Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK ville gi bort Roger Risholt/dropper Kvisvik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mar 05, 07:20

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 mar 05, 07:31
Hvis det er sant så er døm bare utrolig dumme, døm kan jo ikke gi bort Risholt! Jeg trur at Risholt kommer til å bli utrolig viktig for :ffk: i år også jeg. Han og Brenne sammen blir utrolig bra i år

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 31 mar 05, 08:11
Dette er en ikke sak...

Men legger merke til at FFK er hotte i media for tiden. De skriver jo om alt....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 mar 05, 08:19
Håper virkelig dette bare er ondsinnede rykter. Risholt som er under kontrakt og som var en våre beste spillere i fjor, og med i landslagstroppen i vinter; gis bort gratis??? Hvis dette blir bekreftet å være riktig, begynner jeg å bli bekymret for ledelsen i FFK. Men inntil det tar jeg det som kun oppspinn fra ende til annen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 31 mar 05, 08:28
Jeg har ingen kilder til å bekrefte dette, men:

Ingen ved sine fulle fem gir bort en spiller som Risholt gratis. Og ei heller hadde noen klubber takket NEI til å få en spiller av Risholts kaliber gratis.

Dette må være vås fra ende til annen, og er nok bare begynnelsen på mediabråket og presset riksavisene kommer til å legge på Drillo og FFK i år.

Den eneste muligheten jeg ser for at det kan være et snev av sannhet i dette, er om Risholt ble tilbudt som en del av en større pakke for å skaffe en solid forsterkning til klubben.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 05, 08:49
Bah, det er jo nesten aldri gode nyheter om FFK om dagen. Hadde klubben vært mer åpen så hadde vel ikke slike rykter dukket opp i det hele tatt.

Et slikt rykte går jo fint an, men når det kommer flere og flere som virker negativ så må vel også det bety at det er en liten snevhet av sannhet i de? At Drillo og Risholt ikke går så bra overens? Det påvirker vel også litt spillergruppen?

Om dette var sant, så er det jo like ille at de prøver å gi han bort til en konkurrent, som det er å gi han bort in the first place...

Vi håpet på en ny spiller, så får vi slike ting slengt i trynet i steden for? Blæh! :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 31 mar 05, 09:11
Brått så virker det hele litt mer troverdig... Risholt skal visstnok ikke ha vært helt ved sine fulle fem i vinter og opptrådd som en drittsekk ved flere anledninger og treninger. At man i tillegg kommer på kant med treneren er aldri gunstig.

Når mannen i tillegg er tungtrent og kanskje ikke har trent godt i vinter, så kan det fort hende at Risholt blir plassert på benken om FFK åpner med 4-4-2 og en skadefri Brian West på banen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 mar 05, 09:12
Kanskje VG var en dag for tidlig ute med 1.april spøken? :confused:

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 05, 09:15
Den hele og fulle sannhet får vel ikke vite før Risholt gir ut biografien sin om en del år...

Men hvis det Holters skriver over er sant, så er det jo utrolig skuffende oppførsel av Risholt. Uten FFK og Eggen hadde han kanskje ikke vært der han er i dag. Da er det jo det minste mann kan gjøre å opptre profesjonelt ovenfor arbeidsgiveren.

Syns at dette og virket litt snodig:

På spørsmål om han fortsatt gjerne vil ha Risholt i stallen, svarer FFK-treneren at «det er ingen problemstilling for oss».


---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mar 05, 09:27
Endret: 31 mar 05, 09:32
Chess ville hjelpe oss med kvisvik står det på tv 2 tekst tv, men fikk litt kalde føtter og ombestemte seg. les nett avisen der står det at Roger og Drillo ikke er kammerater. Det er ingen overraskelse. vi vet hva Roger drev med i 2004. Drillo er sær på sin måte og finner seg ikke i så mye tull ball som eggen fant seg i. Veldig synd å miste Roger da.
her står det om kvisvik Kvisvik-flørt koster FFK

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 31 mar 05, 09:31
Endret: 31 mar 05, 09:32
Eh? Keiko? Nok engang... Dette er en artikkel som er basert på VG! Link til VG-artikkel finner du ovenfor.

For øvrig så ville ikke Chess hjelpe FFK med Kvisvik, men snarere trakk de seg fordi de IKKE ville bli blandet inn i overgangsryktene rundt Kvisvik og FFK. Chess var redd for interessekonflikt, da de allerede var tungt inne i Brann som hovedsponsor og investor.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 31 mar 05, 09:34
Opprinnelig postet av keiko
vi vet hva Roger drev med i 2004. Drillo er sær på sin måte og finner seg ikke i så mye tull ball som eggen fant seg i.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener nå. Er det pisse-episoden du mener? Eller er det den såkalte "sytinga" hans, som egentlig bare var en misforståelse?

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mar 05, 09:36
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Opprinnelig postet av keiko
vi vet hva Roger drev med i 2004. Drillo er sær på sin måte og finner seg ikke i så mye tull ball som eggen fant seg i.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener nå. Er det pisse-episoden du mener? Eller er det den såkalte "sytinga" hans, som egentlig bare var en misforståelse?
det var den sytinga til roger jeg tenkte på. Drillo tåler ikke slik..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 mar 05, 10:00
Jeg tipper "topp-klubben" det henvises til er Brann..kansje en liten rykte-hevn for at vi prøvde å kapre Raymond..?
Det er vel ingen som gir bort en spiller som har snust på landslags plass...

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 31 mar 05, 10:07
Ingen røyk uten ild. Det har versert rykter om Risholt i lang tid. Blandt annet det Holters var innom. Synes det virker som om Risholt har tatt seg litt i nakken. Håper det. Viktig spiller for klubben når han er i form. Håper at han kan stabilisere seg på det nivået er på når han er på sitt beste. Svinger altfor mye i prestasjoner.

---------------------------






KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 31 mar 05, 10:31
Opprinnelig postet av Holters
Brått så virker det hele litt mer troverdig... Risholt skal visstnok ikke ha vært helt ved sine fulle fem i vinter og opptrådd som en drittsekk ved flere anledninger og treninger. At man i tillegg kommer på kant med treneren er aldri gunstig.

Når mannen i tillegg er tungtrent og kanskje ikke har trent godt i vinter, så kan det fort hende at Risholt blir plassert på benken om FFK åpner med 4-4-2 og en skadefri Brian West på banen.


Jeg ser også muligheten for at Risholt starter på benken når det braker løs...

Tror vi får oppleve en ganske så sur og tverr Risholt i løpet av året dersom han blir sittende på benken i en kamp eller to...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 mar 05, 11:03
Leser i BA at Brann forsøkte å kapre en ving fra LSK...?...kom hjem Raymond, men kom i kveld !

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 mar 05, 12:41
jeg har også hørt at forholdet mellom risholt og drillo ikke er blant de beste. dette er nok begge to sin feil. det er to sterke personligheter, som er ganske langt fra hverandre.

jeg støtter risholt. drillo skal være forsiktig med å komme inn og ødelegge alt eggen har bygd opp de siste årene. risholt er en av lagets beste spillere, og det er kun det drillo skal forholde seg til. om han liker risholt som person skal ikke ha noe med saken å gjøre.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 31 mar 05, 12:42
.... vel, var kanskje ikke helt uten grunn at jeg skrev forrige uke at Risholt kunne være borte før overgangsvindu stenger... men her har jo alle greie på alt og tror ikke på noen... Risholt og Drillo går ikke sammen og det er ikke sikkert han får starte mange kampene i år ut i fra hva jeg har hørt..

---------------------------

FFK til Royal League.......


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 mar 05, 13:17
Jeg nekter å tro at Drillo vil stille opp et mannskap for FFK hver kamp, som *ikke* er det beste for FFK. Sjølv ikke hvis han har en primadonna i sine rekker.

Jeg har mistanke om at dette er et forsøk på å lage storm i et vannglass fra VGs side, siden det er nettopp denne stormen som selger avisa.

Vi er tydeligvis nødt til å slappe av litt med idiotiske rykter, siden Drillo har kommet til klubben. Det kan virke som om alle de store dagsavisene har lagt mannen for hat, sannsynligvis pga flo-pasningen, men mest sannsynlig pga at han mener han kan mer enn de fleste andre, og at han har uttrykt sterk tvil om sports-journalister kan regnes for "intelligent liv".

Jeg, for min del, håper at ingen i miljøet rundt laget lar seg påvirke av all bullshitten som med jevne mellomrom kommer fra "den kulørte dagspresse".


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340