Husk meg
Brukernavn
Passord

poengbørsen til holters

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 00:38
må si meg veldig uenig i denne.. tor fortjener langt bedre enn en 5`er, lars petter fortjerer bedre enn en 4`er.. spilte jo bedre enn ringberg... også da; watson og søderstjerna 7???? to av ffks dårligste spør du meg.....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 01:05
Lars Petter Hansen er altfor enkel i spillestilen, og da spesielt mot lag som ligger så lavt som Haugesund. Hansen trenger rom for å være farlig, og hva utrettet Hansen som var så flott utenom straffen?

Ringberg scorer 2 mål og snur kamper, og da har han gjort jobben sin. Dermed en 6`er, selv om han er anonym i store deler av kampen.

Watson viser at han kjemper om en plass på laget. Han viser HELE TIDEN at han vil noe. Han prøver å utfordre, han er kreativ og kan legge den ene pasningen som fort kan bli til mål.

Videre er en meget sterk i kroppen og du flytter ikke på Watson i en duell. Stefaren min var på stadion i dag, og han er svoren RBK-supporter og "ex-trønder", og kjenner ikke spesielt til Fredrikstad, men Watson imponerte ham. Kanskje du har litt fordommer?

Söderstjerna ordnet straffet, samt la pasningen til Ringberg som ble mål i 2. omgang. I andre omgang var han kreativ og sterkt delaktig i seieren da han ble flyttet inn som ballfordeler.

I første omgang fikk han ingen baller å jobbe med, da det meste foregikk på høyresiden. Fredirkstadspillerne løftet ikke blikket og så ikke at stadig vekk var stjerna og Stian alene på venstrekanten.

Da har jeg delvis begrunnet, og denne poengbørsen er for øvrig diskutert med Costanza. Nå er det din tur til å begrunne, og si gjerne ifra hvis jeg skal begrunne mer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 03 jul 03, 01:12
Enig med Holters, men Lars Petter jobbet da bra? Ser litt dumt ut han er den enste med 4 :p hehehe

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 01:13
lars petter har gode mottak og bra pasninger i dag, i motsetning til ringberg som ikke får til noe... lars petter bruker også styrken og farta si i mye større grad nå enn før i sesongen, og viser at han vil noe...

tor begrunna du ingenting, ser at han ble kåra til fredrikstads beste i FB.. var jo konge bak der sammen med jørgen, begge fortjener minst 7`er...

watson fikk 4 i FB og han gjorde veldig mange gale valg, og dribler seg bort for ofte i stedet for å spille fra seg ballen, spesielt på overganger...

enig i at stjerna ble bedre da han ble flytta inn, men han hadde uvanlig mange feilpasninger i dag, og flere dårlige skuddforsøk, i tillegg til at han som vanlig er svak i duellspillet...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 01:25
Hold nå FB utenfor dette! Flere ganger de gir rare poengbørser. Nevner bare 2`er til Welton Melo mot Sandefjord? Han var den beste i angrepet vårt - bare TENK hvor tafatt det hadde sett ut uten ham.

Enig i at LP jobber bedre i dag enn på lenge, men han får ikke brukt styrken sin mot et defensivt Haugesund lag og er dermed ufarlig.

Tor Trondsen og Jørgen Pettersen gjør greie kamper, men jeg synes personlig Pettersen var den beste av de to. Flere ganger får han brukt farten han har (som ikke er helt enorm) når Haugesund kontrer og han får presset de nedover mot cornerflagget. Han var også god på hodet, men må lære seg å bli en mer "spillende stopper". Altfor ofte bare header han ballen ut, eller klinker den av gårde når han har mer en god nok tid til en rolig pasning.

I og med at jeg synes Pettersen var bedre enn Trondsen fikk han karakteren over.

Uansett så er forsvaret ufattelig svakt på de to dødballsituasjonene. I begge tilfeller er det markeringsvikt, men jeg vet ikke hvem som skulle markere de som scoret, så jeg kan ikke legge skylden på verken Trondsen eller Pettersen.

Når Haugesund først får 2-0 legger de seg bakpå, og forsvaret blir ikke akkurat satt på de helt store utfordringene.

Watson prøver og er ikke like redd som alle andre på laget til å "drite seg ut". Når man prøver, da feiler man noen ganger. Det er mye bedre å prøve å forsere og feile enn å aldri prøve.

Stjerna skaffer straffe og legger opp til et mål. Dårlig skuddforsøk? Stjerna hadde den ENESTE sjansen i 2. omgang utenom scoringene, da han klinket til etter corner, men keeperen gjorde en fantastisk enarmsredning.

(jeg ser ikke på corneren til bjørnar som går på oversiden av krysstverrleggeren og ut som en sjanse, selv om keeperen ikke var helt med på notene) :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 03 jul 03, 01:31
nja, er vel ikke helt enig jeg heller gitt Holters:

Steinar: (6)
Gjør en meget god kamp, kan ikke lastes for noen av målene, det er vel greit å si at Marcus fikser 3-2, men jeg vil jo si at Sørlie har et ord med i laget etter fantom redningen når stillingen stod på 2-2.

Pål A. (5)
Spiller altid på det gjevne, spiller sjelden en dårlig kampen. Det kan jo ikke sies at han var en av banens beste heller.

Tor (7)
Tor spiller som alltid når han er på banen en god match. Han legger ingenting i mellom i taklingene og har tiltred som kaptein på en suveren måte. Forsvaret hadde full kontroll under kampen bortsett fra de to døball situasjonene som førte til mål. Her må dog det trekkes et poeng.

Jørgen: (8)
Banens beste, Jørgen spiller med stor ro, tross hans unge alder og erfaring. I dag spilte han glitrene bak sammen med Tor. Jørgen var det lille ekstra som avgjorde farlige kontringer i mot. Han har evnen til å holde hode kalt og sette inn taklingen i riktig sekund. Tore P. skal få kjempe om plassen sin når han kommer tilbake.

Stian: (6)
Gjør en bedre kamp i dag en sist. Stian var svært god i første omgang, flink til å komme rundt på kanten som back. Og hjemmover er han bunn solid med god fart, teknikk og med en eventyrlig ro i kroppen. Synes dog han faller litt av midtveis i andre omgang.

Oluf (5)
Oluf er vel kanskje den spillern som gir 100 prosent til enhver tid. Han gjør noen ganger noen dårlige valg offensift, men når han lykkes blir det ofte farlig. Han har i de siste kampene hatt noen suverene gjennombruddspasninger, som skaper enorme rom for medspillere. Jeg synes at Watson fortjener tillit i neste kamp.

Bjønar: (5)
Som det sies, Bjørnar har hjertet uten på drakten, han er en spiller som løper og sliter. Han legger ned mye arbeid ute på banen selv om det ofte i synes så veldig godt. I dag spilte han nok en grei kamp, men jeg mener fortsatt at han har litt mer å gå på. Han dabber av litt ut i andre omgang, noe som var felles med flere spillere, kanskje det skyldes tett kampprogram.

Risholt: (6)
Hva er Fredrikstad midtbane uten Roger, en suveren Terrier som gir alt for laget, spiller en god kamp og fortjener en 6`er i dag. Men, Roger? Hvorfor ble du byttet ut? Skade eller taktiske vurderineger? Synes at det var et merklig bytte av Eggen i det det skjedde, men det kan jo ha vært en skade som sagt (Det skal jo sies at Eggens bytter nok en gang slo heldig ut da).

Håkan S. (5)
Han har vist oss i tidligere kamper hva han er god for, han viser på ingen måte det i dag. Men han er en viktig faktor i det oppbyggende spillet, han er ente sist, nest sist, eller tredje sist på ballen når den havner i nett maskene. Lager et straffespark og har et frekt skudd i stålpen. Han har de tekniske finnesene til å gjøre det lille ekstra, noen ganger blir det for vanskelig.

Lars P. (6)
Spilte vel en av sine beste kamper for sesongen, stor og sterk og jobber utrettelig, god å sikkker på straffesparket, merkelig at den med dårligst teknikk på leget tar straffer, men hva gjør vel det når den går i mål hver gang. Fortsett slik Lars og jeg er sikker på at det blir flere mål fra deg snart.

Marcus (7)
Det er vel ikke mere å si en at jeg blir overrasket. Jeg sitter på tribunen gang på gang og vrir meg i håret over hans kvaliteter som fotballspiller. I dag spiller han ikke særlig bra før det er 10 minutter igjen av kampen. Å da snur han kampen alene. HELT VANVITTIG. De første 80 minuttene fortjente en 3`er, men sett under ett. Han er en goalgetter, han er der for å skåre mål, og det gjør han.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 01:48
veldig bra poengbørs, pss!!!! veldig enig!!

og holters: watson prøver og lars petter prøver, men ingen av dem lykkes helt - hva er da forskjellen??? det skiller tross alt 3 karakterer mellom dem på din børs... og en som prøver er vel ikke god nok til å bli BB?????? holder en knapp på en av stopperne jeg...

stjerna hadde hvertfall to skudd som gikk godt over mål i andre omgang, i tillegg hadde han en periode hvor ingen pasninger stemte...

hverken straffa eller assisten til ringberg var noen spesielt god prestasjon av søderstjerna.. og hvorfor får ikke lars petter kreditt for at han satt straffa når stjerna får kreditt for å ha fått en albue i tryne???

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 02:05
Dette blir for mye kverulering, så jeg drar ikke denne diskusjonen noe videre. Poengbørsen er satt - det vil alltid være folk som er uenige.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 03 jul 03, 02:14
Hvis jeg er en av de du sikter til Holters, så vil jeg få si at mitt innlegg kun er mine tanker fra kampen, ja jeg er vel litt uening, og som du sier det, det er vel rart om vi ikke er i blandt. Jeg slår også en strek ovenfor denne ebatten, slev om jeg står for min poengbørs.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 03:08
Opprinnelig postet av pss
Hvis jeg er en av de du sikter til Holters, så vil jeg få si at mitt innlegg kun er mine tanker fra kampen, ja jeg er vel litt uening, og som du sier det, det er vel rart om vi ikke er i blandt. Jeg slår også en strek ovenfor denne ebatten, slev om jeg står for min poengbørs.


Nei da! Poengbørsen din er ypperlig den pss! Tenkte over hodet ikke på deg! Dette med "brukernes-poengbørser" er noe vi kanskje vil videreutvikle i fremtiden, og lage et gjennomsnittssystem. Vi får se!

Poengbørsen din var gjennomtenkt og godt begrunnet, så var ikke deg jeg tenkte til. Jeg tenkte mer på den tennisaktiviteten ajg og jeg holdt på med :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 13:04
Ok, vi setter strek over det holters... jeg var uenig med deg på noen punkter, og tok det opp her for å diskutere det og høres andre mening...

Da er vi venner igjen.... ;)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jul 03, 16:36
OK. Det er vel undertegnede som delvis er ansvarlig for poengbørsen på ffksupporter.net denne runden, og jeg har ingen problemer med å forsvare den.

Egentlig hadde jeg tenkt til å starte en tråd her i dag med tittelen "hva feiler fb?" etter å ha lest og ledd av børsen deres i dag - men jeg tar det heller her.

Etter mitt syn dominerte FFK denne kampen så og si fra start til slutt. FKH la seg langt tilbake på banen, og dermed kunne vi trille ball og skape en del - det ble derimot mer "nesten-sjanser" enn 100%-sjanser, takket være ubesluttsomhet i siste ledd. Mitt poeng er; vi har ballen klart mest og spiller bra fotball, og det er midtbanen vår som skal ha kreditt for det! Vi er totalt overlegne på midtbanen til tider, og da synes jeg det er latterlig av FB å gi hele midtbanen svak karakter (og samtidig mene at Lars Petter Hansen spilte bedre enn Watson fortoner seg som en gåte for meg - men jeg fikk nå hvertfall en god latter til frokosten...)

Midtbanen spiller for spiller;
Olof Watson - etter mitt syn kanskje vår beste spiller i denne kampen. Riktignok hadde han et par feil som kunne ført til farlige FKH-overganger, men ved disse anledningene klarte han å gjenvinne ballen etter heroisk innsats og sånn sett gjøre opp for feilen. Hvis ikke er han flink til å fostyrre motspilleren nok til at han ikke får noe ut av situasjonen. Ikke bare spilte Watson med oppoffrende innsats, han er også teknisk begavet og flink til å slå kreative pasninger. Han hadde mange flotte pasninger som åpnet opp FKH-forsvaret - dessverre klarte ikke Hansen/Ringberg å utnytte dette videre. Husker minst to pasninger som var så nydelig at jeg nærmest fikk frysninger på ryggen... Og mens jeg husker det, et eksempel på Watsons` fantastiske innsats i denne kampen; FFK kjører en kontring og Lars Petter Hansen får ballen på egenbanehalvdel på venstresiden, han gjør en herlig jobb og slår en lang pasning i blinde skrått oppover mot høyre hvor han håper å ha en medspiller. Sannheten er at ingen FFK-spillere er med i angrepet, men bakfra kommer Watson som en kanon og klarer faktisk å vinne ballen etter et sinnsykt langt løp - og få hadde nok trodd vi skulle kunne vinne den ballen. Få andre ville i det hele tatt ha løpt på den ballen....

Roger Risholt - Ganske ujevn denne kampen, men viktig ballvinner for laget - dessverre svakere i avleveringene. Er svært delaktig i at vi styrer midtbanen og er dirigent i første omgang. Minuset - både for han og de øvrige sentrale spillerne - er at de vinkler spillet altfor ofte ut mot høyre og for lite mot venstre. Selv om Watson er god på høyresiden, så er det ikke riktig at 80% av angrepene skal starte på høyresiden. Bare se på forrige kamp mot Moss; tror Stian Johnsen fikk to baller i lengderetningen i 1. omgang da mens han spilte ving... Nå trekker riktignok Söderstjerna mye inn sentralt og dermed har vi dårlig med spillere offensivt på venstre, men kan en grunn til at han trekker så mye inn være at vi vinkler spillet altfor lite ut mot venstre? Etter å ha sett de siste kampene, sitter jeg med den følelsen. Söderstjerna er en spiller som er best når han har mye ballberøring, det får han dessverre ikke på venstresiden. OK, tilbake til Risholt - han er ikke like dominerende som vanlig, men likefullt gjør han en god jobb og undertegnede undret seg litt da han ble byttet ut. Riktignok gikk jo det bra...

Bjørnar Johannessen - Herlig spillertype. Kom på mange løp, men det ble mye nesten i denne kampen. Har en ganske "enkel" spillestil med et begrenset teknisk reportoar, men er likefullt veldig delaktig i finessespillet vi til tider imponerer med på midten. Bra innsats og vinner en del baller, men gjør også en del pasningsfeil. Uansett; en god kamp av Bjørnar, selv om han har gjort ting bedre tidligere.

Håkan Söderstjerna - En av hans bedre kamper på stadion. Får mer ballberøring enn tidligere og forsvinner ikke så mye ut av denne kampen som han har gjort før. Har en del kreative og gode stikkere fremover - men også en del feil. Det mest positive er likevel at han ikke forsøker på for "smarte" og vanskelige løsninger defensivt og på den måten skaffer motstanderen sjanser, noe han har hatt en tendens til i de foregående kampene. Har også innsatsen og ofte delaktig i scoringer - også i dag. God kamp.

Det var midtbanen. Noen korte ord om angrepet:
Markus Ringberg scorer 2 mål og sørger for at vi vinner. Det holder vel? Vinner en del dueller selv mot FKHs sterke stoppere, selv om Koch ofte har god kontroll på ham. Likevel er han dødelig effektiv og på den måten fosvarer han meget godt en 6`er. Lars Petter Hansen scorer også (på straffe), men en spiller som har sitt rykk som største styrke fikk lite til der. Han har et veldig begrenset teknisk reportoar og er svak i lufta, begge deler ble veldig avslørt i en kamp vi fører mot etablert forsvar. Da får han lite rom til å utnytte hva han er god på, og kommer sjeldent gjennom. Er kanskje bedre defensivt enn offensivt faktisk. En OK kamp.

Forsvaret er relativt solid. FKH spiller seg til få - om ingen (?) - målsjanser foruten dødball. Og scoringer imot på dødball kommer gjerne av individuelle feil, og kan ikke lastes forsvaret generelt. Pettersen og Trondsen hadde god kontroll sentralt (Trondsen kunne kanskje fått høyere score), mens både Stian Johnsen og Cwartek hadde grei kontroll på backene, men bidro for lite offensivt slik kampbildet utviklet seg. Vi gav dessuten FKH litt for mange frispark i farlig posisjon og unødvendige cornere. Som også Holters sier: Jørgen Pettersen - og andre - er noen ganger litt for lite ballsikre på egen banehalvdel under press. Når det er sagt så leverer forsvaret generelt en ok til bra kamp.

Essensen i innlegget mitt er: midtbanen var vår klart beste lagdel, og det er da naturlig at disse spillerne belønnes med høyest score. Det er pga midten vi styrer kampen og spiller mye god fotball. At FB og andre mener noe annet, får være for deres regning...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 jul 03, 17:57
Veldig enig i costanza her.:ffk:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 17:59
Men hva kommer det seg av at både FB, flere andre her på forumet, og ikke minst Eggen selv (som faktisk bytta han ut) synes at Watson ikke var spesielt god da???

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 18:02
Det kan jo være en minimal mulighet for at han kanskje ble byttet ut av den minimale muligheten for at han kanskje var sliten?

Risholt ble også byttet ut vet du... Og hva med Bjørnar?

Håpløst argument ajg :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 18:07
risholt var skada, bjørnar gjorde heller ingen spesielt god kamp, selv om jeg synes han var noe bedre enn watson...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 18:08
Risholt er ikke skadet. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 03 jul 03, 21:59
Syntes Watson åpnet matchen litt dårlig
men spilte seg opp etter hvert.
Jobber bra og jeg håper han får orden
på venstreslegga snart.
Grunnen til at han ble byttet ut kommer vel av at han spilte b-match
på mandagen før.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 jul 03, 22:46
Ajg, grunnen til at Watson ble bytta ut var nok fordi han hadde jobba utrolig mye og løpt mer enn noen annen på banen... Derfor er det lov å bli sliten.. Så jo mot slutten av Strømsgodset kampen også, da han ba om å bli bytta ut fordi han var helt pumpa...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 22:49
Risholt var usikker før matchen med stiv muskelatur... ingen annen grunn til å ta han ut, hvis ikke er eggen komplett idiot, og det er han ikke... må huske på at kampprogrammet er tøft nå..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 jul 03, 22:50
Tapte ikke så mye som man skulle tro på at Risholt gikk ut da, han spilte tross alt ingen stor kamp, og midtbanen fungerte godt uten ham... Stian skapte jo masse på kanten...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jul 03, 22:51
Man tar ikke ut en i utgangspunktet viktig spiller når kampen står og vipper for å spare ham... Det sier seg selv.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 jul 03, 22:54
Nei, men i ettertid kan man jo ikke si så mye negativ om det byttet, kan man vel? Stian skapte jo en hel masse fart og snurrepipperier på kanten :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 22:56
så han ble bytta ut fordi han var dårlig da altså??? trukke det.... han hadde sikkert problemer..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 jul 03, 22:58
ajg, man trenger ikke bytte ut spillere bare fordi de er dårlige eller skada... Roger ble bytta ut fordi Eggen skulle ha Stian opp på midtbanen, og i ettertid ser vi jo at det funka helt suverent!! Hva klager man egentlig på? :confused:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jul 03, 22:58
Eggen ville vel heller ha Stian fremover på banen for å skape mer trykk offensivt der og en som kunne utfordre sidebacken deres mer med fart, i tillegg ønsket han kanskje en mer offensiv og gjennombruddshissig sentral midtbane i slutten og trakk Söderstjerna inn. Også mulig at Risholt rett og slett var kjørt, eller at Eggen ikke var fornøyd med han.

Jeg stusset for øvrig over byttet der og da, og regnet således med at det var skade - men reaksjonene i ettertid tyder på at det ikke var faktum. Heldigvis ordnet deg seg til det beste!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 jul 03, 22:59
Tyder på at vi tenker likt her Costanza.. Var jo uansett gøy å høre publikumsreaksjonen, for Roger er nok en spiller som vanligvis ikke kommer til å bli bytta ut dersom han ikke er skada eller dårlig...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 23:00
argh, hvor mange ganger må jeg skrive dette??

Roger Risholt sliter med restitusjonen, altså mye syre i beina og blir dermed fort stiv. Han får mange smeller som fører til mye syre.

Han tåler ikke å spille tre kamper i uka!

Han fungerte ikke helt toppers og ble stivere under kamp, og dermed ble han byttet ut.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 23:01
jaja, det er ikke noe mer å diskutere... men hele stadion reagerte jo på det byttet, meg selv inkludert, og jeg synes fortsatt det er litt rart at man tar ut en av lagets viktigste spillere... men, men det ordna seg jo!!! :ffk:

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 jul 03, 23:02
Holters, er du sikker på at han var skada? Virka jo ikke sånn, han var jo irritert når han ble bytta ut...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 23:04
Skada er da ikke det samme som stivhet patrio44!! JA, jeg er 110% sikker på dette.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 23:06
hvordan vet du dette?? har du snakka med han??

kanskje dette bare var taktisk spill av eggen bare for å vise risholt hvem som er sjefen og at han ikke skal tro at han er helt konge...??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 23:08
Herregud dere. Jeg snakker med spillerne etter hver eneste kamp, og jeg har snakket med Harry Hansen, Eggen og Risholt. Var det noe mer?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 jul 03, 23:09
Holters, og alle dere andre.. Tror vi skal avslutte denne tråden med å si: Vi tror på deg Holters ;)

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 23:13
ok, sjef!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 jul 03, 23:15
takker...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 jul 03, 23:17
Altså, er ikke meningen å virke "sjefete" eller opphisset, men når jeg sier det samme 5 ganger uten å bli trudd, ja, da begynner det å gå meg på nervene.

Slike ting som "hvorfor ble Risholt byttet ut?", "Hvorfor tok du ut Watson?", "Stolt av fintene til Trondsen", osv er spørsmål jeg stiller etter hver kamp, og da får jeg høre slik ting som jeg nå skriver.

Når dere da overanalyserer alt og ikke vil høre på, da må man ta frem teskjeene og trykke det inn :)

Risholt måtte stå over en kamp pga stivhet. Han ble byttet ut mot Hønefoss pga stivhet, osv, så ja, han sliter veldig med restitusjonen og stive bein.

Han tåler ikke mange kamper i uka!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 23:33
Det er helt greit, holters... jeg skal prøve å skjerpe meg litt i framtiden..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340