Husk meg
Brukernavn
Passord

Vil JONNA forsterke FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BRITO

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 14

Lagt til: 07 jul 05, 19:01
Vet ikke hvor godt dere kjenner John Anders Bjørkøy, men hva tror dere vil han forsterke midtbanen deres eller venter benken? Kan fortelle at han siden han kom fra Raufoss til HBK ikke har spillt en dårlig kamp. I fjor ble han kåret til årets spiller av Ringerikes Blad og av Fosseberget supporterklubb. Jeg vil si at har spillt enda bedre denne sesongen enn i fjor. Han er et arbeidsjern og passningslegger av dimmensjoner, er rart vi ikke vil miste han. Ja, hva tror FFK supporterne vil han bli en slager også hos dere om han kommer, og evt hvem må vike plassen?
Tror vel han er 1. divisjons beste spiller, ser da bort fra talentløse børser av diverse slag.

---------------------------

Hjerte i Hønefoss BK


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 jul 05, 19:07
Vanskelig å si. Er han er typisk ballvinner, eller er han en offensiv midtbanespiller? Tror uansett han havner på benken. Men kommer nok inn i de fleste kampene.

---------------------------

Fredd


BRITO

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 14

Lagt til: 07 jul 05, 19:20
Opprinnelig postet av Fredd
Vanskelig å si. Er han er typisk ballvinner, eller er han en offensiv midtbanespiller? Tror uansett han havner på benken. Men kommer nok inn i de fleste kampene.


Vil vel si han er lik Tom Gulbrandsen ex lsk,HBK nå spillende trener i Mjøndalen. Til ditt spørsmål, typisk ballvinner henger på som en klegg. Ulempen med det er at han ofte får gult kort fortjent eller ikke. Har 4 stk av det slaget. Nå vet jeg ikke om disse vil trekkes med til evt tippeligaen?

---------------------------

Hjerte i Hønefoss BK


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 jul 05, 20:58
Han vil garantert spille, for i FFK er det så mye skader atte det vil ikke bli no problem...:rolleyes:


:ffk:

---------------------------

Heia FFK


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 jul 05, 21:30
tror nok han får spille. Kommer nok til å spille for Røn,gitt at alle er friske. Ellers blir det plass pga skader slik lex sa. Eller gule kort da..

Tror han blir en nyttig forsterkning..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 08 jul 05, 09:14
Kjenner ikke noe til Bjørkøy, men håper han er så god at han går rett inn i 11`rn. Ser ikke helt vitsen med å kvitte seg med folk på benken, for så å hente inn en ny mann til benken...

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 jul 05, 10:27
Hvis hele benken er så god at den egentlig like gjerne kunne spilt, så er det forbedring. Da blir det hardere kamp om plassene, og da må alle jobbe for å få spille..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 jul 05, 10:31
Brito:
Har han skudda til "Bukken" også?:D
Høres ut som en spiller ala Roger R.
Er litt redd for en ny stall spiller, det er det nok av.
Ingen god kriterie dersom han "får spille pga skadesituasjon".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 08 jul 05, 10:44
Uansett blir det spennende å se, vi får sette vår lit til at trener-teamet vårt har vurdert spilleren riktig.
Dette går nok bra skal dere se...

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jul 05, 09:30
John Anders Bjørkøy er en av de som dominerer med oftest ballkontakt i Hønefoss-laget. Nå er han i ferd med å forsvinne til Fredrikstad. Synd, mener Zanetti.

– Det blir et klart tap for oss dersom "Jonna" forsvinner. Han har vært vår beste spiller i år. Synd, men slik er fotballen. Klubben må virkelig gjøre et grep for å erstatte ham, sier Zanetti med klar adresse til HBK-administrasjonen.

Les mer her

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jul 05, 12:10
Mulig at jeg tar turen og ser Bryne - Hønefoss i morra, da kan jeg komme med en liten oppsummering av hva jeg syns om han, for ettersom jeg skjønte så var han så viktig at de ikke ville selge han før denne kampen var over, så jeg regner med han spiller?

... hvis det ikke blir grisepent vær som i dag da, da blir det strandliv på meg hele dagen :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jul 05, 20:19
Så han mot Bryne i dag, og er enig i at han kan sammenlignes med Roger R.

Han virker som en sterk ballvinner som også slår mange bra pasninger.


..la også merke til Kamal Saaliti, han er defintivt en av de beste spissene jeg har sett i 1. divisjon i år..

BRITO

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 14

Lagt til: 11 jul 05, 19:00
Opprinnelig postet av dracula
Brito:
Har han skudda til "Bukken" også?:D
Høres ut som en spiller ala Roger R.
Er litt redd for en ny stall spiller, det er det nok av.
Ingen god kriterie dersom han "får spille pga skadesituasjon".


Skuddfoten er nok ikke like bra, men slett ikke dårlig

---------------------------

Hjerte i Hønefoss BK


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 13 jul 05, 02:14
Opprinnelig postet av algern0n

..la også merke til Kamal Saaliti, han er defintivt en av de beste spissene jeg har sett i 1. divisjon i år..


Bortsett fra at Kamal aldri vil bli en skikkelig målscorer, så er jeg utvilsomt enig..Det meste andre er på plass hos han!

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 13 jul 05, 05:29
Opprinnelig postet av Jotjar

Bortsett fra at Kamal aldri vil bli en skikkelig målscorer, så er jeg utvilsomt enig..Det meste andre er på plass hos han!


Mangla litt på avslutnings-egenskapene, ja, men fysikken hans var meget imponerende..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3