Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs hjemmeside igjen/ Er det håp om bedring

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 apr 05, 18:09
Synes det er dårlig at ingen bryr seg om hjemmesiden i systemet i klubben.

Så lenge den ikke blir oppdatert hva er vitsen med å ha denne hjemme siden?
Vet at flere medlemmer er skuffet over hvordan denne hjemmesiden drives,
De savner informasjon om følgende ting, selv om det stått i avisen.


Mangler informasjon om at Jørgen Pettersen har skrevet under for Stabæk.

Avtalen med Værste.

Dag Frode Horseth forsetter i klubben.

Avdementering om Roger Risholt og Egil Drillo Olsen.

Chess som ny sponsor.


Hvordan er planene for hjemmesiden fremover Pål, er det nye folk på vei inn, eller blir det som det er?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 apr 05, 18:17
Var det ikke før sesongen i fjor de satset en del penger fordi siden skulle bli et veldig bra tilbud for de som interesserer seg i klubben? Det var mange store ord, ikke alt ble fulgt opp når serien startet, og mot slutten så ble den vel bare sporadisk oppdatert med noe annet enn kampene?

Dette er ikke for å kritisere Pål som sikkert gjør det han kan, men hvis klubben sier de skal satse på en god hjemmeside, så bør de holde det de lover.

En slik hjemmeside er jo ofte klubbens ansikt utad, og jo mindre den blir oppdatert, desto mer lukket er vel klubben?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 01 apr 05, 18:44
Vi hadde faktisk et møte om dette i går.

Til info vil jeg slutte med websidene ganske snart. De andre som har vært med vil fortsette.

I tillegg vil Øivind Karlsen, som laget kamp-programmet i fjor gå inn som skribent, og dette vil nok gjøre at det blir flere artikler i løpet av uka.

I tillegg vil det bli, forhåpentligvis, bedre dekning av juniorlaget.

Når det gjelder oppdateringene den siste tiden, er jeg den første til å innrømme at dette har vært under enhver kritikk, og jeg er nok den som har vært aller mest frustrert over dette.

Jeg har dessverre ikke mulighet til å være på Stadion daglig, og da får jeg ikke med meg det som skjer. Er da totalt avhengig av at de ansvarlige personene i FFK passer på å holde meg oppdatert.

Arve er jo fortsatt ganske fersk i FFK-systemet. Når ting har roet seg litt vil nok informasjonsflyten bli bedre. Framover nå er det jo hverken sponsorater, transfer deadline eller kjøp av Stadion som henger over hodet på administrasjon og klubbstyrene.

For de spesielt interesserte vil det også skiftes teknisk løsning i løpet av kort tid, dette vil dog ikke dere som lesere merke (får vi håpe). Når dette skjer vil også designet skiftes ut. En nyvinning som vil innføres her i løpet av 2005 (forhåpentligvis) er en mer dynamisk historisk statistikkdatabase, med resultater , tabeller osv. Dette ligger jo nå kun som statisk informasjon.

Nå er det jo slik at det er innholdet og oppdateringsfrekvensen som er viktig for en webside, og det er bare å håpe at dette vil bli bedre i tiden framover.

FFK har som en målsetning i sin 5-3-1-plan "å være best på nett om FFK", men dessverre er klubben langt fra dette målet akkurat nå.

Når det gjelder investeringene som ble gjort i fjor var dette først og fremst på ny teknisk løsning (ja, da også :)), innkjøp av videokamera og innkjøp av fotokamera. Personlig vil jeg si at dette var vellykket siden vi innførte både videointervjuer og la ut bildegallerier fra de fleste kampene i fjor (i hvert fall hjemmekampene).

For en klubb av FFKs størrelse er det viktig å bruke ressursene der de trengs mest, og folk flest er nok enige om at det bør brukes på banen. Både RBK og Brann har heltidsansatte personer som har ansvaret for websidene, der er ikke FFK enda. Og det har med ressurser å gjøre. Det er jo tross alt viktigere å ha et slagkraftig lag enn en slagkraftig web.

Jeg vet hvert fall at klubben ønsker å ha en best mulig webside, og har tro på at de personene som vil jobbe med det framover vil gjøre en meget god jobb.

mvh
Pål Johansen
Avtroppende webansvarlig

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 apr 05, 00:42
Betaler FFK for utdannelsen min, så stiller jeg til valg som webmaster! Jepp - Forsberg og meg: Klubbfølelse på høyt nivå!

;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 02 apr 05, 07:37
Kan noen her fortelle meg hvor det har blit av info om juniaorlaget.
Det er faktisk noen som følger alle lagene til FFK så som stall, kamper etc.
Kanskje morsomt for en del å se høre hvordan de juniorene som er tippet en tippeliga fremtid faktisk gjør det, er det kun noen få av oss som er intresert i dette , eller??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 apr 05, 08:09
Vi som er missfornøy med hjemmesiden, burde sende klager til ledelsen, tror ikke de er her inne og leser.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 apr 05, 10:27
Endret: 02 apr 05, 10:28
Ledelsen er også inne her og leser, det har jeg fått bekreftet flere ganger.

Men selvfølgelig er det beste å sende en skriftlig klage, og kanskje også i den henvise til alle dem som skriver sine klager på ffksupporter.net. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 02 apr 05, 13:59
Hei

Info om juniorlaget ble fjernet fordi den var utdatert. Jeg har nå endelig fått oppdatert spillerstall denne uka, håper få tid til å legge ut dette tidlig neste uke. Feil info er verre enn ingen info etter mitt syn.

mvh
Pål Johansen

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 02 apr 05, 14:19
Det snakkes om FFK sine offisielle sider her og ikke ffksupporter.net sine sider? Men også på de siste begynner det å bli på tide med litt oppdatering. Jeg tenker særlig på linksiden hvor det snart er på tide å bytte ut Stabæk og Sogndal med Start og Aalesund. Det kan ikke være mer jobb enn litt klipp og lim i koden.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3