Husk meg
Brukernavn
Passord

søderstjerna sorti snart?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 04 mai 05, 09:12
Endret: 04 mai 05, 09:31
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050504/SISTENYTT/50504001

Var det ikke slik at Landskrona var interresert i ham i vinter?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 04 mai 05, 09:17
Litt trist at han forsvinner. I sine beste stunder var han glimrende. Men det skjedde desverre veldig sjelden. Tror jeg har lest minst 50 intervjuer der Håkan sier at "jeg er mye bedre enn dette. I neste kamp lover jeg at jeg skal prestere mitt beste". Vi får i tilfelle ønske han lykke til videre og takk for måla.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mai 05, 10:10
klart det er synd, men nå håper jeg slipper å se noe nyhet om han. Lei dette jeg. lykke til søderstjerna

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 04 mai 05, 11:09
Dette gleder meg stort å se. Dette er noe jeg har venta på i et par år!

En utrolig oppskrytt spiller! Jeg ser at han har fotball i seg og kan slå en forløsende pasning i ny og ned, men det skjer dessvere alt for sjeldent! Han har dessverre for mange svakheter og blir bl.a. ofte for vek i duellene.

For å være ærlig så er jeg dritt lei av å høre Håkan si at "jag kan mycke betre" osv. osv ("jag måste spela Champions League for at prestera....").

Nei Håkan, du kan ikke bedre - det har du bevist nå i lang tid, så nå er det vel snart på tide å ha litt selvinnsikt og se egne begrensninger.

Personlig så er jeg skuffa over at vi ikke klarte å kvitte oss med ham på et tidligere tidspunkt. Han har nok fortsatt et forholdsvis godt rykte i Sverige, så jeg tror vi kunne fått en liten slant for ham der. I stedet har han hevet lønn (dyr sådan??...) i en lengre periode og nå går han i stedet gratis. Uansett er jeg nå glad for at klubben har innsett det mange av oss har sett i lengre tid - Håkan holder ikke mål.

Hyggelig gutt, men snille gutter vinner ikke noe!!!!.....

---------------------------

Pontus


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 mai 05, 12:40
Endret: 04 mai 05, 12:40
Håkan var til tider god i 1 divisjon, men han skrøt seg selv høyt over skyene, og de forventningene vi (jeg) hadde til han er det bare å se langt etter, sorry håkan, men hvis du er så god som du skal ha det til, hvorfor ser vi det ikke?

Lykke til i en ny klubb håkan!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 04 mai 05, 12:49
det står i den artikkelen at søderstjerna kom til ffk mens vi var i andre divisjon. Stemmer det? mener og huske han var en av storfeskane vi fikk i første divisjon jeg.

Ikke akkurat noen stor sak, men jeg er bare litt bekymret for hukommelsen min.:)

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 04 mai 05, 13:03
Håkan kom til klubben foran sesongstarten i 1.div, og hans første kamp var vel i en treningskamp mot Godset mener jeg å huske. Dersom det ikke stemmer regner jeg med at noen vil påpeke det :)

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 mai 05, 13:05
Stemmer det, han kom etter andre div.

Vil bare takke for to fine sesonger med Håkan på laget, synd at han røk på skader i sesongoppkjøringene tror faktisk han kan bedre enn det han har prestert, har ihvertfall hørt mye positivt om han fra sverige. Ellers har det vært mange Norske supportere som har sagt til meg at de synes han er en god spiller.. Tror faktisk det bare er FFK publikumet som har vært kritisk til han.. Ihvertfall lykke til videre et annet sted Håkan.. En gang FFK spellær alti Fredrikstadgutt :)

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 04 mai 05, 13:24
Han kom ikke før sesongstart i 1.divisjon nei. De som har vært med fra 2.div er vel:

Steinar Sørlie
Pål Andrè Czwartek
Roger Helland
Tor Trondsen
Roger Risholt
Michael Røn (Spillte vel aldri i 2.div?)
Markus Ringberg

Det tror jeg er alle. Glemt noen? Synes det er bra at vi har med såpass mange videre. Meget bra utvikling på de spillerene.

Synes Håkan har gjort det til tider bra. Han spillte en meget god kamp mot LSK i cupen i 2003. Har også noen veldig bra mål. Borte mot Hønefoss og hjemme mot Enga i fjor. Lykke til videre Håkan.

---------------------------

Fredd


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 mai 05, 13:25
Jeg er blant de naive som alltid har hatt tro på Stjerna, og jeg synes det derfor er litt synd om han forsvinner uten å få vist seg frem......
Han har fått nok av sjanser, men om det er sant at han "aldri" har vært skadefri er det ikke rart at han ikke har prestert optimalt.
Men på den annen side er ikke FFK tjent med en spiller som går skadet i 2-3 år i strekk. Virker nesten utrolig den skadesituasjonen hans.

Lykke til videre, Stjerna!
Kommer nok alltid til å ha sansen for deg!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 mai 05, 14:00
Opprinnelig postet av Fredd
Han kom ikke før sesongstart i 1.divisjon nei. De som har vært med fra 2.div er vel:

Steinar Sørlie
Pål Andrè Czwartek
Roger Helland
Tor Trondsen
Roger Risholt
Michael Røn (Spillte vel aldri i 2.div?)
Markus Ringberg

Det tror jeg er alle. Glemt noen? Synes det er bra at vi har med såpass mange videre. Meget bra utvikling på de spillerene.

Synes Håkan har gjort det til tider bra. Han spillte en meget god kamp mot LSK i cupen i 2003. Har også noen veldig bra mål. Borte mot Hønefoss og hjemme mot Enga i fjor. Lykke til videre Håkan.


sørlie spilte vel ikke 2 div. for FFK han??

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 mai 05, 14:02
Sørlie kom til FFK halvveis ut i vår siste sesong i 2. divisjon...

Roger Helland derimot, han kom med i 1. divisjon :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 04 mai 05, 14:16
Stemmer det. Så også at Røn ikke kom før 1.divisjon.

---------------------------

Fredd


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 04 mai 05, 14:21
Ok, da er det bare å takke Søder for hans viktige bidrag til FFKs opptur, og ønske han lykke til videre!
Usedvanlig sympatisk og reflektert kar , og det er sikkert en av grunnene til at jeg også har hatt sansen for han som spiller.
Men at han alltid er skada er jo et problem. Allikevel bør han få en sjanse under drillo, nå som han er skadefri.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 04 mai 05, 15:01
Enig med "En Annen Planke". Skulle ønske det hadde gått annerledes, men innser at vi har mange som nok er bedre enn Håkan, og at han ikke har hevet laget slik det var forventet at han skulle gjøre.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 04 mai 05, 15:15
Er mer bekymret for at med å kvitte seg med de eneste venstre kantspillerene vi har hatt, Stian og Håkan, kanskje skal gjøre plass til han småfete fyren oppan`te elva. Definitivt ikke men favorittspiller.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340