Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Petersen på vei til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 jul 03, 23:45
her må det visst inn med teskje...
jeg mener jo selvfølgelig hvilke klassespillere vi nå har fått tak i... det er jo nåtid vi snakker om, og det er jo uttalt at man skal hente flere klassespillere nå når overgangsvinduet har åpnet igjen... det jeg da påpeker er at disse spillerne klubben nå jobber med ikke er klassespillere og min mening er at disse da ikke bør prioriteres, for nå trenger vi folk som kan gå rett inn og forsterke laget... squad-rotation spillere har vi nok av...

og forresten; det virker jo ikke som om det med at spilleren må passe inn har vært så viktig, lindbæk hadde jo aldri passet inn sammen med ringberg...

men det er klart jeg blir skuffa når det virker som om christian petersen er den mannen som kommer istedet for lindbæk.. han er tydeligvis nr. to på lista, eller en reserveløsning om du vil..... sats på en annen toppspiller i steden!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 09 jul 03, 23:50
Hvem har sagt at Petersen er "reserven" som blir hentet inn pga Lindbæks nei? Tror du virkelig ikke FFK jobber med flere spillere uten at det lekkes ut? Når de sier de ønsker å forsterke laget og har spillere på blokka, ja - da får vi tro på det! Det har gått en snau uke etter at overgangsvinduet åpnet, og allerede begynner man å bli hysteriske.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 10 jul 03, 00:01
ingen har sagt det, men det virker jo ganske påfallende da.. vi trenger da ikke to nye spisser...

..jeg er fullt klar over at de har sagt at de skal forsterke laget, men det jeg prøver å si er at jeg er redd de tar feil når det gjelder petersens kvaliteter... håper det er jeg som tar feil..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 10 jul 03, 08:48
Som sagt, Eggen kjenner Petersen ganske godt, så han vet nok hva de henter...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 10 jul 03, 10:08
Dessuten er vel ikke Petersen bare ren spiss, han har også spilt i forskjellige posisjoner på midtbanen for Oslo Øst. Og til dere som ikke mener han er god nok...jeg vet ikke om han er god nok jeg heller, men når Eggen er villig til å hente han inn har han utvilsomt potensiale til å utvikle seg mer enn han har gjort i Oslo Øst. Eggen er en meget smart mann og henter ikke inn spillere bare for å fylle opp stallen!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340