Husk meg
Brukernavn
Passord

spillervurdering FFK-viking

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 apr 05, 22:58
sørlie 8
knallgod kamp av steinar.viser at han fortjener plassen med flere gode redninger.kommuniserer flott med forsvaret som er meget viktig.

bertelsen 5
varierer kraftig i prestasjonene.alt for mange grove feilpasninger på egen banehalvdel,som fort kunne resultert i viking mål.spiller seg opp ved gode og kloke taklinger.lite med offensivt.

zivkovic 9
hvilken kamp av BORA!fantastisk spiller å ha bak i en slik kamp.enestående i alt han foretar seg.nøytraliserte østenstad,sigurdsson og senere kovacs!

helland 9
må innrømme at helland overrasket meg positivt.fantastisk kamp av bergensern!trondsen klart 3valg i øyeblikket.taklet og vant masse dueller!

czwartek 6
syns sidebackene skuffer litt idag.lite med offensivt og noe usikkert spill defensivt.kom inn på kort varsel så OK.

enerly 8
strålende kamp så lenge han orker.2målgivende og er en kreativ spilletype vi er avhengig av.spiller godt på små flater.kremfot!!

risholt 6
roger på godt og vondt idag.tidsvis meget god,for så å forsvinne helt.blir litt løpende i mellom.regener med at han kommer sterkere tilbake!

brenne 8
simen slet i 1omg.ble løpende alt for mye i mellom.innsatsen dog uplågelig.gjør en enorm 2omg med blant annet en fin scoring.bra kondis!!!

ramberg 7
positiv kamp av ramberg.han er veldig ballsikker og tacklingssterk.jobber og sliter.perfekt kamp for hansi å delta i.

hoås 7
mannen eier jo flanken i store deler av 1omg.med flotte teknikk,innsats og nydelig scoring!blir borte i 2omg,men jobber ihvertfall bra.god hjemmedeby!

ringberg 7
legger ned en voldsom arbeidsinnsats for laget!vinner mange dueller og har et enormt arbeidsareal.spiller god pasningsfotball.kom til få sjanser men.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 18 apr 05, 23:03
Hehe, er du i en skikkelig seiersrus, bateman?:ffk:

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 apr 05, 23:05
Noe raus med poengene etter en kamp som sjefen selv kaller "middelmådig av FFK" ?

hehe.

Men for all del! Deilig med tre poeng. Vår spillervurdering kommer senere i kveld/natt/noe.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 apr 05, 23:10
Sørli får ikke noe mer enn 5

Klovn

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 apr 05, 23:24
hehe.kanskje litt raus ja:cool: men det var ikke SÅ dårlig som drillo skulle ha det til.tar ALDRI av foran kamera(med unntak av en viss kamp i Marseille:D)
var mye bra å spore også.spesielt defensivt var vi gode.knallhard jobbing og markering av spillere.synes gutta utover i kampen kom godt opp i viking spillerne.sørlie klovn??argumenter?hmmm.spøk kanskje?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 18 apr 05, 23:52
Greit nok, Sørlie hadde et par gode redninger, og er flink til å bruke kjeften med tanke på å få ut laget osv..

Uansett, sånn som han holder på med utspark/kast i dag er rett og slett for dårlig. Helt håpløst til tider. En keeper i tippeligaen, ja i hvilken som helt divisjon egentlig, bør kunne klare å treffe en fotballbane ved utspark/kast. Det er jo rett og slett å gi bort ballen...

Klarer man ikke ta en 5-meter så finns det andre på laget som faktisk gjør det.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 apr 05, 00:08
helt enig i det mayadan.slik har det alltid vært med sørlie.hvor vanskelig kan det være å trene utspak fra 5metern??!!

men gutten gjorde en knallkamp idag,får håpe det blir en skjerpings på utspill utover i sesongen!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 apr 05, 00:15
for å forsvare steinar litt så er det vel ikke det å treffe ut på banen som er problemet. saken er at han garantert har fått beskjed om å slå ut på venstre side hvor hoås skal vinne duellen, men han klarer ikke å treffe hoås. derfor ser det bare dumt ut når han sender ballen ut sidelinja i stedet..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 apr 05, 00:22
Dagbladet gir dette til ffk spillere

steinar 6

Trond Erik Bertelsen 5

Pål Andre Czwartek 4

Roger Helland 5

Bora Zivkovic 7

Hans Erik Ramberg 6

Roger Risholt 6

Simen Brenne 6

Dagfinn Enerly 7

Øyvind Hoås 6

Markus Ringberg 6

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 19 apr 05, 00:22
Selvom han skal treffe Hoås så minnes jeg at han har hatt det problemet før Hoås kom til klubben også!

Det virker som han skal kline til hver gang. Slå hardest og lengst mulig hver gang. Kanskje Hoås skulle kommet 5-10 meter lengre ned så kan han Sørli ta bort litt av krafta så kanskje han blir mer treffsikker?
Det må jo være bedre å vinne ballen litt nærmere midten enn at den skal gå utover sidelinja hver gang!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 19 apr 05, 00:34
Endret: 19 apr 05, 00:36
sørlie 6.
- Slurvete igangsettinger - men gode og viktige redninger mot slutten drar opp.

bertelsen 5
- En litt nølende start, spiller på seg selvtilitt og har full kontroll i resten av matchen. Spiller på det trygge.

zivkovic 7
Roen til Zivkovic er vel hans store egenskap. Spiller med trygghet og autoritet. En stor spiller som Egil Østenstad er store deler anonym pga. Boras ferdigheter.

helland 6
Spiller godt sammen med Bora, og deres komplementere ferdigheter er viktige. Helland går i duellene, mens Bora faller av. Nok en god kamp.

czwartek 4
- Kommer aldri inn i kampen. Det hele blir bare greit. Sliter litt med Kopteff på kanten, men nå skal jo det sies at Kopteff ikke er noen hvilken som helst.

enerly 6
En viktig brikke i årets FFK lag, slår ofte assisten til målene. Hans kreativitet og den eminente kremfoten er absolutt til stedet, selv om han forsvinner i perioder.

risholt 4
Jobber alltid iherdig, men det var ikke Rogers dag i dag. Mye gikk på tverke. Roger er vel den som er lengst unna sitt toppnivå i dag. Jeg synes at våre fem på midten burde hatt mere kontroll i større perioder.

brenne 5
Simen løper og løper, ofte mye i mellom. Har han dagen skal man lete lenge etter noen som er bedre. Hans gode fotballforståelse gav ham et flott mål i dag, samt et poeng bedre på børsen.

ramberg 7 BB
God kamp av Ramberg, viser at han absolutt holder tippeliganivå. Jobber, sliter og takler samtidig som han går på dybdeløp. Mannen har alt, god teknikk og en enorm spilleforståelse. Gleder meg til fortsettelsen.

hoås 6
For en teknikk, herjer tidvis med sine motspillere, vant samtlige dueller i lufta. Vakkert mål. Den nye publikumsyndlingen på stadion mon tro?

ringberg 7
Det er spilleren for laget, kapteinen som går foran, med 100 % innsats. Oppoffrende og god, det eneste som manglet var målet. Men det kommer når han spiller slik som ha gjør.


Ps.

- Våre kanskje to beste spillere på høstsesongen er skadet (West og Raio)

- Yerland bør snart få debuten.

- Vi har solid benk i form av (Wiig, Kristen V. , Koskela, Peters)

Dette lover bra folkens. I fjor fryktet jeg RBK, nå fryker RBK oss.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 apr 05, 01:04
Når Roger blir tatt av merker man at Viking kommer mere med i kampen, han er flink til å forstyrre ballfører som gjør det vanskelig å komme med efektive og gode avleveringer, han vinner ikke ballen så mye idag, tror dette kan være fordi han og Hansi bytter veldig på indreløper og sentrale midtbane rollen, men uansett så vil jeg ikke kritisere han snarere tvert imot, er enig med at hoås er flink med ballen, men kan være bedre å satse på passning fremfor dribling uansett fikk han en sinsyk debut.. Skal bli arti og se om ikke FFK klarer å ta poeng mot ett RBK som ikke virker samspilte om dagen.. Tror det er lettere å ta poeng på lerkendal nå en om 3 uker..:ffk:

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 19 apr 05, 01:48
Har fb sett sammme kamp som oss hvordan i huleste går det ann å gi Dagfinn en 4er ??
Nå må noen se å banke litt fotball forståelse inn i hodet på de h.... folka

---------------------------

1 plass. 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 apr 05, 01:53
Endret: 19 apr 05, 01:53
Helt vanvittig å gi Enerly 4 etter denne kampen. Han var arkitekten bak begge målene, hadde drøssevis av fantastiske dødballer og ellers flere fine pasninger og initiativ i kampen. En usedvanlig viktig spiller for oss fremover på banen. Etter å ha sett kampen både på Stadion og på video etter å ha kommet hjem, så er det ingen tvil om at jeg sitter igjen med et inntrykk av at Enerly nesten er uvurderlig for oss. Utrolig god og presis høyrefot. At han får 4 i denne kampen er latterlig - men så er jo også FB-børsen latterlig i seg selv...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 apr 05, 02:00
dette er nettavisen.. er den bedre da ?

5 Steinar Sørlie (4)

2 Pål André Czwartek (3)
24 Bora Zivkovic BB (6)
5 Roger Helland (5)
4 Trond Erik Bertelsen (4)

8 Dagfinn Enerly (6)
3 Roger Risholt (4)
7 Simen Brenne (5)
15 Hans Erik Ramberg (6)

10 Øyvind Hoås (4)
19 Markus Ringberg (C) (5)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 apr 05, 02:01
Endret: 19 apr 05, 02:02
Den korrekte, beste og helt rettferdige børsen finner dere som alltid på ffksupporter.net. Det burde dere da vite nå :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 19 apr 05, 03:31
Jeg synes Bora og Hoås var best i dag. Sørlie sine utspill vil jeg nesten kalle skandaløse. Det ble en komedie ut av det hele. Dagfinn er uvurdelig på dødballer, men ellers synes jeg det var ganske labert i dag. Han kan mye bedre!

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


fru stadion

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 apr 05
Innlegg: 8

Lagt til: 19 apr 05, 07:45
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Har fb sett sammme kamp som oss hvordan i huleste går det ann å gi Dagfinn en 4er ??
Nå må noen se å banke litt fotball forståelse inn i hodet på de h.... folka

---------------------------

fru stadion


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 apr 05, 09:08
Synes Sørlie`s ikke fortjener mer enn max 4. PAC bar preg av manglende matchtrening, mens de tre andre i forsvaret var glimrende. De tre sentralt på midtbanen slet med å få tak i midtbanen(mye gikk i sekken til Hangeland). Enerly er god, mens Hoås er mer spektakulær enn god. Ringberg jobber heltemodig. Han virker bedre trent, og dermed sterkere i forecheckingen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


katta

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 39

Lagt til: 19 apr 05, 09:19
synes faktisk nettavisens børs stemmer bra jeg. Bora som man of the match, og enerly + Hansi som våre beste med Markus og Helland like bak.
Markus gjør en utrolig "jobbe-kamp", og det er bare målet som mangler, men det kommer( var jo utrolig nær når han drar av 3 mann innenfor 16m og skyter via et vikingben og rett utenfor).
Hoås gjør enkelte utrolige ting med ball,men det blir ofte en for mye. Blir litt lite konstruktivt ut av det, og det ender litt for ofte med at han mister ballen, eller en støttepasning, men for all del, han kan bli meget bra.

Jeg tror dette kan bli Knallbra når samspillet sitter 100%, og guttæne holder i 90 min.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3