Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West (27) ønsker ikke å spekulere i hvor han spiller neste sesong

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 05, 00:17
kan dette være ett tegn på at vi kan miste han. vet jo at kontrakten går ut og eg håper dem gjør alt som skal til for at gutter skriver noen år til.
tatt fra denne siden

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 mai 05, 00:20
Jeg tolker det hvert fall som at han gjerne ønsker å flytte på seg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 mai 05, 00:27
Er jo ikke noe nytt dette. Blir litt sånn "koke suppe på spiker". Brian har jo hele tiden sagt at han ikke har hastverk med å forlenge, så han venter nok bare på et tilbud utenfra.

Riktignok et tilbud jeg ikke tror han får. Han må nok være skadefri og prestere over en lengre periode før han blir aktuell for de større ligaene.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 mai 05, 00:30
Jeg sitter med følelsen at han drar tilbake til USA...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 mai 05, 00:52
Endret: 13 mai 05, 00:53
Brian kommer til å forlenge med FFK. Han trives i byen, er kun 27 år og vil nok også selv vise seg frem over en periode på et par år til før han vil prøve noe annet.

Det sier seg vel selv at når en spiller har gått skadet i et halvt år og først nå er spilleklar, så er det nettopp dette både spiller og klubb har fokus på i øyeblikket.

Holder han seg skadefri fram til sommeren, så er nok begge parter klare til å sette seg ned å snakke tenker jeg. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 05, 00:58
Jeg håper det og jeg håper at FFK gjør det som skal til. en annen ting som ikke har med denne saken å gjøre bare at jeg rett og slett lurer på om kvisvik vil være billigere en Øyvind storflor. Vet at alder spiller inn her, men det er ikke det jeg tenker på der og da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 mai 05, 01:10
Det finnes også andre spillere enn disse to, keiko.

En av flere spillere som FFK ser nærmere på nå er en Svenske ved navn Bojan Djordjic (23 år), som nå spiller i Glascow Rangers.
Han er bosmanspiller nå til sommeren og er en meget rask og lovende venstreving.
Er han så god som det blir sagt, så må det være mye bedre å satse på ham, enn å bruke 4 mill. i overgangssum på Kvisvik, etter min mening.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 mai 05, 01:16
Er du sikker på at FFK ser nærmere på han, Snæbbus?

Jeg vil også trekke frem Trond Olsen igjen. Lynrask venstrekant som spiller for Glimt og U21-landslaget. Kontrakten hans går ut etter sesongen, og han ønsket jo nye utfordringer. Ikke fått med meg om Glimt har klart å overtale ham ennå. Blir sikkert ingen dyr løsning i sommer mtp at han kan gå gratis etter sesongen! En spiller jeg har veldig sans for.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 mai 05, 01:37
Endret: 13 mai 05, 01:38
Til Costanza!

Ja, jeg er helt sikker på det. Men ikke spør meg hvordan jeg vet det.
Men han er en av flere som er på blokka, slik er det jo alltid.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 13 mai 05, 07:46
Han vil nok gjøre skikkelig reklame for seg selv først før han ev. forsvinner.
Kan jo henne han vi bli så han får en sessong på nye stadion da.
Vi supportere har en oppgave å gjøre her, vi skal synge av full hals, navnet hans når han spiller så han forstår at Amerika kan vente og FFK er nå.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 13 mai 05, 09:12
Brian West er en meget god fotballspillere, misforstå meg ikke. Men dersom han fortsetter å være like mye skadet som tilfellet er for tiden, så mener jeg uansett at man bør se seg om etter andre alternativer. MERK: Hvis skadeproblemene fortsetter:)

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 05, 10:34
Opprinnelig postet av Rødhvit
Brian West er en meget god fotballspillere, misforstå meg ikke. Men dersom han fortsetter å være like mye skadet som tilfellet er for tiden, så mener jeg uansett at man bør se seg om etter andre alternativer. MERK: Hvis skadeproblemene fortsetter:)
Der er jeg helt enig, men vi for håpe at han nå er tilbake for fult

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 mai 05, 22:01
Opprinnelig postet av Rødhvit
Brian West er en meget god fotballspillere, misforstå meg ikke. Men dersom han fortsetter å være like mye skadet som tilfellet er for tiden, så mener jeg uansett at man bør se seg om etter andre alternativer. MERK: Hvis skadeproblemene fortsetter:)


Tror nok ikke at Brian West er laget for norsk temperatur. Dessuten er vel heller ikke den fysiske fotballen som spilles i Norge noe pluss. Han vil nok alltid være skadeforfulgt. Han er litt "Heggem", den godeste West.

---------------------------

Macka fra start!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 mai 05, 23:27
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
En av flere spillere som FFK ser nærmere på nå er en Svenske ved navn Bojan Djordjic (23 år), som nå spiller i Glascow Rangers.
Han er bosmanspiller nå til sommeren og er en meget rask og lovende venstreving.


Trodde han var i Man United jeg, han har vært der før ikke sant? På u20 laget dømmes eller noe sånt...

Tror du han er interesert i overgang til "lille" FFK i stedenfor Rangers da???

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 mai 05, 00:53
Endret: 14 mai 05, 00:54
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
En av flere spillere som FFK ser nærmere på nå er en Svenske ved navn Bojan Djordjic (23 år), som nå spiller i Glascow Rangers.
Han er bosmanspiller nå til sommeren og er en meget rask og lovende venstreving.


Trodde han var i Man United jeg, han har vært der før ikke sant? På u20 laget dømmes eller noe sånt...

Tror du han er interesert i overgang til "lille" FFK i stedenfor Rangers da???


Som jeg skrev så er han Bosman spiller til sommeren, men forlenger ikke i Glascow Rangers.
Han var utlånt til AGF Aarhus mens han var i Man. U, og de skal visstnok også være interessert i å få ham tilbake.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 05, 09:19

thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 23 mai 05, 23:34
Nye spekulasjoner på TV2 Nettavisen etter kampen i dag mot Tromsø. Brians agent sier at mye vil være avklart i løpet 3-5 uker om hva som skjer med Brian i løpet av sommeren. Om han blir eller forsvinner...

ash

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 05
Innlegg: 22

Lagt til: 23 mai 05, 23:37
få den mannen til å signere ny kontrakt...koste hva det koste vil!!!!!!!

---------------------------

FFK for Life......


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 23 mai 05, 23:53
ffk er to forskjellige lag med og uten west. med han på banen har vi faktisk angrepsspill.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 mai 05, 00:40
vi ER avhengige av brian.ihvertfall hvis vi ønsker å fortsette å vinne jevnt og trutt.han står nok for en god del poeng i løpet av sesongen...han nevner jo oss fansen som et argument for å bli,så her er det bare å sprite opp med tifo!!vi må bidra for at vår klart beste spiller blir værende!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3