Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Sandefjord

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 14 jun 05, 12:52
Imorra er det klart for årets første cup-slag på stadion og jeg følte i den anledning at det var på plass med en kamptråd. Hva tror folket om morgendagens krig? Hvilket lag håper vi starter og i hvilken formasjon? Noen som vet noe om situasjonen på sykestua? Rekker noen av de skadede kampen?

Selv synes jeg FFK bør starte i 4-4-2 med disse elleve:

ALH

Bertelsen
Helland
Bora
Blixt

Macdonald
Brenne
Peters
Røn

Ringberg
Wiig

Synes wiig fortjener en sjans til å vise seg frem i favorittposisjonen og jeg synes røn bør testes ut på høyre, med tanke på at enerly ikke kan spille mot molde. Tror røn vil funke på kanten også. Med tanke på at ramberg sliter med en smell i skællen og risholt med lysken så synes jeg peters bør få starte sentralt. Alternativet er selvfølgelig å flytte inn røn sentralt og starte med enerly.

Håper på masse folk på kampen og fullt trøkk både fra spillere og publikum!

Marcus Ringberg scorær mål!!!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 jun 05, 12:57
Sandefjord er ikke noe dårlig lag, så vi bør nok stille med best mulig lag. Wiig egner seg definitvt best som spiss, det så jeg selv i rekruttkampen mot Fagerborg i går. Mye bedre som sentral spiss...men kan West og Hoås spille tror jeg de bør starte.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 14 jun 05, 12:58
Er stort sett enig i startoppstillinga di, bortsett fra at jeg heller vil se Dagfinn på høyrekant, og Røn sentralt istedenfor Peters.
Er litt redd for Sandefjord, men det årnær sæ nok. :ffk:

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jun 05, 13:02
Laget som Julekake setter opp er nok ikke helt utenkelig, men jeg vil gjerne bytte plass mellom Petersen og Røn. Synes Petersen har levert flere habile kamper, og noen gode, på høyre midtbane (mot slutten av fjoråret blant annet). Røn passer nok langt bedre sentralt med sin løpskraft og aggressivitet.

Ellers deler jeg ditt ønske om å få se Wiig på topp i 4-4-2. Så kan West eventuelt spille 2. omgang. Om West nå holder 90 minutter, bør han imidlertid kanskje starte. Det er ingen grunn til å ta lett på denne kampen og ikke stille med det beste laget vi har. Derfor er jeg også litt usikker på om det er lurt å spare Enerly bare fordi han ikke kan spille mot Molde...

Én helt annen ting:

Hjalmar Johansen spiller som kjent for Sandefjord. Han var FFKs beste og mest populære spiller i flere sesonger, men fikk en høyst uverdig avslutning på FFK-karrieren da Eggen kom og varslet at han ikke ville satse på "Hjallis". Han ville heller satse på stopperkollega Andreas G. Olsen. Snakk om feilvurdering... Satser på at Hjalmar kommer til å bli tatt ekstra godt i mot på Stadion onsdag? Det fortjener han. Var en STOR spiller for oss, som heller ikke dro fordi han ville til et høyere nivå, men fordi han ble "sparket" ut. Helt uforståelig.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 14 jun 05, 13:17
Overgangen vedrørende hjalmar er helt klart den merkligste i FFK på mange mange år! Han hadde antagelig spilt tippeliga fotball i år om han ikke hadde blitt sparket ut av klubben. Håper også Hjalmar blir tatt godt imot. Alle bør klappe når Hjalmars navn blir ropt opp før kampen.

Synes faktisk at enerly har vært såpass svak i det siste at det kanskje ikke gjør noe om han benker. Men det er kun for røn, som jeg tror kan gjøre det godt på kanten med sin løpskraft og gjennombruddhissighet. Dessuten synes jeg peters har vært driit dårlig når han har spilt på kanten. Bedre de gangene han kommer inn i midten og kan bruke styrken og størrelsen sin i mer duellspill. Dessuten er han mer defensiv enn både brenne og røn, og jeg er litt redd for at de to sammen kan bli litt for offensivt. selv om det funket fint i andre omgang sist..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jun 05, 13:26
i hvilke 3kamper har enerly fått gule kort?

mot vålerenga og glimt.når kom det tredje...?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 14 jun 05, 13:30
Michael Røn er ingen kantspiller, han får ikke utnyttet styrkene sine på kanten i det hele tatt. Regner med han beviser det dersom han blir satt til å spille der...

Selv om Petersen kanskje er bedre sentralt enn på kanten, ser jeg heller at han spiller høyreving enn Røn, så kan heller han holde igjen litt og Blixt komme rundt, slik FFK gjorde med Helland og Czwartek i fjor.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 jun 05, 13:33
Endret: 14 jun 05, 13:33
Nå må vi snart satse på at West holder i 90 minutter, derfor bør det prøves mot Sandefjord imorgen.
Vi bør absolutt strille mad det sterkeste laget vi har, fordi Sandefjord på sitt beste rett og slett holder tippeliganivå.
Jeg tror også Drillo gir ALH sjansen i denne kampen, derfor tror jeg laget blir:

ALH

Blix
Bora
Helland
Bertelsen

Enerly
Røn
Brenne
Mc Donald

West
Ringberg

Dersom Hoås er klar, så er det vel sannsynlig at han tar plassen til Mc Donald. Men jeg håper Mc Donald får en ny sjanse i denne kampen. Han har nok mye å gå på i forhold til Bodø/Glimt kampen.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jun 05, 13:52
det er flere her inne som er skråsikre på at enerly står over mot molde.
sjekket vg`s oversikt over gule kort.der står dagfinn bokført med 2gule kort.er det pga skade han står over eller er vg lite oppdatert?

både julekake og costanza nevner at han er uaktuell mot molde...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jun 05, 13:54
Endret: 14 jun 05, 14:00
Jeg har ikke sjekket det opp. Så det bare være nevnt i forumet og regnet med at vedkommende som skrev det hadde sjekket det opp. Det burde jeg kanskje ikke? På en annen side er ikke VG den mest pålitelige kilden på dette.

Men ser han står bokført med 2 gule hos 100% fotball også, så da stemmer sikkert det.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 14 jun 05, 14:00
Endret: 14 jun 05, 14:03
Dagbladet og TV2 Nettavisen sier også 2 gule, altså ingen karantene på Enerly...

Mener forresten å ha hørt Svein Bergstrøm si dette med Enerly-karantene under sendingen fra kampen på søndag, kanskje der folk har det fra.

5 spillere har 2 gule; Blixt, Brenne, Enerly, Risholt og Røn.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jun 05, 14:50
var det jeg mente.da har vi med enerly til molde kampen:ffk:

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jun 05, 14:52
er det forøvrig 80kr billetten imarra?plankehaugen feltet altså.og de kan kjøpes på stadion?er vant med sesongkort...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 14 jun 05, 15:06
Jeg betalte 60 for PH-feltet

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jun 05, 15:45
Endret: 14 jun 05, 15:45
oki.

skuffende få som velger å dra på kampen.vil heller ikke påstå at klubben har reklamert så mye rundt den kampen her.blir garantert en tøff kamp.spillende sandefjord er minst like gode som bunnlaga i TL.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 14 jun 05, 16:16
Mulig det er jeg som setter for store krav til enerly, men jeg synes han har vært direkte svak i år. Om ikke røn passer på kanten i det hele tatt synes jeg enerly bør starte på onsdag, men jeg synes det hadde vært verdt å prøve.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 jun 05, 20:02
ja da ble det seier da. så kampen på webtv.. ingen god kamp.. men at ffk ikke scora flere mål er et under.. ble veldig slappe i 2 syns jeg.. sandefjord kunne godt scora på en av sjansene sine..

hvor alvorlig er skaden til bora? håper det bare var småtteri.

nå har vi vist vi kan slå sandefjord. nå gjelder det bare å vise at vi også kan slå keiko i start!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jun 05, 20:20
noen som vet hvor ille skaden til bora er ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jun 05, 20:33
4. Runde spilles 29 og 30. juni til dere som lurer på det

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jun 05, 20:37
Og trekkes muligens mandag.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340