Husk meg
Brukernavn
Passord

Kristen Viikmäe... god/dårlig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 25 apr 05, 23:46
Endret: 25 apr 05, 23:48
Hva er folkets synspunkter når det gjelder Kristen Viikmäe?

Er ikke sikker, men mener at han er kun på lån frem til sommeren og da kan vi bestemme oss for om vi vil skrive kontakt.
Han sa også selv at han var villig til og vise seg frem.

Mitt synspunkt er at han har vært en skuffelse og kanskje FFK burde se seg etter en erstatter?

Er det bare jeg som er helt blind, eller utretter han mye på banen?

Dette er kanskje litt tidlig å svare på enda, men da vil jeg ha deres meninger til nå.

---------------------------

..::FFK::..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 apr 05, 23:49
Håper liksom i det lengste at grunnen til at han kun er på lån til sommeren er at Kvisvik kommer da, slik at Viikmäe reiser hjem, men det er vel et skudd i blinde...

Han har vel ikke overbevist for å si det sånn. Men litt tidlig å si etter så kort tid.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 apr 05, 23:53
Han har langt ifra overbevist, men har ikke akkurat hatt lette arbeidsforhold heller...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 apr 05, 23:56
jeg er skuffa!!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 apr 05, 23:56
har vel ikke fått så ille mye spilletid at det gjør noe, men mot lyn synes jeg han klarte seg ok, det lille han spilte mot vikimg var vel også sånn passe, men noen super spiller er han definitivt ikke...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 apr 05, 23:59
Endret: 26 apr 05, 00:00
Er litt tidlig å uttale seg. Han har jo ikke spilt så mye, og har stort sett blitt tildelt en ganske uvant rolle, eller i hvert fall ikke den rollen han trives og er best vant med (som er midtspiss).

Når det er sagt så skjønte jeg helt ærlig ikke hvorfor FFK lånte han. Låneavtalen kostet FFK 100.000 kroner + lønn, og det må være lov å spørre seg om det er vel anvendte penger. Men selv om jeg hele tiden har vært skeptisk til Viikmae-lånet og ennå ikke er overbevist, skal jeg la han få en stund til på seg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 26 apr 05, 00:21
Mot lyn spilte han vel en kamp midt på treet. De andre kampene har bare kommet inn på slutten og jobbet som en gud. Vanskelig å komme inn sånn. Synes han var frisk når han kom inn mot rbk.

Så den siste treningskampen før serien mot kamma, der ble jeg litt imponert. Viste at han hadde bra fart, dribleferdigheter og god i lufta. Ganske komplett spiller.

Er uenig at det er bortkastet penger. Hvis han får prøve seg fra start i 4-4-2 framover tror jeg han har mye mer inne enn hva vi har sett.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 apr 05, 09:12
Mot Lyn så det ut som om han gjemte seg litt og tok ikke initiativet. Slik så jeg det i hvretfall. Viking kampen overasket han som bare det. Det lille han spilte fikk vi sett både farten og teknikken. Mot rosenborg igjen ble han litt fosiktig. Det ser ut som om han er redd å vise seg frem i viktige situasjoner og trives heller om å jobbe i bakgrunnen. Hadde han vært litt mer offensiv og agresiv i enkeltsituasjoner kunne det blitt ferlig for Rosenborg. Tenker spessilet på 2-3 miss i RBK forsvaret i hvor både Hoftun og Basma spilte ham nesten helt alene mot Johnsen.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 26 apr 05, 14:25
syns han har skuffet i alle kampene.
Tilførte ikke laget noe mot Lyn, virket litt uvenn med ballen, og valgte gale løsninger. Mot Viking husker jeg ikke hva han gjorde, så det var sikkert helt midt på treet. Mot RBK hadde han flere gode muligheter som han skuslet bort med dårlige pasninger, samt at han skapte flere farlige overganger for RBK. Var det noe vi ikke trengte i den kampen, så var det vel overganger i mot.

Han var vel ikke alverden i landskampen mot norge heller? Men her så jeg bare 20 min, så jeg vet ikke hvordan han spilte utover de 20 min.

På tide at han viser seg frem nå.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 26 apr 05, 15:57
Skulle akkurat lage lik tråd selv..Synes vikmae taper for mange dueller og gjemmer seg litt bak motstanderen og er ikke tøff nok når det gjelder..Vet ikke hvilken rolle han er best i ,men mener han bør ut til sommeren om ikke jobben gjøres betraktelig bedre..Syns han var svak mot Lyn

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 apr 05, 12:16
Husk at han ikke har vært i klubben lenge da. Ham må få tid til å bli kjent med hvordan gutta spiller. Slikt tar tid. Jeg tror han kan slå til hvis vi ikke mister troa på ham :)

Ellers må jeg innrømme at han ikke har spilt all verdens. Men god til å jobbe er han!

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 apr 05, 13:35
Vil ikke si at han har imponert noe mer en Håkan. Selvfølgelig håper jeg at begge slår til.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 30 apr 05, 18:34
Opprinnelig postet av Carlsberg
syns han har skuffet i alle kampene.
Tilførte ikke laget noe mot Lyn, virket litt uvenn med ballen, og valgte gale løsninger. Mot Viking husker jeg ikke hva han gjorde, så det var sikkert helt midt på treet.


Jeg kan minne deg på en ting han gjorde mot Viking. Han hadde en kjempesjanse til å skåre - han kastet seg frem på et innlegg, som keeper med nød og neppe fikk fistet bort fra målstreken. I følge avisene var det Hoås som hadde denne sjansen. Jeg så kampen på TV og kan bekrefte at dette var Viikmae. Så da vet du ihvertfall om en ting han gjorde mot Viking :D

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 apr 05, 22:37
da tror jeg du så på feil kamp RC2

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 01 mai 05, 07:48
Har vært en god arbeidsmaur etter at han har kommet inn.!! God løpskvalitet og bør kunne vise seg fram i dag, hvor FFK ikke legger seg bakpå. Passer også inn i Drillos overganger. Holder Wiig ute av laget.
Kjøp ham !!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 01 mai 05, 10:09
Synes Vikmae har gjort en god figur. Høy arbeidsmoral, sterk og rask. Viktig å ha ham som alternativ til West på topp.
Til FFK1903: Vikmae har vel vært mye bedre enn Kvisvik så langt i TL? Har sett to Brannkamper på TV. Der har Kvisvik glimret med å være usynlig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 01 mai 05, 14:12
Endret: 01 mai 05, 14:14
Opprinnelig postet av Klokan
da tror jeg du så på feil kamp RC2


Jeg har sett kampen i opptakk og kan si med 100% sikkerhet at jeg og RC2 har hvertfall sett samme kamp.......det var altså uten tvil Viikmae som stupte frem og holdt på å score.....Hoås var på første stolpe og han nådde akkurat ikke ballen som så gikk videre til Viikmae, så den skal han hvertfall få.

Ellers så syns jeg ikke han har imponert på noen måte ennå, men så har han heller ikke fått mange sjansene. Men han jobber bra og virker på hugget, så har en følelse av at han kan få et lite gjennombrudd som spiss mot Odd i dag!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 01 mai 05, 21:39
I dag mot Odd synes jeg Viikmae gjorde en meget god kamp. Så lenge West er skadet trenger vi han.

---------------------------

Fredd


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 01 mai 05, 22:22
Viikmae var veldig god i dag, håper han fortsetter slik. Da kan han bli en nyttig kar.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 mai 05, 22:25
veldig imponert over han idag ja. synd han ikke fikk tåa på ballen på slutten der..
men absolutt godkjent idag. på en ellers mørk dag.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3