Husk meg
Brukernavn
Passord

ny keeper..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jul 05, 17:57
Hvor god er jan kjell larsen fra haugesund`?

jeg aner ingenting, bare så dette innlegget på vgd:

"Bra av Lyn det, men hvorfor henter de ikke FK Haugesunds Jan Kjell Larsen? Han ses på som Norges 3-4-5 beste keeper, ivertfall av Åge Hareide. Ikke at jeg unner Lyn en god keeper, men det er jo merkelig at ingen kjøper han."

hvis åge hareide regner han som en av norges 5 beste, kan han jo ikke være dårlig??

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 09 jul 05, 18:26
Vi trenger uansett ingen ny keeper, om det ikke er en superkeeper som kan gå rett inn på laget. Lasse kommer til å være veldig god allerede om et par år. tror han og Rune Almenning Jarstein i Odd er store kandidater til ei framtidig landslagstrøye. om de fortsetter utviklingen.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 09 jul 05, 18:43
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Vi trenger uansett ingen ny keeper, om det ikke er en superkeeper som kan gå rett inn på laget. Lasse kommer til å være veldig god allerede om et par år. tror han og Rune Almenning Jarstein i Odd er store kandidater til ei framtidig landslagstrøye. om de fortsetter utviklingen.


Her er vi omtrent så uenige som det er mulig å bli. Hvis ikke Lasse Staw snart er klar for TL må vi ha en bedre keeper. Føler meg ikke i nærheten av trygg med Steinar Sørli

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jul 05, 18:46
norges 5 beste keeper må da fly rett inn på laget foran sørlie? sørlie er for variabel...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 jul 05, 20:04
Endret: 11 jul 05, 08:56
Jan Kjell Larsen HFk, spilte på ungdomslandslaget i fjor.
I vår trente han bl.a en periode med LSK,`Tror at han var aktuell for både VIF & LSK ( lurer også på om han var en tur i utlandet og prøvespilte også).
Men HFK krevde for mye, slik de bl.a gjorde med Bertelsen.
Ymta flera ganger innpå om J.K. larsen i fjor.
Mener han bør gå rett inn på laget, sjøl om han også kan gjøre noen brølere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 jul 05, 21:04
Mener å huske at Alex Lund-Hansen uttalte en tid tilbake at Lasse Staw allerede er god nok til å stå for et Tippeligalag. Det er da et godt tegn?

Mitt ønske er at Staw leies ut til et 1. divisjonslag så fort som overhodet mulig, for å matches på høyere nivå enn det han nå får.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 09 jul 05, 21:54
Helt enig med Planken her. En og en halv sesong på det nivået kan være nok for guttungen. Men vi skal huske på at det er mer enn keeperskills som trengs for en bra keeper. Han må kunne lede et lag også, og jeg har vondt for å se for meg Lasse skrike korreksjoner til Bora, f.eks. Men hvem vet, litt selvtillit på lavere nivå kan holde. Og Steinar forsvinner fort til fordel for Alex om han ikke er god nok. Så jeg tror vi er i en meget gunstig posisjon.

Ser at Almenning Jarstein er på vei til Lyn, forresten. Er et par spennende keeper-navn i dette landet nå, endelig.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


diamond

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 jun 05
Innlegg: 5

Lagt til: 11 jul 05, 02:29
Jeg synes at Nuno Marques fra Lyn kan blir en glimerende kjøpe...han takket nei til lyn om ny kontrakt,så han er en bosman-spiller! vi må hente han.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jul 05, 02:31
Registrerte også at Per Morten Kristiansen leverte en storkamp for Moss i dag mot Sandefjord. Han er jo tidligere FFKer og er på sitt beste en keeper av høy nasjonal klasse. Dessuten er han bosman-spiller ved sesongslutt. Har lest at han helst vil til dansk fotball, og enkelte medlemmer av Kråkevingen forsøker faktisk aktivt å kontakte andre Tippeliga-klubber (bl.a. Lyn) slik at han hvert fall ikke havner i nettopp FFK. Bare det er nesten grunn nok til å hente ham :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jul 05, 03:27
jeg håper på per morten. alex er mitt førstevalg, men han forsvinner jo uansett.. og da er PMK et meget godt alternativ som konkurrent til sørlie.. selvsagt ingen ulempe at han er lokal heller...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 11 jul 05, 14:37
Jeg er enig i at Lasse Staw burde leies ut til en 1. div klubb for å bli matchet skikkelig, men som solid første keeper de nærmeste årene ønsker jeg meg østfoldingen Thomas Myhre!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 11 jul 05, 15:03
per morten har sikkert kjempelyst til å komme tilbake til ffk og bli utlånt til øssia igjen.

savner tida da vi virkelig klarte å ta vare på talentene i klubben

---------------------------

med ffk til champions league!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 11 jul 05, 15:15
Opprinnelig postet av Costanza
Registrerte også at Per Morten Kristiansen leverte en storkamp for Moss i dag mot Sandefjord. Han er jo tidligere FFKer og er på sitt beste en keeper av høy nasjonal klasse. Dessuten er han bosman-spiller ved sesongslutt. Har lest at han helst vil til dansk fotball, og enkelte medlemmer av Kråkevingen forsøker faktisk aktivt å kontakte andre Tippeliga-klubber (bl.a. Lyn) slik at han hvert fall ikke havner i nettopp FFK. Bare det er nesten grunn nok til å hente ham :)


Helt enig i at dette er grunn nok. Pluss at han kan tilføre oss sportslige kvaliteter. Pluss at han er en kjempe hyggelig kar.
Jeg håper indelig og tror Per Morten er målvakt og med på FFK`s neste storhetstid!!!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 11 jul 05, 15:30
Endret: 11 jul 05, 15:31
janrafn er god nok grunn til å hente Per Morten til FFK! Herlig Costanza! Du er solid informert, jeg bare ventet på at du skulle catche den der!
:D
Per Morten har sagt han er åpen for det meste og kan godt havne i FFK, men jeg tror ikke dere ligger øverst på hans prioriteringsliste akkurat nå..

l.g.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 11

Lagt til: 11 jul 05, 17:13
Hent Erik Holtan, da vil Lasse Staw få en glimrende læremester! Han holder helt sikkert i to år, vil ikke koste all verden, og sist, men ikke minst; han er seriøs og er en positiv miljøskaper!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 05, 17:19
Opprinnelig postet av l.g.
Hent Erik Holtan, da vil Lasse Staw få en glimrende læremester! Han holder helt sikkert i to år, vil ikke koste all verden, og sist, men ikke minst; han er seriøs og er en positiv miljøskaper!
og skada

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 12:50
Kanskje kommer Thomas Myhre


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340