Husk meg
Brukernavn
Passord

Reaksjon fra PH?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 14 jul 05, 13:25
Neste kamp syns jeg PH burde lage en svært banner som takker Ringberg for innsatsen, selv om han ikke er tilstede....Også syns jeg vi bør synge Ringberg sangen i en evighet!

Håper til det siste at Ringberg blir, men hvis han drar bør vi vise Markus at vi har satt pris på jobben han har gjort for FFK, og vi bør vise ledelsen at vi IKKE setter pris på "jobben" de gjør

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 jul 05, 15:27
Enig

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 jul 05, 15:29
Helt enig med deg Hector :)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 15:31
I August kommer Ham-Kam og Ringberg til Tippeligamøte med oss

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jul 05, 15:31
Syns Plankehaugen, om han drar, skulle funnet frem det tøffeste bildet av Ringberg i FFK-drakt, forstørre det til en voksen størrelse, få til en finfin tekst på siden av bildet hvor vi takker han for innsatsen og ønsker han lykke til videre. Så rammer vi inn hele greia og gir det til han slik at han kan ha henge det opp i stuen hvor han skal bo. En siste hilsen fra "gjengen" liksom :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 jul 05, 15:34
TIFO: HVOR I HELVETE ER RINGBERG SOM SKÅÅÅÅRER MÅL!

Hvis det går til helvete med Ringberg får vi håpe for klubben sin del at de nye gjør det like bra......

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 14 jul 05, 15:35
Har PH tenkt til å gjøre noe rundt denne mulige overgangen i den nærmeste fremtid?

Noen i PH-ledelsen som kan svare?

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 jul 05, 15:38
Markus vil dette selv sier Arve ....

Da er det vel bare å ønske han lykke til.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 14 jul 05, 15:42
Opprinnelig postet av Brukernavn
Markus vil dette selv sier Arve ....

Da er det vel bare å ønske han lykke til.


Hva han idioten Mokkelbost sier tror jeg INGENTING på, Markus selv sier han eventuelt går motvillig

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 05, 15:42
Endret: 14 jul 05, 15:43
Opprinnelig postet av Brukernavn
Markus vil dette selv sier Arve ....

I følge f-b.no virker det jo som bare Mokkelbost sier at Markus vil dette selv basert på hva Markus har sagt til media:

- Markus har selv ytret seg til media om at han ønsker å gå til en annen klubb, og mange klubber har også vært interessert i ham, sier FFKs klubbdirektør.

Stiller meg ganske hoderystende til det. Regner med at de har en dialog som ikke må gå gjennom media?!?

Hadde Markus selv troppet opp på kontoret til Mokkelbost og sagt at han ville blitt solgt, så hadde det vært greit. Men det har han neppe gjort. Alt tyder snarere på at han har vært mer enn villig til å bli i FFK. I hvertfall minst ut sesongen, og han har jo sagt at han bare har ventet på nytt kontraktsforslag fra FFK.... Isteden blir han altså sparket ut.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 15:52
Er bedre av Arve å si at han har fått sparken

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 14 jul 05, 17:11
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Brukernavn
Markus vil dette selv sier Arve ....

I følge f-b.no virker det jo som bare Mokkelbost sier at Markus vil dette selv basert på hva Markus har sagt til media:

- Markus har selv ytret seg til media om at han ønsker å gå til en annen klubb, og mange klubber har også vært interessert i ham, sier FFKs klubbdirektør.

Stiller meg ganske hoderystende til det. Regner med at de har en dialog som ikke må gå gjennom media?!?

Hadde Markus selv troppet opp på kontoret til Mokkelbost og sagt at han ville blitt solgt, så hadde det vært greit. Men det har han neppe gjort. Alt tyder snarere på at han har vært mer enn villig til å bli i FFK. I hvertfall minst ut sesongen, og han har jo sagt at han bare har ventet på nytt kontraktsforslag fra FFK.... Isteden blir han altså sparket ut.


Enig. Dette er særdeles uproffesjonell opptreden av herr Mokkelbost. I praksis sier han at inntrykket av at Marcus vil gå - det har han fått gjennom media. Hvis det er slik kommunikasjonsstrømmen i FFK går, tror jeg noe bør gjøres med organsisasjonsstrukturen.
Det er heller ikke lenge siden marcus sa han ble i FFK ut sesongen, og at han ønsket det. Hvis Mokkelbost kun baserer sine meninger om hva Marcus vil eller ikke på media, burde han i alle fall latt den artikkelen spille inn også.

Slike uttalelser minner meg om enkelte episoder vi kan lese mer om i Are Byes eminente bok, "ti år i ørkenen."

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340