Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiss som ikke brenner 100% sjanser ønskes kjøpt!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ash

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 05
Innlegg: 22

Lagt til: 23 mai 05, 23:35
Endret: 24 mai 05, 00:10
Nå har vel ærlig talt ringberg fått sine sjanser og vel så det?Håper ffk kjøper inn en spiss som i det minste klarer å score på 100%sjansene sine...Dette er noe ringberg ikke klarer,så det flere ganger på stadion i dag og i andre kamper...For hadde det vært en annen kamp med bedre motstander så har ffk rett og slett ikke råd til å bomme på så mange sjanser som det ringberg har gjort og gjør for tida

---------------------------

FFK for Life......


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 mai 05, 23:38
hvor skada er vikmae? enda frostskada??

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 mai 05, 00:44
ringberg var udyktig ved flere anledninger i dag (igjen) på tide å sette han en omgang på benken??

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 24 mai 05, 01:19
Jeg må si jeg syntes synd på Ringberg nå. Dette er sjanser hansetter 9 av 10 ganger noe han har vist opptill flere ganger. Men han startet vel sånn i fjoord også, først skaper han ingen ting, så scorer han i cupen, så bommer han på 100% sjanser og så... mot Ålesund vedder jeg barten på at Ringerg putter (hvis han starter)

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 mai 05, 01:22
Har sett kampen på video idag, og Ringberg er rett og slett uheldig, idag hadd han ikke cm på sin side, men fy f... som han legger ned mye arbeid, det er faktisk noe av det beste jeg har sett av han, han har konstant 2 TIL spillere på seg og får en vanskelig kamp, men tror det kan komme mye bra fremover av ringberg bare han får spillt mere med West.. En annen ting, kan man slutte og synge den West låta, den er faktisk litt pinelig..

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 24 mai 05, 05:22
Det er i alle fall positivt å lese at West er klar for 90min nå.

I`ve got the ”90 minutes fitness” now

---------------------------

..::FFK::..


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 mai 05, 08:23
Har ikke mista trua på Ringberg.

Dessverre missa jeg kampen i går, måtte dessverre vekk. Jobbet kallet.
C`est la vie.
Men uansett GRATULERER FFK.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 mai 05, 08:44
Endret: 24 mai 05, 09:45
Etter det Markus har gjort for oss siden han kom, synes jeg virkelig han fortjener at vi er litt mer tålmodige med ham. Måla kommer, det er jeg 100% sikker på! Vi må huske at etter fjorårssesongen er alle lag veldig obs på ham, og han passes knallhardt på. Når vi bare kan bruke West mer, vil også Markus få mer rom.

Og jeg skjønner fortsatt ikke hvilken annen spiller i troppen folk mener skal gjøre en bedre jobb enn Markus i hans posisjon...

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 mai 05, 17:20
Endret: 24 mai 05, 17:21
vel,hvis man spiller 4-4-2 så kan jo hoås brukes der?viikmae når han ikke er skada,er vel ikke så lenge til han er tilbake..

ringberg trenger par kamper på benken,mulig han tror han har sesongkort inn til startelveren...så kanskje å benke han hadde hjulpet,slik at han hadde våkna litt opp...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 24 mai 05, 19:18
synes de aller fleste fremover kommer mye mer til sin rett når vi har en hurtig spiller som LPH i sin tid og nå west.Både markus og hoås hevet seg betraktelig når de hadde en å spille på med fart

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 24 mai 05, 19:27
hvis det er en spiller som virkelig har gitt 110% i år så er det ringberg,greit,han har ikke puttet i serien enda...men for en jobb han gjør for laget!!Og ikke si at han tror han har sesongkort inn på laget,Ringberg er den som alltid gir 100%!!
Vær nå litt tålmodige,målene vill komme...GARANTERT!

---------------------------

PÅL


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 24 mai 05, 19:29
Endret: 24 mai 05, 19:30
Spisser er vel mer enn noen andre på banen i behov for selvtillit for å lykkes. Det ser man i alle ligaer, på alle nivåer, at spisser som har flyt scorer på omtrent alt, mens de sesongen etter kan bomme på 100+%-sjanser gang etter gang.
Så det på kroppsspråket til Ringberg utover i andreomgangen i går at trua bare svikta mer og mer. Derfor blir det som det blir.
Det eneste vi kan gjøre for det er å fortsette å synge for ham og laget, på samme måte som vi gjorde i fjor.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 mai 05, 20:57
Endret: 24 mai 05, 20:57
Bare se på lobben til Ringberg i går. Det er en utrolig bra prestasjon. Hadde han fått inn den så hadde det nok satt fart på selvtilliten hans. Han burde fortsatt få spille. Han binder opp flere stoppere slik at midtbanespillerene kan få mål.

---------------------------

Fredd


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 24 mai 05, 21:03
Vi scorer fire mål i en kamp....
Det er ikke da man bytter spisser.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 24 mai 05, 21:39
Ringberg har gjort veldig mye bra i år...bortsett fra å score mål...og det er jo strengt tatt hovedoppgaven til en spiss. Hvorfor ikke prøve Viikmae mot Ålesund? Er ikke verre enn å sette på Ringberg i 2. omgang...men man bytter vel ikke ut kapteinen kanskje?

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 05, 22:18
om Viikmae er i form er det helt klart en spiller vi bør prøve på topp, men vi har ikke hørt noe om sitvaskjonen hans da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 mai 05, 22:30
Opprinnelig postet av Pk
Ringberg har gjort veldig mye bra i år...bortsett fra å score mål...og det er jo strengt tatt hovedoppgaven til en spiss. Hvorfor ikke prøve Viikmae mot Ålesund? Er ikke verre enn å sette på Ringberg i 2. omgang...men man bytter vel ikke ut kapteinen kanskje?


Ikke enig der Pk. Ser man på kampene FFK har spilt så har vi på bortebane stilt opp med 4-5-1, hvor Ringbergs oppgave har vært hovedsaklig å binde opp motstanderens forsvar, + å være et oppspilspunkt for laget. Da er det vanskelig å score!!!

På hjemmebane har også FFK gått ut i 4-5-1 (Viking, Odd, Brann og Tromsø). Mot Brann og Tromsø satset FFK offensivt i 2 omgang og Ringberg ble byttet ut i 2 omgang i kampen mot Brann pga. skade + at FFK gjorde om til 4-4-2. I går kom West inn og med en gang ble Ringberg mye farligere og burde scoret.

Vi kan alle se at Markus har lidd etter savnet av West, fordi da får også han mer rom.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 mai 05, 22:55
markus kommer til å blomstre og score mål nå når west er tilbake. han har dessuten gjort en knalljobb med innsats og tæl. jeg tror ikke jeg kommer på en eneste spiss som jobber mer enn det markus gjør!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340