Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiss klar?

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 jul 05, 00:37
hmmm.argumentet om at han har spilt i metz falt vel i fisk her.4kamper på 2sesonger..ingen mål...gutten fikk ikke en eneste kamp i belgia...ble ikke mindre skeptisk nå...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 jul 05, 00:38
Endret: 11 jul 05, 00:40
... og folk klaget på at Todi Jönsson ville bli så vanskelig å si? Mihály Tóth er vel en kreativ måte å trimme musklene i kjeften på i hvert fall :)

Litt merkelig at PlayerHistory vet at denne fyren skal spille for FFK, men vet ikke hva hjemmebanen våres heter, men telefonnummer, ja det har de funnet frem til... (Og ikke engang jeg visste at Brian West het Christopher til mellomnavn)

Det finnes mange gode spillere man ikke hører om, dog, jeg trodde det skulle være en jeg i hvert fall hadde hørt om, all den tid jeg har spilt mine omganger CM i løpet av årene, og kan vel omtrent de fleste gode spillere på rams, he he :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jul 05, 00:39
FFKSupporter.net er selvsagt først ute med nyheten i Norge her :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 11 jul 05, 00:40
Opprinnelig postet av Costanza
FFKSupporter.net er selvsagt først ute med nyheten i Norge her :)

Flink du. Trond! :p

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 jul 05, 00:40
Han har da en ganske imponerende målstatistikk de fire siste sesongene da, tross allt. Kan jo være lovende.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 jul 05, 00:42
nei...hadde virkelig håpet at dette var tull,men virker som om dette er en reel overgang ja...stusser også på en 3års kontrakt??for det første er han 31år,og det er en stor risiko i kjøpet.umulig å si om han slår til.regelrett skuffet nå.hmmpf!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jul 05, 01:06
Det ser ut som vår nye spiss bare står bokført med 1 landskamp (81 minutter i 2004). Mulig jeg har oversett noe. På den annen side har en spiller som Peter Kovacs vært et fast innslag på landslaget de siste årene. Vi må vel med andre ord anta at Toth ikke holder samme nivå som Kovacs. En spiller som har slitt med å få spilletid i Tippeligaen... Selv om han riktignok er en god spiller og nå er ute pga skade.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 jul 05, 02:31
Opprinnelig postet av Costanza
Det ser ut som vår nye spiss bare står bokført med 1 landskamp (81 minutter i 2004). Mulig jeg har oversett noe. På den annen side har en spiller som Peter Kovacs vært et fast innslag på landslaget de siste årene. Vi må vel med andre ord anta at Toth ikke holder samme nivå som Kovacs. En spiller som har slitt med å få spilletid i Tippeligaen... Selv om han riktignok er en god spiller og nå er ute pga skade.


Ok,nå ble jeg skeptisk her...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 05, 02:35
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av Costanza
Det ser ut som vår nye spiss bare står bokført med 1 landskamp (81 minutter i 2004). Mulig jeg har oversett noe. På den annen side har en spiller som Peter Kovacs vært et fast innslag på landslaget de siste årene. Vi må vel med andre ord anta at Toth ikke holder samme nivå som Kovacs. En spiller som har slitt med å få spilletid i Tippeligaen... Selv om han riktignok er en god spiller og nå er ute pga skade.


Ok,nå ble jeg skeptisk her...
Ingen grunn til det da A9$h.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 jul 05, 02:39
jo,for hvis han hadde vært like god som kovack hadde han vært dårlig

tørr ikke å tenke på hva han er hvis han er hakke dårligere da

så da er det vel grunn til det egentlig

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jul 05, 02:46
Tromsø, som jo hentet Kovacs til Norge med brukbar suksess, har også hentet en ny spiller fra Ungarn nå i sommer. 32 år gamle Tamas Szekeres, venstreback med 6 a-landskamper.... Tror det har blitt litt "in" å se mot Øst-Europa. Prisnivået er nok gunstig sett i forhold til kvalitet - men det er klart, det vil alltid være et sjansespill å hente inn "ukjente" utenlandske spillere.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 jul 05, 02:50
Opprinnelig postet av A9$h
jo,for hvis han hadde vært like god som kovack hadde han vært dårlig

tørr ikke å tenke på hva han er hvis han er hakke dårligere da

så da er det vel grunn til det egentlig


Herre Gud!! ta dere sammen folkens. Tror det er mange her som slenger ut påstander uten å ha den minste peiling.

Dersom denne ungareren virkelig er den store forsterkningen som Arve Mokkelbost snakker om, så må man vel gå ut fra at man har sjekket opp spilleren grundig før man går bort å skriver en avtale på 3 år.

Husk at i Ungarn finnes det 10-15 ganger flere fotballspillere enn i Norge, og det vil si at like mange flere gode spillere kjemper om å få lov til å spille på det Ungarske landslaget.

Så vi gjør nok lurt i å vente å se. Kanskje vi blir like overrasket som vi ble av Brian West.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jul 05, 03:29
det som er sikkert er at det blir feil å sammenligne han med kovacs. de er vel ganske ulike spilletyper..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 11 jul 05, 06:52
Hadde det enda vært Brattbakk. Tipper denne spissen blir satt på benken. Men får håpe jeg tar feil.

---------------------------

Fredd


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 11 jul 05, 07:22
La nå mannen få en sjans til å vise seg frem før han blir slaktet da..........

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 11 jul 05, 08:23
Ifølge VG har han har brutt kontrakten med sin gamle klubb, i forståelse med denne klubben.
Hva betyr det?
At han går gratis til FFK?
Eller er dette VG`s måte å si at han har blitt kjøpt på?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 jul 05, 08:49
Også Dagbladet har fått med seg nyheten nå

Uttalsen til Mokkelbost var vel siste biten vi trengte for å være helt sikker på at dette er spilleren som kommer.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 jul 05, 10:17
Opprinnelig postet av JJunior
Ifølge VG har han har brutt kontrakten med sin gamle klubb, i forståelse med denne klubben.
Hva betyr det?
At han går gratis til FFK?
Eller er dette VG`s måte å si at han har blitt kjøpt på?


Han er bosmann spiller etter å ha blitt frigit av sin gamle klubb og kommer dermed gratis til FFK, det er jo bra da

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 11 jul 05, 11:04
Leser at FFK har fulgt han over lengere tid. Det er et godt tegn. Det er da tydeligvis en spiss med de kompetansene som vi mangler/savner.

Grunnen til at folk inkuludert meg ble så skuffet er nok fordi folk begynte å fable om Rush og andre kjente navn. Er lov å bli skuffet da. Gleder meg til å se han spille.

---------------------------

Fredd


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 11 jul 05, 13:35
Opprinnelig postet av Costanza
Tromsø, som jo hentet Kovacs til Norge med brukbar suksess, har også hentet en ny spiller fra Ungarn nå i sommer. 32 år gamle Tamas Szekeres, venstreback med 6 a-landskamper.... Tror det har blitt litt "in" å se mot Øst-Europa. Prisnivået er nok gunstig sett i forhold til kvalitet - men det er klart, det vil alltid være et sjansespill å hente inn "ukjente" utenlandske spillere.


Internasjonalt har man de seneste årene gått vekk fra å hente spillere fra Afrika til fordel for Øst-Europa. Dette fordi man der finner kvalitet til en billig penge, slik man gjorde i Afrika før.

Hvem hadde ærlig talt særlig kjennskap til Bora, Raio eller West da de kom til Norge? Tror denne spilleren har mye som Hoås og McDonald mangler, og er derfor et bra alternativ til Ringberg og west, alt ettersom skader og spill dikterer.

Men folk her inne må også forstå at FFK ikke akkurat er noen attraktiv klubb på det europeiske markedet. Ja, vi har et rykte for et bra publikum, men det er det andre klubber her i landet som har og. Skal vi se store navn rekende på ei fjøl oppover Glomma må vi prestere på et skikkelig nivå i flere år. Aldri i verden om Enga hadde fått Iversen, Johnsen og Flo for fem år siden.

Vår tid vil også komme!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340