Husk meg
Brukernavn
Passord

Spekulere i nye storfisker

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jul 03, 19:32
Kan det være noen spillere i fra Rosenborg som kan bli aktuelle nå, siden det er om kjøp og ikke leie??????

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 jul 03, 19:36
Enerly
Storflor
Brenne
Leo
Nyan
Ludvigsen???

..mener jeg bør være brennaktuelle navn...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 03, 19:37
Tror ikke Rosenborg har noen interessante spillere for FFK uten kontrakt.

Vanskelig å spekulere i dette nå - unødvendig også, men kanskje morsomt for noen - men går ut ifra at FFK har jobbet med andre spillere ved siden av Lindbæk. Regner ikke med at klubben har vært like naive som media i forhold til å være skråsikker på at Lindbæk ville velge oss.

En spiller som Lars Bakkerud er jo bekreftet at man har på blokka, men nå er det vel først og fremst en spiss som gjelder. Petersen blir en nyttig tilvekst, en spiller som kan bekle både midtbane og spiss, men vi trenger nok fremdeles en spiss med bredere erfaring på topp sammen med Ringberg.

Noe som er helt sikkert er at det er mange gode bosman-spillere både i Norge og Sverige...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 03, 19:41
Opprinnelig postet av ajg
Enerly
Storflor
Brenne
Leo
Nyan
Ludvigsen???

..mener jeg bør være brennaktuelle navn...


Enerly - Er under kontrakt, og ting tyder på at RBK ikke vil låne ut han. Hvertfall ikke nå når CL er rett rundt hjørnet.

Storflor - Er også under kontrakt og er neppe aktuelt. Tror også FFK bør satse på å hente spillere på permanent basis, og ikke basere seg på kortsiktige løsninger av lån. Å kjøpe er selvsagt uaktuelt siden det vil bli altfor kostbart.

Brenne - Er også under kontrakt og vil nok bli altfor dyr til tross for at Moss trenger penger. Forhåpentligvis en spiller vi likevel kan sikre oss på sikt.

Leo - Har ikke hørt noe om hva som skjer med ham på lenge, noe som er merkelig. Uansett tror jeg ikke han hverken er hva vi trenger, eller at han vil til Fredrikstad...

Nyan - En god spiller, slitt med skader riktignok, men trenger vi nok en "lett" sentral midtbanespiller?

Ludvigsen - Han skal vel til Glimt på lån?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 jul 03, 22:53
Endret: 09 jul 03, 22:55
Leo har fortsatt ikke fått kontraktsforslag fra noen klubber!

Nyan hadde passet perfekt sammen med risholt på midten i en litt offensiv rolle, med gode løp, eminent teknikk, gode gjennombruddsballer og et bra skudd...

Ludvigsen er ikke klar for glimt ennå fordi hertha ikke har bestemt helt for om de vil låne han ut eller ikke... hadde jo vært artig å snappet han da...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 03, 23:04
Opprinnelig postet av ajg
Leo har fortsatt ikke fått kontraktsforslag fra noen klubber!

Nyan hadde passet perfekt sammen med risholt på midten i en litt offensiv rolle, med gode løp, eminent teknikk, gode gjennombruddsballer og et bra skudd...

Ludvigsen er ikke klar for glimt ennå fordi hertha ikke har bestemt helt for om de vil låne han ut eller ikke... hadde jo vært artig å snappet han da...


1. Hva vet du om Leo og hvilke tilbud han evt. har fått? Er ikke alle som løper til media med en gang det tikker inn noe...

2. Jeg mener Nyan og Risholt ville vært for like på midtbanen sammen; begge er relativt små, tekniske og "lette" midtbanespillere. Nyan er heller ikke så gjennombruddshissig som du skal ha det til. Når det er sagt så er han en god fotballspiller, men har slitt den siste tiden.

3. Det med Ludde er totalt urealistisk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 jul 03, 23:38
Jeg leste nettopp her om dagen (på tekst-tv tror jeg) at Leo fortsatt ventet på å få noen tilbud...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 10 jul 03, 08:49
Enerly hadde vært skikkelig digg, selv om det kan bli vanskelig da... Kan jo altids prøve Leo, hadde vært digg det, men han vil kanskje kreve litt mye lønn?

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340