Husk meg
Brukernavn
Passord

raio kan miste vårsesongen:(

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 apr 05, 00:30
Endret: 16 apr 05, 00:31
regner med at dere leser avisa og har fått med dette. men faen meg kjipt om vi må vente så lenge:( hvordan går det uten raio da?

ellers gledelig at han gir uttrykk for at han trives i byen og ønsker å bo her i mange år.. ingen garanti for at han ikke blir solgt, men skulle det verste skje, får vi kanskje en bra sum penger for han.. :)


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 apr 05, 10:00
Forferdelig trist lesning......

Nå tåler vi ihvertfall ikke flere skader på midtstoppere.....

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 apr 05, 12:14
her snakker vi desverre tap av flere poeng folknes....raio er kanskje vår aller viktigste spiller.og det han har prestert på eget gress taler for seg selv.men får satse på at trondsen får en ny vår!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 05, 15:31
Endret: 16 apr 05, 15:33
må si at jeg ikke er like bekymret for dette nå som jeg var i fjor høst, hadde raio blitt skadet da hadde nok ikke FFK klart seg, men utifra det jeg så i kampen mot lyn, så er ikke stopper paret bora og hellan så ille det heller, nå kommer jo også trondsen tilbake! Tror uansett vi går en lys vår i møte, men... blir trondsen, helland og ikke minst bora skadet.... da blir jeg redd!


EDIT: selvfølgeli er det ille at en spiller som raio blir skadet, men vi har passe gode erstattere i hellan og trondsen...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 apr 05, 15:44
Mener at Trondsen og Helland ikke når Rajo til knea engang, husk vi har spilt en kamp.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 16 apr 05, 15:47
Nå får endelig folk sett at det faktisk er bora zivkovic som er laget beste midtstopper. Eller ihverfall den som er viktigst.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 05, 15:55
Opprinnelig postet av Julekake
Nå får endelig folk sett at det faktisk er bora zivkovic som er laget beste midtstopper. Eller ihverfall den som er viktigst.


ganske enig med deg julekake! men raio er også en viktig spiller da! men han kan nok fint erstattes i noen kamper av trondsen og helland! men det beste er selvfølgeli stopperparet bora-raio!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 apr 05, 12:32
Endret: 20 apr 05, 13:53
Ser i hvert fall ut som han slipper å opereres, dog, den artikkelen ga ikke meg mye informasjon...


Ingen operasjon for Piiroja

Nå var visst hele artikkelen på plass og, ikke bare overskriften :)

Han blir i hvert fall ute en god stund uansett, etter neste behandling skal han ikke trene på to uker, så da mister han vel en god del kamper vil jeg tro. Utrolig synd, men ser ut som Helland kommer seg i hvert fall, og vi har jo også Trondsen på lur...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 20 apr 05, 13:22
Opprinnelig postet av Patrioten
Mener at Trondsen og Helland ikke når Rajo til knea engang, husk vi har spilt en kamp.


Er ikke enig med deg Patrioten. Det er stor forskjell på FFK anno 2005 og FFK anno 2004 (les før Raio, Bora, Dagfinn, Wade og Alexander kom).

Hvorfor?

1. Når alle disse spillerene kom spilte FFK med press om å overleve i tippeligaen, og vi trengte hardt og kontant forsvarspill. Det leverte Raio til de grader, og var vel kåret til banens beste 4-5 ganger. Selv syntes jeg Bora var vel så god, men Raio stjal overskriftene etter som han hadde et mer oppoffrende spill og således ble en publikumsfavoritt.

2. Nå har FFK et mer organisert defensivt spill, hvor Roger og Bora har vært outstanding spør du meg. Selv så synes jeg at Roger har imponert stort i de 2 første kampene, og tror ikke hverken Tor eller Raio automatisk får tilbake den plassen med det første.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 20 apr 05, 14:08
Opprinnelig postet av oleberg
Selv syntes jeg Bora var vel så god, men Raio stjal overskriftene etter som han hadde et mer oppoffrende spill og således ble en publikumsfavoritt.


Helt enig. Bora fortjener minst like mye skryt som Raio fikk.
Ellers syns jeg Helland har spilt veldig bra hittil, og syns forsåvidt han gjorde det ifjor å. Men da spilte han jo bl.a sammen med Jørgen P. og han var ikke god nok. Jeg tror nok ikke Helland er ledertypen i forsvaret, det er derimot Bora(og Trondsen) og derfor passer han godt sammen med dem...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 apr 05, 15:02
Nå har F-B.no endelig oppdatert artikkelen om Piiroja og det at han slipper operasjon. Likevel ikke så lystig lesing:

"Raijo Piiroja er fortsatt langt unna å spille tippeligafotball, skaden i foten er ikke leget, og ingen kan si hvor lenge midtstopperen må se kampen fra tribunen.
- Vi velger ikke å operere. Ingen kan garantere at resultatet blir vellykket. Dessuten kan rehabiliteringen ta lang tid - tre måneder, seks måneder eller kanskje hele sesongen, sier FFK-lege Tor Vedeler.
I stedet skal man fortsjette med sjokkbølgebehandling og tabletter.
- Etter neste behandling skal han ikke trene fotball på to uker. Så får vi håpe det hjelper, sier Vedeler."

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 20 apr 05, 18:22
Nå sa akkurat Knut Thorbjørn akkurat på TV at Raio snart var tilbake, får håpe han har rett da. Men tror vel egentlig at legen har litt mer peil en KTE! Eller? :D

Er ikke så veldig bekymra, Helland og Bora gjør mans jobb de da!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 apr 05, 19:09
Han sa vel at han håpet Raio snart var tilbake, både for FFK og Estlands del... Men når han ikke kan trene fotball på to uker fremover nå, så sier det seg selv at det fortsatt blir en stund til vi ser ham på banen i kampsituasjon...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 apr 05, 19:15
Nå som Helland har klart seg såpass bra sammen med Bora, så tar nok ikke Drillo noen sjanser.
Jeg tipper at Piiroja ihvertfall er 100 % klar til 16. mai kampen mot Vålerenga. Det er jo nesten 4 uker til den kampen. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 apr 05, 21:08
Jeg tror ikke han er tilbake til 16 mai..i hværtfall ikke i 100%.. det tar lang tid..tipper etter sommerferien jeg..:(

---------------------------

Heia FFK


Rorab

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 apr 05
Innlegg: 8

Lagt til: 20 apr 05, 22:15
Kanskje ikke den mest spennende og interssante diskusjonen, men det er trist at Raio ikke kan spille. Etter mitt syn er han klassespilleren framfor noen på FFK-laget. Vi hadde trengt ham på Lerkendal, og ikke minst på Ullevål den 16.mai. Jeg husker hvordan Frode Johnsen regjerte luftrommet på Stadion for et år siden. Dessuten framstår Raio også som en svært sympatisk person.

---------------------------

Det har vært spilt mye bra og ikke minst morsom fotball på Trosvik.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3