva så ?? Da har han ihvertfall ikke gått til en av våre rivaler. Og penger hadde vi vel fått fra Sverige også vel.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 15 jul 05, 12:59
Rune , hvor mye står svenske krona i nå da?:)

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Lyset

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 1

Lagt til: 15 jul 05, 13:01
Jeg er enig med Plankehaugen i at Ringberg er et symbol på FFK`s suksess de senere årene, men de glemmer å nevne at han også er et viktig symbol på Fredrikstad-kulturen i og med at han er svensk. Grensehandel og camping i Gräbbestad er jo en meget viktig del av fredrikstadfolks kulturarv. Det hender at folk spør meg om det er mindre sjarm med FFK nå som de nesten ikke har noen lokale spillere, bare folk fra Tørndelag, nordvestlandet, USA, Kosovo, Sverige et.c. Jeg svarer alltid: Jo, men holdt Sverige utenfor den debatten! Sverige er en viktig del av østfoldkulturen!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 15 jul 05, 13:22
ph synger da "sommern er herlig i fredrikstad!"

der synges det jo om korv

og ringberg skal over den nye brua etterhvert ja. brua til kråkerøy

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340