Husk meg
Brukernavn
Passord

kvisvik?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 02 mai 05, 22:07
3. gangen jeg har sett ham i TV kamp denne sesongen. Igjen var han helt naken. Er det en god ide å betale en formue for en slik spiller? Noen andre som har synspunkter om dette?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 02 mai 05, 22:12
Slik FFK spiller om dagen trenger vi ikke midtbanespillere i det hele tatt...vi har jo bare forsvar og angrep.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 mai 05, 22:18
klart vi trenger kvisvik.. Tullebukker

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 02 mai 05, 22:22
Skjønte ikke svaret ditt Pk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 mai 05, 22:38
Opprinnelig postet av Pk
Slik FFK spiller om dagen trenger vi ikke midtbanespillere i det hele tatt...vi har jo bare forsvar og angrep.


kanskje derfor en ide å hente en midtbanespiller ala kvisvik???

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 02 mai 05, 22:52
Kvisvik er vel ikke helt motivert om dagen venter jo bare på overgangsvinduet åpner, så han kan spille for Fredrikstad.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 02 mai 05, 23:48
Kvisvik er i ikke i form, det er helt sikkert.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 02 mai 05, 23:58
Endret: 03 mai 05, 00:00
Vi har jo vår egen kvisvik vi jo. Bare at han spiller på høyrekanten og heter enerly. Ellers er det jo samme spilleren nesten.

Er ikke like sikker som andre på at det er kvisvik som er løsningen. Kan bli for mye av det samme med både han og enerly på laget. Greit og ha folk som slår geniale pasninger, men det er greit og ha folk å slå de til også. Så jeg kunne heller tenkt meg en annen spillertype en han. Mer en liten, rask og gjennombruddshissig type, a`la espen hoff. gjerne en som kan spille på begge kantene.

Men jeg hadde tatt imot kvisvik med åpne armer om han hadde kommet. Han er en god spiller, sett utifra norsk nivå, så kunne vi heller hatt en annen spillertype på høyrekanten om det var sånn.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 03 mai 05, 01:01
Pk mente sikkert at ballen aldri går gjennom mitdten, men blir pumpa rett opp på spissene våre, så hvorfor ha en spillende midtbanespiller. Stemmer pk?

Jeg tror Kvisvik er akkurat en slik spiller vi trenger, som kan spre trygghet og tro på at vi er gode nok til å holde litt på ballen og bygge opp angrep gjennom midten også. Det vil gi oss flere strenger å spille på, syns det blitt litt sterotypt mot Odd med ensidig oppspill til spiss og flytte laget etter.

At Kvisvik spiller dårlig nå kan jo kanskje gjøre det lettere for Brann å sleppe han til sommeren....og kanskje kvisvik allerede har mistet fokus i Brann og begynt litt sånn ubevist å tenke på spill i FFK.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 03 mai 05, 09:38
Endret: 03 mai 05, 09:39
Opprinnelig postet av Julekake
Så jeg kunne heller tenkt meg en annen spillertype en han. Mer en liten, rask og gjennombruddshissig type, a`la espen hoff.


Hoff er faktisk bosmanspiller ved sessongslutt, og Odd varsler at de kommer til å selge han i sommer hvis han ikke skriver under ny kontrakt. Kunne jo vært interesant det...Les her

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340