Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem mot ut?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 30 jun 03, 23:31
Hvem starter på benken i kampen mot Haugesund, eller hvem spiller?

Mitt inntrykk er vel at Biffen og Watson gjorde veldig gode innhopp mot Moss. Jeg er vel av den oppfattning, at laget til Onsdagen bør være det samme som vi startet med i andre omgang mot Moss. Noen enige/uenige?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 30 jun 03, 23:37
Steinar Sørlie
Johnsen - Trondsen - Pettersen - Czwartek
Söderstjerna - Risholt - Johannessen - Watson
Ringberg - Hansen

Watson er en av spillerne som har overrasket stort i år. Han er flink til å holde bredden på høyrekanten, og gjør ikke like mye rart som i fjor, men har beholdt teknikkken. Han skyter ofte, men dessverre sjeldent godt, men det er vesentlig bedre å skyte enn å aldri gjøre det.

Uten skudd blir det ikke mål! Videre jobber han meget godt, så nå fortjener Watson en plass i starteleveren.

Nøkkelspillere som Stjerna, Ringberg, Risholt, Trondsen og Sørlie er selvskrevne.

Spørsmålet er hva Eggen gjør, hvis Stjerna fortsatt er syk til onsdagen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 30 jun 03, 23:43
Etter hva jeg vet, så var det dette laget som startet andre omgangen mot Moss, det virker som vi er enige Holters.

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 03, 23:45
Hvis Stjerna er syk går vel Helland inn på høyre og Watson over på venstre. Trenger ikke være verre enn det. Eventuelt Stian fram på venstre og Hagen/Helland inn som venstreback.

Bra med mange gode spillere, men synes det er synd at en såpass god spiller som Roger Helland kan bli henvist til benken. Men det er jo egentlig bare en styrke!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 30 jun 03, 23:49
Ja, det er vel nettopp det vi har savnet de siste årene, nemlig bredde i stallen. Men etter det han presterte i kampen mot Moss, så synes jeg at Watson per dags dato er noen hakk vassere. Som jeg sier, dette er en enkelt kamp, Helland har sett over ett denne sesongen vært en meget viktig brikket i Eggens lag. Men Watson bør få sjansen denne gangen.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 jul 03, 00:24
Steinar

czwartek
tor
jørgen
stian

watson
risholt
bjørnar
stjerna (helland hvis stjerna er syk)

markus
biffen

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 01 jul 03, 00:32
Var ikke det akkurat det samme laget som var nevnt tidligere?

Uansett fungerer nok helland dårlig på venstre :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 jul 03, 00:42
sorry, går litt fort... men det er fint vi er enige da... mente selvfølgelig å sette helland inn på høyre og watson på venstre hvis stjerna fortsatt er syk....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 jul 03, 20:19
Rart med det, men hvor er det blitt av all masinga om at Stian MÅ spille på midten? Har det seg kanskje slik at flere med meg så at gutten faktisk løste sine saker som back mye bedre enn som ving mot MFK? Selvsagt skyldes jo dette også at han ikke fikk stort å jobbe med, men det har vel langt på vei en viss sørlending skylda for...

Nei Stian på backen gjør meg glad og ganske så trygg...

:ffk: :D :ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 jul 03, 20:20
Glemte selvsagt å si at jeg satser på samme 11`rn som Holters til start...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jul 03, 20:27
Opprinnelig postet av KeJ
Rart med det, men hvor er det blitt av all masinga om at Stian MÅ spille på midten? Har det seg kanskje slik at flere med meg så at gutten faktisk løste sine saker som back mye bedre enn som ving mot MFK? Selvsagt skyldes jo dette også at han ikke fikk stort å jobbe med, men det har vel langt på vei en viss sørlending skylda for...

Nei Stian på backen gjør meg glad og ganske så trygg...

:ffk: :D :ffk:


Vel, jeg er fortsatt fast bestemt på at Stian Johnsen bør brukes offensivt. Det har jeg argumentert fyldig for tidligere, og står ved det. Men har samtidig påpekt at han gjør det bra som back også. For øvrig synd at den sentrale midtbanen ikke vinklet spillet mer enn et par ganger ut på venstrekanten og Stian i 1. omgang mot Moss. Han fikk jo ikke engang sjansen til å vise seg særlig frem; isteden ble det pumpet baller sentralt frem mot Ringberg i luftrommet eller lange crossere mot høyre hvor Helland fikk lite til fremover.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 01 jul 03, 21:33
Steinar - Pål, Tor, Jørgen, Stian - Olof, Bjørnar, Roger R, Stjerna - Markus, Lars Petter. Slik er laget.

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 jul 03, 22:33
Må gi skryt til Eggen for laguttaket denne gangen.. han har gjort en del rart i år, men nå har han tatt ut de som er i best form.. morro at en spiller som watson nå får tillitt!!!!! stian har jo virkelig overbevist som back, tydelig at eggen har sett et potensiale i han der... men jeg synes han bør være med mer offensivt og komme med fler overlapper for søderstjerna...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 jul 03, 23:05
Opprinnelig postet av ajg
stian har jo virkelig overbevist som back, tydelig at eggen har sett et potensiale i han der... men jeg synes han bør være med mer offensivt og komme med fler overlapper for søderstjerna...


Det kommer etterhvert. Vi så jo tegn mot MFK, da hadde han en del sugende løp i 2. omgang. Det eneste som er litt farlig med dette dersom Watson spiller, er at han har en tendens til å glemme at en må holde litt igjen dersom Stian kommer. Var et par tilfeller mot MFK der det ble veldig åpent på backen når MFK kontra etter at Stian var gått på løp.

Men som sagt, gi gutten litt mer tid, så skal du se at han kommer til å bli en spillertype a´la Riise når det kommer til seige løp langs linja...

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 jul 03, 23:12
watson spiller vel svært sjeldent på venstrekanten så dette er vel ikke noe stort problem.. venstrekant er plassen til søderstjerna.... han er vel flinkere til å holde igjen enn watson, selv om han ikke er helt til å stole på defensivt han heller.....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 01 jul 03, 23:37
Beklager at jeg ikke er helt informert her, men er Stjerna syk? Hvordan? Har han fått en magasjau ala Trondsen? Uansett håper jeg på Biffen fra start mot Haugesund, den gutten trenger å få enda litt mer selvtillit, ved å klinke inn et par mål :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 jul 03, 23:41
Stjerna hadde visst spydd og stått i før kampen... sikkert en magasjau som trondsen hadde.. kanskje smitta?? men stjerna lar seg ikke stoppe for det....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jul 03, 23:42
Opprinnelig postet av patriot44
Uansett håper jeg på Biffen fra start mot Haugesund, den gutten trenger å få enda litt mer selvtillit, ved å klinke inn et par mål :D


Hansen spiller fra start. Laget er klart, se nyheten på forsiden.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 01 jul 03, 23:45
Stjerna spydde torsdag i forrige uke. Har tvingt i seg mat og veske fredag, lørdag og søndag, men spydde ikke på søndag derfor kunne han spille.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 02 jul 03, 10:04
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av ajg
stian har jo virkelig overbevist som back, tydelig at eggen har sett et potensiale i han der... men jeg synes han bør være med mer offensivt og komme med fler overlapper for søderstjerna...


Det kommer etterhvert. Vi så jo tegn mot MFK, da hadde han en del sugende løp i 2. omgang. Det eneste som er litt farlig med dette dersom Watson spiller, er at han har en tendens til å glemme at en må holde litt igjen dersom Stian kommer. Var et par tilfeller mot MFK der det ble veldig åpent på backen når MFK kontra etter at Stian var gått på løp.

Men som sagt, gi gutten litt mer tid, så skal du se at han kommer til å bli en spillertype a´la Riise når det kommer til seige løp langs linja...

Jeg tror det er viktig at vi gir dette laget litt tid til å sette formasjonen. Da tenker jeg spesiellt hvis Stian blir venstrebekk. Da har vi nemlig to kantspillere (Stjerna og Watson) som er "feilbente", og som derfor aldri vil gå til linja og legge inn. De vil skjære innover i banen. Men vi har også to hurtige bekker, som kan komme på overlapp. Det kan bli et veldig farlig angrepsvåpen! Når i tillegg Risholdt regjerer på midten, og Bjørnar går på dype løp har vi en livsfarlig midtbane! Det blir gøy å se hva de kan få til mot Haugesund!

---------------------------

Fasen

FFK for alltid!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340