FFK interessert i Hønefoss-spiller
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
John Anders Bjørkøy
4.plass på VG-Børsen
Hjalmar leder 1.divisjonsbørsen. Moro.
Fredd
En blind høne kan også finne et korn!!!!!!
Han er en spiller som helt klart vil gjøre seg bemerket i Tippeligaen! I fjor var han glimrende, i år har han rett og slett vært i en klasse for seg selv!
SPiller sentralt på midten, og er vel egentlig mer offensiv enn defensiv av legning. Men med stor arbeidsinnsats og mye løpskraft, er det ikke mange svakheter han har. Har vel scoret to mål i år, blant annet seiersmålet mot Lyn i cupen, men har en god del assist, og mål hvor han er tredje sist på ball.
Han er bosmanspiller til høsten, og jeg har vel egentlig gitt opp å beholde han. Han har tydelig signalisert at Tippeliga er målet neste år, noe han (sannsynligvis) ikke kan få i Hønefoss. Flere klubber har og vært nevnt, Lyn, Vålerenga, Start, Ham-Kam, Molde og Fredrikstad er vel noen av de.
Men skal vi slippe han nå, forventer jeg en grei betaling for det. Han er vårt klart viktigste spiller, og skal vi beholde det lille håpet vi har om topp 3-plassering, er vi nødt til å ha Jonna på laget.
*The Worlds Most Promising Cowboy*
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Dere som venter på en rask løsning her, tar feil dette kommer til å ta tid.
Det er tre klubber til som også er interssert og Hønefoss vil nok ha en budrunde om han.
Som faktisk Arne Dokken besvarte ganske kjapt
Det er klart at HBK ikke på noe tidspunkt lar Jonna gå for knapper og glansbilder og at han derfor er med videre frem til et gunstig nok tilbud eventuelt er klart (eller kontrakten løper ut).
Det kan vel tyde på at tilbudet til FFK var dårlig.
Hjerte i Hønefoss BK
Hjerte i Hønefoss BK
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Slapp av.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Brito, opprykks-toget er gått for lenge siden.
Slapp av.
Med seier over Bryne søndag vil forspranget være 5. poeng. Søndagen etter møter vi Follo med 3 nye poeng samtidig som Bryne har fått smellen vi håper på ja da ligger vi 2 poeng bak før ferien starter. Vi kan jo ikke gi opp håpet. Kanskje dere vi møter i heisen? Så var det cupen da vi kan ikke tross for at han er bosman spiller etter sesongen la han gå for småpenger. Viktig vil det også om han går at vi har en erstatter klar, men tviler vel på at denne evt vil være en fullverdig erstatter av Jonna. Tror uannset dere vil bli svært overrasket over det dere vil få se om dere trekker det lengste strået.
Hjerte i Hønefoss BK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914