Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham-Kam bud behandles i FFK styre

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 jul 05, 00:31
Ja. Og la oss alle håpe på følgende innstillingen.

Styret = Nei til salg.
Trenerteamet = Nei til salg.
Marcus = Nei til salg
Supporterne = Nei til salg.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jul 05, 01:29
Jeg misliker også sterkt at Ringberg går til en klubb som Ham-Kam.
Det hadde vært mye lettere å akseptere at han av familiære forhold flyttet tilbake til en Svensk klubb.

Når det gjelder savnet av spilleren Ringberg i FFK, så tror jeg ikke det savnet vil bli så stort, spesielt ikke etter at vi har fått på plass flere solide forsterkninger den siste tiden.

Men savnet av personligheten og mennesket Ringberg, som de fleste FFK supportere etterhvert har fått et forhold til vil nok bli betydelig.

For Ringbergs del, så håper jeg ikke han velger å gå til Ham-Kam. Spillerstilen til Ham-Kam passer nok Ringberg enda dårligere enn FFK`s spillerstil.
Desuten har jeg vanskelig for å se hvilken av spissene til Ham-Kam som skal gi fra seg plassen til Ringberg.
Og da kan en overgang til Ham-kam godt bli en sportslig nedtur for Ringberg og det unner jeg ikke et flott menneske, som Ringberg er.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 13 jul 05, 01:39
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Desuten har jeg vanskelig for å se hvilken av spissene til Ham-Kam som skal gi fra seg plassen til Ringberg.


Eh? Spissene til ham-kam har jo værst sinnsykt dårlige i år. Tror nesten Vatlestad hadde gått rett inn i første 11`ern.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jul 05, 03:32
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Desuten har jeg vanskelig for å se hvilken av spissene til Ham-Kam som skal gi fra seg plassen til Ringberg.


Eh? Spissene til ham-kam har jo værst sinnsykt dårlige i år. Tror nesten Vatlestad hadde gått rett inn i første 11`ern.


Vet du i det hele tatt hva spissene til Ham-Kam heter. Tgfka?

---------------------------

FFK på toppen i 2005


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 05, 04:00
Endret: 13 jul 05, 04:01
Hva med å få til et banner til treningskampen på VIF der vi skriver noe a la "Ikke selg Ringberg" eller "Bli Ringberg", eller noe finere og mer kreativt? Hvis dere, ja for jeg bor jo på Jæren og kan fôre dere med forslag, møter opp mannsterke på en betydningsløs treningskamp med banner og det hele, så vet han i hvert fall at han er sterkt ønsket i klubben av supporterne.

Og hvis han ikke liker "Drillo-stilen", så er vel neppe HamKam et bedre alternativ. De spiller ikke akkurat sambafotball de heller.

Hvis han ikke drar tilbake til Sverige, så tror jeg han selv ønsker å bli i klubben og spille Tippeligafotball på nye Fredrikstad Stadion.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 13 jul 05, 06:36
Jeg mener ringberg bør selges nå, før det er for sent! Han kommer ikke til å forlenge sin kontrakt med ffk, så nå har vi i allefall mulighet til å få litt penger for han.. Greit, ringberg har bidratt veldig mye til at ffk er der de er i dag, men har tapt seg veldig! Han har en eenestående personlighet og alt det der, men er det nok til at han skal koste klubben penger uten å gi mål igjen for de pengene?

---------------------------

Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 05, 07:05
Hvorfor henge seg opp i målene bestandig? Det er ingen som maser om at Steffen Iversen scorer for lite mål, han har scoret to mål mer enn Ringberg så langt og det for et topplag. Men ingen er i tvil om at Enga med og uten Iversen er to forskjellige lag. Så at en spiss ikke scorer trenger nødvendigvis ikke si hvilken betydning han har for laget...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 13 jul 05, 07:28
Jeg skal si meg enig i det du sier der., men jeg tviler uansett på om ringberg i det hele tatt skriver ny kontrakt med ffk, derfor syns jeg man skal selge... forresten noen som har peiling på hvor mye penger kamma tilbyr?

---------------------------

Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 jul 05, 07:43
Opprinnelig postet av oleberg
Ja. Og la oss alle håpe på følgende innstillingen.

Styret = Nei til salg.
Trenerteamet = Nei til salg.
Marcus = Nei til salg
Supporterne = Nei til salg.


holder vel strengt tatt med alternativ 3, Marcus = Nei

Dersom ikke han ønsker å flytte, så gjør han ikke det... (uten sammenligning, se Peters, klubben vil ha ham bort, Peters sier nei, han trives vel for godt i FFK)

Opprinnelig postet av DeMeNteD

Jeg mener ringberg bør selges nå, før det er for sent! Han kommer ikke til å forlenge sin kontrakt med ffk, så nå har vi i allefall mulighet til å få litt penger for han.. Greit, ringberg har bidratt veldig mye til at ffk er der de er i dag, men har tapt seg veldig! Han har en eenestående personlighet og alt det der, men er det nok til at han skal koste klubben penger uten å gi mål igjen for de pengene?


Har`u røyka eller? Mannen har jo aldri vært bedre trent, er vel ikke hans feil at han blir brukt feil, eller at han ikke har fått særlig god hjelp i 4-5-1 formasjon, er jo avhengig av villige vinger, og de fleste har vel sett hvor motiverte og løpsvillige disse har vært gjennom vårsesongen?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 13 jul 05, 08:46
er enig i alt du skriver SA#1

for meg er det helt greit at han stikker til sverige nå med flagget til topps. så kan vi takke for 3 1/2 flotte sesonger av en flott mann. et symbol for oppturen vår.

det siste jeg vil se, og det er noe vi faktisk risikerer: drilloyndlingen hoås skal sette markus ut av laget, og markus vil få en avslutning i ffk på tomgang.

ellers tror jeg ikke framtiden til west har noe med denne avgjørelsen å gjøre. de er jo ikke akkurat så like spillertyper.

til markus: uansett hva du velger, skal jeg aldri glemme hva du har gitt oss. lykke til videre, og husk: kamma spiller møkkafotball og byen har jo for f*** ikke brygge engang.

---------------------------

med ffk til champions league!


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 13 jul 05, 10:31
Opprinnelig postet av Fjedjik

Det er vel slik at når et formelt bud har kommet så må det styrebehandles.

Jepp. Det er jo faktisk en bedrift vi snakker om, ikke et herlig anarki. Et seriøst tilbud krever seriøs behandling.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 jul 05, 10:35
Hvis det er slik at Ringberg vil flytte på seg, så synes jeg det er helt greit. Han har bidratt med sinnsykt mye på de årene han har vært hos oss. Skjønner egentlig at han er lysten på nye utfordringer, men HamKam??

For klubben sin del er det jo bedre å få litt penger enn ingen ting ved sesong slutt? Som dere sier er jo det en bedrift, og de vil jo tjene penger også ikke bare bruke.

Lykke til Marcus!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 13 jul 05, 10:39
helt enig med deg! bedre å selge nå, enn at han går gratis når kontrakten går ut! men hvis han går til hmakam må han jo være helt kørka i hue!

---------------------------

Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 jul 05, 10:45
Pr. dags dato har vi ingen spisser som har skåra mere en Ringberg. Derfor vil han ikke selges.

Ringberg kommer til å skrive under på en ny 2 års kontrakt om ikke så lenge. Hele Ringbergs situasjon er oppe til evaluering i styret i FFK nå.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 jul 05, 10:49
Det er greit det Ebenfalk2, men er det ikke lov å være litt smarte også da? Vil spilleren vekk, så er det bedre å få litt penger for ham nå. Istedenfor at han fordufter etter sesongen. Hvis du mener det argumentet du sier, hvorfor var det ingen som sa noe når Biffen gikk? Han har bøtta inn med mål han også, og han skippa de nesten ut.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 jul 05, 10:49
Håper endelig ikke at Ringberg selges!!!
Tilby han en ny 3 års kontrakt.
Han sier han liker seg i fredrikstad, og :ffk: trenger han både på banen og som samlingspunkt.
Han er jo også forresten den selvskrevne kaptein, noe som også tyder på at han har spillernes tillitt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 13 jul 05, 11:18
Til info(Her)

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 jul 05, 11:26
Tror du en spiller spm Ringberg vil vekk?
Hvorfor? Biffen er ett kapitel for seg selv, ingen inteligent spiller akuratt, og var heller ikke det man kan kalle treningsvillig. Man kan ikke sette to spillere som Ringberg og Biffen opp mot hverandre. Ringberg er autoritær og er en lagspiller, Biffen ble vraket fordi han hadde dårlige holdninger.

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 13 jul 05, 11:30
biffen hadde bøtta inn mål i tippeligaen også! han er en mål-scorer vi kunne trengt nå! husker han scora tre mål mot rosenborg da vi var i 2.divisjon! han runda hoftun gang på gang!

---------------------------

Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 jul 05, 11:38
Den Biffen diskusjonen er jeg drita lei, tror du en spiller som ikke klarer å prege 1.divisjon skal klare å bøtte inn med mål i tippeligaen?? Da vil jeg faktisk putte deg i samme bås som Biffen, tett og med dårlig potensial. Biffen er udugelig og er rett og slett uinteligent på banen og ikke minst utenfor banen.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3