Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Petersen på vei til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jul 03, 10:12
Dette skriver Aftenposten, han kommer fra Oslo Øst

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 03, 10:23
Har lest dette tidligere, at FFK har sett litt på både Christian Petersen og Espen Grina (begge Oslo Øst). Eggen var jo trener for Moss da Petersen spilte der. Ingen av spillerne er vel noen som vil styrke laget vesentlig, men vil nok kunne fungere bra som "squad rotation players" for å benytte litt CM termologi :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 09 jul 03, 10:52
Finner ikke noen artikkel om dette på aftenposten.no! Kan noen hjelpe meg...?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jul 03, 11:01
Les papir utgaven

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 jul 03, 12:54
Skjønner ikke hvorfor Eggen nå henter/vil hente så mye dårlige spillere... han må vel skjønne at spillere som grina, petersen, riis, breivik ikke forsterker laget... synes det er helt håpløst og bruke midler på slike b-spillere... vi må kjøpe klasse!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 jul 03, 16:50
Hva er klasse? Spillere som er på vei oppover eller nedover? Tror en skal tenke litt langsiktig også. Greit at det hadde vært ok med Andre, men laget går ikke under uten ham heller.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 03, 16:55
Merkelig at enkelte bombastisk uttaler seg negativt om eventuelle nye spillere, utelukkende kun basert på spillernes tidligere meritter og deres navn. Jeg går nemlig ut i fra at de som klager ikke har særlig kjennskap til spillerne, og da skal man kanskje være litt mer åpne for at de kanskje har kvaliteter som FFK trenger?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 jul 03, 16:56
Der er jeg helt enig med deg Costanza, la gutta prestere først.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 09 jul 03, 17:09
Opprinnelig postet av ajg
Skjønner ikke hvorfor Eggen nå henter/vil hente så mye dårlige spillere... han må vel skjønne at spillere som grina, petersen, riis, breivik ikke forsterker laget... synes det er helt håpløst og bruke midler på slike b-spillere... vi må kjøpe klasse!!!!


Eggen har jo trena han en god stund, så han vet nok hva han kjøper... Vi kan jo ikke bare kjøpe klassespillere, vi må kjøpe noen talenter/yngre spillere også... Ta for eksempel Michael Røn, som kommer til å bli en utrolig god midtbane!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 jul 03, 17:11
Jeg sier at vi også bør tenke litt på fremtiden. Det er ikke bare opprykk i år som teller. La oss ha litt progresjon og utvikling av unge spillere.

Misforstå meg rett, jeg vil gjerne rykke opp. Men tiden tale til vår fordel.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 09 jul 03, 17:26
Eggen henter aldri spellere som ikke er potensielle toppspillere!!
Peters begynte å få ting tell å klaffe som faan i Moss, så brakk han beinet mot Odd i kvart`n og etter det kom han aldri tellbake!!

Grina sa nettopp nei tell Moss!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 09 jul 03, 17:40
Grina har vel blitt klar for Hønefoss? Eller?

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 09 jul 03, 17:42
Helt enig Thomkat, vi må tenke på fremtiden også! Vi kan ikke bare kjøpe spillere som vil hjelpe laget nå, vi trenger spillere som kan hjelpe laget om noen år også!! :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 09 jul 03, 18:45
Endret: 09 jul 03, 18:46
Uansett det var synd at Schei gikk i vasken da. Nå henter vi Beckham i steden??

:ffk::ffk::ffk:

:fun: :fun:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 03, 18:48
Opprinnelig postet av patriot44
Grina har vel blitt klar for Hønefoss? Eller?


Skeid

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 jul 03, 19:35
Men nå får vi jo brått ingen klassespillere, og nå blir vel Peters den nye spissen vår, og jeg har sett han spille før; jeg lover dere, alle spissene vi har nå er bedre enn han....

som sagt synes jeg vi bør prioritere klassespillere først og fremst nå, det er det som var målet med kjøpene;at vi skal rykke opp.. da mener jeg det blir feil å bruke tid og penger på slike spillere... tror ikke risholt blir fornøyd med peters som forsterkning...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 09 jul 03, 19:49
Hvorfor skal vi følge Risholt sin pipe hele veien da?? Tror ikke alle er så veldig fornøyd med det han presterer om dagen heller. Jeg håper for hans skyld at han er blitt feilsitert på de oppslagene som har vært om nye forsterkninger.
Men jeg er enig med deg at det hadde vært moro med noen klassespillere og opprykk alleree i år.

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 09 jul 03, 20:45
Jeg syntes det er dårlig å kritisere Eggen for å kjøpe for dårlige spillere! Når an ikke har allverden av penger så gjelder det å kjøpe spillere som kan utvikle seg mye,iløpet av kort tid. Man kan ikke bare hente toppspillere til en masse penger , for da går det akkurat som oss som f.eks Brann og Bryne som har pådratt seg en masse gjeld fordi disse "toppspillerne" har spillt altfor dårlig! Så jeg syntes vi skal stole på Eggen`s spillerkjøp , for han vet hva han driver med! :ffk:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 09 jul 03, 22:49
KjellK (Nipe??): fordi risholt sannsynligvis bytter klubb hvis ikke FFK rykker opp i år, eller i hvertfall henter klassespillere for å prøve og rykke opp.....

FFK-Supporter:
har ikke FFK allverden av penger??? ..også skriver du "man kan ikke BARE hente inn klassespillere... hvilke klassespillere er det vi har hentet eller fått tak i da????

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jul 03, 23:02
Opprinnelig postet av ajg
har ikke FFK allverden av penger??? ..også skriver du "man kan ikke BARE hente inn klassespillere... hvilke klassespillere er det vi har hentet eller fått tak i da????


Dette var ikke til meg, men jeg svarer uansett:

FFK har hentet disse klassespillerne under Eggen: Ringberg (toppscorer i svensk 1.div), Helland (Brann, LSK, Brøndby), Tore P (trenger jeg si mer?), Trondsen (Fra RBK, erfaring fra CL), Söderstjerna... Risholt kan også nevnes. Hva forventer du egentlig??

Og det er ikke "bare å hente klassespillere". Det er mye som må stemme; spilleren må passe inn i FFK, han må være villig til å spille i 1. divisjon, det har mye å si med økonomi og han må være tilgjengelig på markedet (som bosman)

Ha is i magen - som Harry Hansen så fint sier det så er det mange klubber som har kastet seg ut i en handlemani hvor det hentes spillere ukritisk; når økonomien i fotballen er så svak som den er, så har man ikke råd til å kjøpe spillere bare for å kjøpe de. Feilkjøp er kostbart, og man bør lete nøye for å finne akkurat de spillertypene man er ute etter...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340