Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget mot enga

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Stjerna(5)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 05
Innlegg: 26

Lagt til: 13 mai 05, 14:04
Poenget mitt er at keeperplassen er såpass åpen,at nå burde det være duket for Lund Hansen fra start.Du synes kanskje en tabbe er litt dårlig grunnlag,og normalt burde det kanskje være det,men plassen er som sagt åpen(etter mitt synspunkt).Lurer på hvilke signaler det gir Lund Hansen,hvis Sørlie får fortsette gang på gang,uansett prestasjonsnivå.Noe jeg tror vil forekomme denne sesongen.Det er to gode keepere som begge bør matches.Sier heller ikke at Lund Hansen bør stå fast ,men at han bør starte neste kamp.

---------------------------

En blind høne kan også finne et korn!!!!!!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 13 mai 05, 14:13
Endret: 13 mai 05, 14:33
Opprinnelig postet av dracula
Når det gjelder Pelle sitt utsagn om å kontra Enga i senk, synes jeg det sier mye om hvilke type fotball han forventer fra FFK.
Nei si heller; håper FFK spiller og kjemper seg til seier.


Selvsagt håper jeg at FFK skal spille godt og kjempe seg til seier. Men utifra det vi har sett på bortebane tidligere i år er jeg redd for at Drillo vil satse på defensiv organisering og kjappe overganger/kontringer. Kan jo håpe at et skadefritt mannskap i god form, kan gi grunnlag for bedre og mer underholdende fotball, men jeg tror ikke vi får se det på Ullevål på mandag dessverre... God Drillofotball med kjappe overganger kan jo være underholdende det, men det har vel ikke fungert optimalt sålangt i år. Så vi er nok avhengig av litt flaks denne gangen også.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 05, 14:17
Opprinnelig postet av Stjerna(5)
Poenget mitt er at keeperplassen er såpass åpen,at nå burde det være duket for Lund Hansen fra start.Du synes kanskje en tabbe er litt dårlig grunnlag,og normalt burde det kanskje være det,men plassen er som sagt åpen(etter mitt synspunkt).Lurer på hvilke signaler det gir Lund Hansen,hvis Sørlie får fortsette gang på gang,uansett prestasjonsnivå.Noe jeg tror vil forekomme denne sesongen.Det er to gode keepere som begge bør matches.Sier heller ikke at Lund Hansen bør stå fast ,men at han bør starte neste kamp.
kun om han beviser drillo at han er en å satse på.. om ikke så finner du Alex på benken

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 13 mai 05, 14:48
Sørlie hadde ikke bare en tabbe mot Brann. Han hadde en dårlig kamp. Derfor er det på sin plass med et bytte. Viktig at keeperene er på tå og hev hele tiden. Blir det statisk med Sørlie som 1. keeper, blir han lat samt at Lund Hansen blir resignert.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 13 mai 05, 14:50
Egentlig ikke så nøye hvem som står i mål..men jeg velger å tro Sørlie tar den plassen...

I forsvaret er det ikke så mye tvil..piroja er ute og helland er naturlig erstatter...

Midtforsvaret bør bestå av helland og zivkovic, som backer blir det nok blixt og berthelsen...selv om cwartec godt kunne spilt istedenfor blixt.

De siste seks plassene avhenger av om Drillo velger 4-5-1 eller 4-4-2, og om vet spiller og om han kunn vurderes som spiss..

enerly og West som vinger , ramberg, risholt og brenne sentralt med Hoås fremme høres ikke ut som noe dårlig alternativ mot enga...men Drillo har flere valgmuligheter og det blir spennende og se hva han velger ;=)

Ellers vil jeg gjerne se Mcdonald og ikke koskela og røn på en allerede defensiv benk =)

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 mai 05, 16:49
Totalt uforståelig at noen vil bruke Hoås istedenfor Ringberg utifra prestasjoner på banen sålangt i sesongen. I tillegg er Ringberg en ledertype som man trenger på banen uansett, tross måltørken.......

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 mai 05, 17:17
Endret: 13 mai 05, 17:20
Denne gang tror jeg Drillo velger dette laget:

Sørlie

Blix
Bora
Helland
Bertelsen

Enerly
Risholt
Ramberg
Brenne
Hoås

Viikmae

West tror jeg blir spart helt til 2. omgang.
Når han kommer inn, kommer vi til å gå over til 4-4-2, og da kommer en av midtbanespillerne til å bli byttet ut. Hvis Hoås får til like lite i denne kampen, som i de 3 siste kampene, er det sannsynlig at det blir ham som må ut.

Håper Mc Donald er med i troppen og at vi får se ham i aksjon i noen minutter i det minste.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 mai 05, 17:21
K Vikm er skadet og usikker på kampen

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 mai 05, 17:26
Jeg snakket med Drillo igår og da sa han at alle bortsett fra Raio blir tilgjengelige på mandag.

Har Viikmae blitt skadet på treninga idag?

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340