Husk meg
Brukernavn
Passord

Enkel sang/rop for HELE stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 01 apr 05, 17:03
Hadde ikke dette vært fett:
Vi har alle hørt supporterropet "fyll inn det som passer" KLAPP KLAPP KLAPP...
Bytt ut KLAPP KLAPP KLAPP med FREDRIKSTAD og "fyll inn det som passer" med ILLE BRA...

Så om man synger ILLE BRA!FREDRIKSTAD! Taktfast kommer det til å bli helt enormt om hele stadion drar igang...evt kunne en del ropt ILLE BRA! mens en annen del svarer FREDRIKSTAD!

Kombinert med taktfast hopping opp og ned blir dette veldig bra...og så enkelt at selv far kan være med!!!

Hva syntes?:ffk:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 apr 05, 17:31
I løpet av vinteren har vi hatt flere samlinger, som var tydelig annonsert og åpen for alle interesserte, i "Plankehaugens sangverksted", noe som til slutt har resultert i en CD, som man kan kjøpe fra i morgen.

Selv om det nå dukker opp nye gode forslag, så tror jeg at disse nok burde kommet i vinter, når vi jobbet med dette, og at alle nå egentlig har mere enn nok med å lære seg de sangene som er på vår nye CD.

Denne CD`en innholder mange nye og noen få gamle sanger/kamprop og kommer nok til å bli det vi kommer til å bruke i år på kampene.

Løp og kjøp i morgen, CD`en er fin å høre på og er helt nødvendig for å få lært seg sangene. Og dessuten er den nesten helt gratis.
:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 01 apr 05, 17:43
Alle nye sanger bør prøves,mange sanger som ikke er bra nok.

Viktig med mange ulike sanger!!!!

Har et par, bra på lager jeg å,men tar det med Dag eller Zoran på Stadion,det kan du gjøre også k1980

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 01 apr 05, 18:46
Endret: 01 apr 05, 19:15
Klart det er viktig med mange ulike sanger, Bever. Det er jo derfor vi "komponistene"(haha) har jobba som f*** i hele vinter.
Og...- NÅ er 14 nye sanger ferdige i tillegg til alle de vi har fra før.
Her er mye med trøkk i!! :cool:

Jeg liker forslaget ditt k1980, men bytt ut "ille bra" med noe annet. Blir lissom litt sånn Fredrikstad blad over det....




---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 01 apr 05, 19:47
Hehehe...det er jo bare det at det rimer så utrolig bra med Fredrikstad+ at det selvfølgelig er noe lokalt og særegent over det...når det er sagt så ser jeg poenget.
Poenget med denne remsa er at HELE stadion blir med...man er rimelig tungtrent dersom man ikke klarer å lære seg denne...er det noen som har forslag til hva man kan bytte ut ille bra med?

PS!Hadde selvfølgelig kommet med dette forslaget lenge før, men ideen dunka ikke ned i hodet mitt før i natt.:cool:

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 01 apr 05, 23:55
Endret: 01 apr 05, 23:56
Synes ille bra,passer bra jeg,vi gaper ut ille bra, og resten av stadion svarer fredrikstad.....

Moro med litt dialekt også.

K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 02 apr 05, 00:00
Viktig at alle hopper taktfast opp og ned samtidig som det ropes...;)

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 02 apr 05, 00:45
idag tar vi måla på hvordan vi skal få gutta opp i høyden på plankehaugen feltet(idol stjernene våre) dag og Zoran:)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 apr 05, 01:15
jeg har faktisk tenkt tanken selv, bare ikke fått fingeren ut til å foreslå det. men den er ille bra syns jeg altså:)

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 02 apr 05, 09:28
Hele stadion gynger! Uslålig!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3