Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg: Ikke Ham-Kam hvis familien ikke trives

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 13:51
Endret: 14 jul 05, 13:56

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 14 jul 05, 13:54
fy fa... for en jævlig drittledelse vi har fått inn i klubben!!!!!

Tenk å forsøke å presse ut en mann som Ringberg. Nå er jeg sint :mad:

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jul 05, 13:57
Dette kan vel ikke supporterne akseptere eller de andre spillerne for den sakens skyld. Demo på klubbhuset.Nei, Uansett er det vel forsent.. Jævla møkka huer som skal styre her asså..

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 jul 05, 13:58
etter forrige ukers påkjennelse med gerrardspørsmålet, hadde jeg bestemt meg for å la silly season være silly season og ikke bry meg om rykter før signaturen var på papiret.

men nei da. det var lettere sagt enn gjort

---------------------------

med ffk til champions league!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 13:58
Her må det demostreres, Fy faen for noen kjøtthuer.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jul 05, 14:02
nå blir jeg virkelig sint her.hva skjer??hvordan kan man presse en kapasitet som markus ut av klubben??er ekstremt stresset her,sendt et par meld til ringberg.presterte nå å sende en mld som egentlig var til dama til ringberg...oops...:eek:

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 jul 05, 14:09
Endret: 14 jul 05, 14:11
Opprinnelig postet av bateman
nå blir jeg virkelig sint her.hva skjer??hvordan kan man presse en kapasitet som markus ut av klubben??er ekstremt stresset her,sendt et par meld til ringberg.presterte nå å sende en mld som egentlig var til dama til ringberg...oops...:eek:


skal du sjarmere dama til å bli da eller?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 jul 05, 14:11
Dette sier vel alt....... Dette her er mot Ringberg sitt ønske.......

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 jul 05, 14:12
Og Drillos spillesystem er direkte årsak til at Ringberg ikke trives...

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jul 05, 14:15
Ringberg har betydd mere for FFK til nå en det Drillo har, hvem av de har ett hjerte som brenner mest for FFK?

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jul 05, 14:19
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av bateman
nå blir jeg virkelig sint her.hva skjer??hvordan kan man presse en kapasitet som markus ut av klubben??er ekstremt stresset her,sendt et par meld til ringberg.presterte nå å sende en mld som egentlig var til dama til ringberg...oops...:eek:


skal du sjarmere dama til å bli da eller?


hehe.dama bestemmer,så kanskje ikke så dumt!:D sies jo at bak enhver stor mann står det en dame....:p

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 14:20
Det er ikke lenge siden Ringberg uttalte til Demokraten at han savnet spilleglede, enkel grunn Drillo.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 14 jul 05, 14:22
Her må folk bare sende mld til Ringberg...det virker jo absolutt ut som om det er håp....vi må hvertfall gjøre det vi kan....

og forresten; TIL HÆLVETE MED MOKKELBOST!!!!!!

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 14 jul 05, 14:25
Klarer ikke å begripe at Ringberg ønsker seg til HamKam... Ikke akkurat et steg oppover i karrieren det...

Og enda mindre skjønner jeg at klubben ønsker å selge nå. I så fall må det være endel penger inne i bildet.

Supporterne ønsker ihvertfall ikke at Ringberg skal gå.

Og om det er Drillo-stilen som plager Ringberg så bør noen fortelle ham om Drillo-kopien Solbakken i HamKam...

---------------------------

www.carlberner.no


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 jul 05, 14:29
HamKam spiller jo som oftest med to mann på topp, det er det Ringberg ønsker. Han liker ikke å være alene på topp sier han jo...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 05, 14:30
Tror ikke det er utslagsgivende. Ting tyder jo på at FFK mer eller mindre har gått over til 4-4-2 fast igjen nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 14:36
Markus sitter i møte med Ham-Kam nå, får håpe at de personlige betingelsene ikke faller i smak

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 jul 05, 14:39
Det jeg ikke forstår er hvem i ledelsen som absolutt vil bli kvitt Ringberg. Er det økonomene i klubben som bare ser alt i kr og øre eller er det andre. Jeg tviler på at det er Drillo siden han har uttalt at Ringberg er en viktig spiller og han har jo spilt samtlige kamper. Kan ikke noen prøve å finne det ut slik at vi sparke den/de personen(e) på hue og ræva ut av klubben. De må forstå at alt kan ikke måles i penger.

Markus har gjort så mye for klubben at han bør få være her ut sesongen i det minste slik at han får tid til å finne seg en klubb i Sverige hvis det er det han vil

Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 14 jul 05, 14:41
Opprinnelig postet av mygg
Klarer ikke å begripe at Ringberg ønsker seg til HamKam... Ikke akkurat et steg oppover i karrieren det...

Og enda mindre skjønner jeg at klubben ønsker å selge nå. I så fall må det være endel penger inne i bildet.

Supporterne ønsker ihvertfall ikke at Ringberg skal gå.

Og om det er Drillo-stilen som plager Ringberg så bør noen fortelle ham om Drillo-kopien Solbakken i HamKam...




VI SPILLER IKKE DRILLO-FOTBALL FOR HELVETE!!

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 05, 14:41
Opprinnelig postet av jashin
Det jeg ikke forstår er hvem i ledelsen som absolutt vil bli kvitt Ringberg. Er det økonomene i klubben som bare ser alt i kr og øre eller er det andre. Jeg tviler på at det er Drillo siden han har uttalt at Ringberg er en viktig spiller og han har jo spilt samtlige kamper. Kan ikke noen prøve å finne det ut slik at vi sparke den/de personen(e) på hue og ræva ut av klubben. De må forstå at alt kan ikke måles i penger.

Markus har gjort så mye for klubben at han bør få være her ut sesongen i det minste slik at han får tid til å finne seg en klubb i Sverige hvis det er det han vil

Som jeg har nevnt i en annen tråd så kan det ha noe å gjøre med at de to som bestemmer (Drillo og Mokkelbost) begge er nye i år, og har derfor ikke opplevd å se hva Ringberg betyr for klubben! Jeg kan aldri tenke meg at dette ville skjedd med Hansen/Eggen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340