Husk meg
Brukernavn
Passord

unødvendig av lindbæk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 11 jul 03, 17:17
det står i dagens fredrikstad blad at lindbæk aldri var i tvil om vilken klubb han skulle velge.
hvorfor måtte han da utsette svarsfristen en hel uke?
jeg syns det var unødvendig av han å kaste bort verifull tid for ffk.

---------------------------

i hundre mot toppen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jul 03, 17:31
Han var nok aldri i tvil ETTER at han hadde vært her. Når det er sagt så tror jeg nok han innerst inne hadde bestemt seg før også, men tok likevel turen hit, Valget er for øvrig fullt forståelig, siden det helt klart er en vesentlitg forskjell på et etablert topplag i Eliteserien og et nytt topplag i 1.div.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jul 03, 23:33
han var nok ute etter mer penger fra viking (dvs bedre kontrakt) ved å gjøre seg kostbar, og "late som" han ville til ffk... håpet nok kanskje også på å få bedre tilbud fra andre klubber... hater både lindbæk og viking etter dette, selv om jeg tror det var det beste at vi ikke fikk han..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jul 03, 23:36
Skjønner ikke helt hvordan man kan hate Viking etter dette men... Da får man veldig mange hatklubber etter hvert. Kan ikke se annet enn at Viking har opptrådt eksemplarisk her.

At Lindbæk sikkert får litt piping etter seg når vi forhåpentligvis møter Viking snart, det er greit nok, men man kan i grunn ikke klandre ham heller.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jul 03, 23:42
Endret: 11 jul 03, 23:49
du er jammen ikke mye til supporter, costanza!!! schei lindbæk sto i fredrikstad og sa indirekte at det var hit han ville, og dagen etter skriver han under for viking og sier at det var aldri noen tvil... da er han et rasshøl!!!

selvsagt blir viking også en hatklubb etter dette siden de stjeler spillere foran nesa på oss!!! for en supporter kjennes det hvertfall slik...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jul 03, 23:47
Er ikke interessert i å diskutere personer, men sak:

Schei Lindbæk skrøt av FFK og Fredrikstad, og sa det var høyaktuelt. Det betyr ikke at han er klar for FFK, uansett hva enkelte supportere og FB måtte tro. Det er naivt. Det er nok ikke bare Lindbæk som opptrer slik under forhandlinger, men faktum er at FFK har vært borte fra toppfotballen i de årene hvor dette har kommet på banen, dermed er det en ny verden for oss. Vi er ikke vant med å få avslag på denne måten.

Vel, jeg er supporter av FFK - og har vært det lenge - men for meg er Viking absolutt ingen hatklubb. Faktisk en av de klubbene jeg har mest sansen for i Norge - kan ikke bebreide dem fordi Lindbæk valgte dem...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 11 jul 03, 23:50
Opprinnelig postet av ajg
du er jammen ikke mye til supporter, costanza!!! schei lindbæk sto i fredrikstad og sa indirekte at det var hit han ville, og dagen etter skriver han under for viking og sier at det var aldri noen tvil... da er du et rasshøl!!!

selvsagt blir viking også en hatklubb etter dette siden de stjeler spillere foran nesa på oss!!! for en supporter kjennes det hvertfall slik...

Nytter ikke å tenke slik du gjør ajg, enkelt og greit. Lindbæk sa hele veien at det var flere aktuelle klubber - ikke bare Fredrikstad.

Jeg sitter også igjen med den samme følelsen som Costanza, skal du kalle alle som har den følelsen for: "Du er jammen ikke mye til supporter"?

Tror du vi hadde giddet å bruke så mye tid på denne siden f.eks da?

Uansett; Selv om Lindbæk tok en tur hit betyr ikke det at han "indirekte sa" at han skulle hit. Han hadde jo planlagt en tur til Stavanger dagen før!

Nå rakker du ned på medsupportere, andre lag, Lindbæk, OG hele ledelsen i FFK etter at vi ikke fikk _EN_ spill, som FULLT forståelig valgte Viking fremfor FFK.

FFK er ikke en toppklubb i Norge engang. Greit nok; Vi er tilbake i toppfotballen, men Hønefoss tilbød også Lindbæk kontrakt. Per dags dato ligger de to plasser over oss på tabellen. Hvorfor er de da så uaktuelle?

Så på under 1 mnd har du fått to nye hatklubber: Brann og Viking. I fjor fikk du Molde. Hvor skal dette ende ajg?

La nå Eggen & Co gjøre jobben sin. De har vært med i gamet lenger enn du aner, og Eggen vet nok hvilke kvaliteter Christian Petersen innehar. Han er nok INGEN erstatning for Lindbæk, men fullt på høyde med både Bjørnar og LP.

De jobber nok med flere klassespillere, men FÅ BEINA NED PÅ JORDEN, FFK er ikke noe mer enn en middelmådig klubb i Norge. En klubb i fremgang og med fremtidsplaner, men ikke i nærheten av en klubb som Viking.

Viking ligger faktisk på 2. plass i tippeligaen, hvis de vinner den utsatte kampen. Sier det deg noe?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 jul 03, 23:51
greit nok at det er sånn toppfotballen har blitt, men det er også sånn at supporterne da hater spilleren etterpå!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 11 jul 03, 23:56
Opprinnelig postet av ajg
greit nok at det er sånn toppfotballen har blitt, men det er også sånn at supporterne da hater spilleren etterpå!!

Sier hvem? Så du hater Stavrum, Kvisvik, Lindbæk, Bakkerud, osv da? Hater du alle spillerne som forlater oss også? Ramberg som dro til Moss? Per Morten Kristiansen? osv

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 jul 03, 00:02
holters:

hvorfor tok han turen hit til fredrikstad hvis han var så sikker på å velge viking som han har uttalt nå i ettertid?? hvis du hørte på intervjuet med han på radion så ble det sagt: "etter å ha intervjuet deg nå så høres det ut som du er veldig nær ved å skrive under for ffk".. lindbæk: "ja, det er veldig aktuelt ja".. gutten motsier seg selv!!!

I ordet "supporter" mener jeg de som står og synger, altså de fleste i plankehaugen.. oppfatningen blant oss er at han er et rasshøl... for "vanlige" publikummere som dere er det sikkert annerledes..

og skal man være ekte supporter skal man egentlig hate alle andre lag enn sitt eget, sånn som det er i blant annet england.. sier ikke at jeg er sånn, men jeg liker hvertfall ingen andre lag spesielt godt..

tilslutt vil jeg si at det virker som om du har fått noe personlig i mot meg holters, og det liker jeg ikke..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 jul 03, 00:07
får kommentere det siste du skrev også holters; i vanlige supporterkulturer er det slik.. det er klart man ikke liker spillere som drar fra ffk fordi de selv vil det, eller som velger andre fremfor oss...

og med det setter jeg strek for denne diskusjonen for min egen del...
____________________________________

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 jul 03, 00:11
Vi har fortsatt en rediger-funksjon som gjør at du ikke trenger poste to innlegg rett etter hverandre på kort tid, ajg...

Dessuten lovet du vel å skjerpe deg med drittkastingen ganske nylig?

Hva du legger i ordet "supporter" er irrelevant; jeg finner uansett synspunktene dine her ganske uforståelig og lite reflekterte, men det er kanskje sånn en "ekte supporter" er?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 12 jul 03, 00:19
Endret: 12 jul 03, 00:21
Opprinnelig postet av ajg
holters:

hvorfor tok han turen hit til fredrikstad hvis han var så sikker på å velge viking som han har uttalt nå i ettertid?? hvis du hørte på intervjuet med han på radion så ble det sagt: "etter å ha intervjuet deg nå så høres det ut som du er veldig nær ved å skrive under for ffk".. lindbæk: "ja, det er veldig aktuelt ja".. gutten motsier seg selv!!!

Det hele er en del av gamet, og hvis han i det hele tatt var usikker, så går han ut i etterkant og sier "det var enkelt å velge Viking" osv for å glede sin nye arbeidsgiver. Helt vanlige prosedyrer dette.

Opprinnelig postet av ajg

I ordet "supporter" mener jeg de som står og synger, altså de fleste i plankehaugen.. oppfatningen blant oss er at han er et rasshøl... for "vanlige" publikummere som dere er det sikkert annerledes..

Da har du et utrolig snevert syn på ordet "supporter". Og hva vet du om jeg står sammen med Plankehaugen eller ikke? Tydeligvis ikke en dritt...

Hvor var du når Fredrikstad var i 2. divisjon? Hvorfor var ikke hele denne haugen der da? Hvorfor var det ingen som stod og sang? Betyr det at FFK ikke hadde en eneste supporter når de var i 2. divisjon? Videre betyr det at alle i Plankehaugen er medgangsupportere som står og synger den dag i dag?

Ja, den definisjonen var du heldig med.

Jeg har i alle fall vært oppvokst på stadion og ALDRI vært på noe annet enn ståtribunen i hele mitt liv. Min far tok meg med på stadion annen hver søndag siden jeg var liten unge, og det var liksom den tingen vi gjorde uansett hver helg.

Akkurat i år har jeg presseplass og kan ikke stå sammen med "haugen" på hjemmebane? Hvorfor? Jo, grunnen er FFKSupporter.net, altså at du og alle andre skal kunne få referater, analyser, og oppdateringer angående FFK.

Betyr det da at jeg ikke er en supporter?

Opprinnelig postet av ajg
og skal man være ekte supporter skal man egentlig hate alle andre lag enn sitt eget, sånn som det er i blant annet england.. sier ikke at jeg er sånn, men jeg liker hvertfall ingen andre lag spesielt godt..

Så du er en av de som skaper kvalme og uvennskap når forskjellige supportergrupperinger møtes? Jeg er i alle fall i den mening at noe av det beste med å dra på borteturer er å møte supporterne før kamp.

Opprinnelig postet av ajg
tilslutt vil jeg si at det virker som om du har fått noe personlig i mot meg holters, og det liker jeg ikke..

Ahm, så alle som har andre meninger enn deg, alle som klarer å motsi deg, og alle som klarer å komme med motargumenter mot deg, har noe personlig mot deg?

Ta deg sammen.

Verken jeg eller noen andre hos FFKSupporter.net har noe personlig mot deg. Personlig synes jeg riktignok at du har et utrolig snevert syn på virkeligheten, spesielt når du fremstiller FFK som europeisk toppklubb og at det "bare er å plukke toppspillere" på billigsalg.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 12 jul 03, 00:37
Jo, og en ting til... Smil litt da! :p

Vi heier uansett på det samme laget!

:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 jul 03, 01:04
Endret: 12 jul 03, 01:08
argh... nå hadde jeg skrevet et langt oppklarings- og unnskyldnings- innlegg, også greide jeg å slette det ved å trykke på tilbake-knappen....

men for å ta det kort: jeg kan smile; :p:p:p:p......
jeg har stor respekt for dere som driver denne siden, og ønsker ikke å komme i konflikt med noen.. at vi har forskjellige meninger er bare sunt, men jeg skal skjerpe med når det gjelder drittslenging... som du sier heier vi på samme lag, og da har vi vel ingen grunn til å være "uvenner"??.... :ffk::ffk::ffk:

for å oppklare litt av det jeg kommenterte i sta:
vet at det finnes mange typer supportere, men mente da syngende supportere i denne sammenheng, og det jeg sa var til costanza, som har nevnt tidligere at han ikke er noen typisk syngende supporter...

jeg sa ikke at jeg hater alle andre lag, men jeg liker dem ikke heller.. tror ikke så mange ffk-supportere liker lagene vi spiller mot.. men lager da ikke noe bråk eller uvennskap av den grunn, synes også det er hyggelig å treffe motstanderens supportere...

da håper jeg vi kan legge dette bak oss, og være gode venner igjen! beklager mine små "utbrudd"!!!

;)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 12 jul 03, 01:37
Holters:
Vil bare minne deg om at vi har denne "redigerings" funksjonen i forumet. Altså du trenger ikke å legge inn to innlegg etter hverandre.
;)

Ellers synes jeg nok at dere er vel harde mot ajg. Skjønner godt at han fikk et "følelsesutbrudd" jeg. Er det ikke bedre at vi klandrer F-B i felleskap da dere? Jeg tror nok mange av oss hadde stjerner i øya etter hvordan denne saken ble blåst ut av sine proposjoner. Arg, så lettlurte vi var!! Vel, nå har vi gjort noen erfaringer, neste gang takler vi det nok bedre...

---------------------------

Stadion på FMV!


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 12 jul 03, 12:10
Opprinnelig postet av ajg

og det jeg sa var til costanza, som har nevnt tidligere at han ikke er noen typisk syngende supporter...


Nå synes jeg du trekker alle syngede supportere over en kam. Det er helt feil at alle syngende supportere er trangsynte, primitive og lettere uintelligente. Det er jeg uenig i.

:ffk:

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 12 jul 03, 14:29
Gidder egentlig ikke blande meg inn i den tåplige diskusjonen vedrørende hva som er supporter eller ikke. Det blir bare dumt!
MEN!!!!
det jeg skal si er at ingen, og da mener jeg INGEN kan komme bort i fra at HORA lindbæk bevisst brukt FFK til å presse penger ut av viking. Og det er det som er så kvalmt når det gjelder denne saken. Hadde hatt full forståelse for at han valgte viking HVIS han hadde gjort det på en ordentlig måte.

SÅNN føler jeg om den saken. Fikk ut litt aggresjon idag ævv!!!

Kos dere, så snakkes vi nok på voldsløkka imorra alle mann!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340